Clomifen kokemuksia?

MadH91 Noniin hienoo, toivotaan et tärppi käy ;) tais olla juu jotain semmosta toi ovishomma oisko ollu et se tapahtuu 36h lh huipun jälkeen ja munasolu on hengissä "odottamassa" vaan sen 24h.

niin ja kai oon tottunu jo ajatukseen ilman lasta ei oo tullu silleen mietittyykään tokihan sitä odottaa et ne menkat ei tulisikaan. ja pedissä ainekin kivempaa kun ei ressaa ;) hih. nyt siis menossa kp21. kierrot ollu siinä 28-30 hujakoilla.. :confused:
 
Mamma4, joo just noinhan se menee :) jos munasolu ei hedelmöity niin sit se absorboituu kohdun limakalvon sekaan ja menkkojen mukana ulos. Mut 24h hedelmöityskelpoinen. :D siittiöt 72h, tosin saattaa tulla hedelmöityskelposiksi myöhemmin yhdynnästä kuin heti ;) tämä ovis on kyllä hyödynnetty. ;)
Sun kierron pituus kuulostaa aikas optimaaliselta, ja kohta testaamaan eiksjeh? ;)

Omanapa, jomottelee sekä oikee että vasen puoli. Jostain 14.00 asti jomotellu. (Eilen plussatesti klo16 ja 13.45 sitä ennen käyny veskissä. Et jos tosta kattoo, ni aikalailla tasan 24h ja alko jomottelu. Mut kummaltakin puolen! ;) noei, irtois yks nyt ees ja alkais raskaus :) täällä hullu höppänä on jo miettinyt lasketut ajat ja muut ku nyt vasta ekaa kertaa tuntuu et hei mun on mahdollista ylipäänsä tulla raskaaksi! :)
 
Pidetään peukkuja joo et ois tärppi käyny meil molemmilla! :)
Vaikee sitä on omalle kohalle uskoa kun niin kauan jo toivonut mut ehkä sekin aika vielä koittaa :wink
 
Joo toivotaan!! ;) täällä jomottelu ja nipistely loppu ja jäi vaan semmonen jännä tunne koko vatsaan. :O oliko se ovis ny sit siinä? :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla oli tosi kovat kivut oviksen aikoihin clomi kierrossa. Onneks kesti vaan pari päivää, mutta ihan samanlaisia kipuja kun menkkojen aikaan. Clomittomissa kierroissa ei ollu sen kummempia vatsakipuja.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
mamma4, en mää nyt vielä huolestu, mut se pieni pessimisti mussa yrittää miettiä et olikos nyt mitään iloittavaa tuossakaan ;) Mutta fakta on, että plussa tuli ja nippailut ajoittui oikein ja illan oli alavatsa hellänä (juili vähän menkkojen tapaan koko vatta ihan illasta) ja välillä vihlas vuorotellen kummallekin puolen. Nyt aamusta ei enää mitään :) aamulämpökin 36,6 joten ehkä mä uskon jotain tapahtuneen...

Mrs. Em Ö, kiitos kokemuksesta :) En mää ny mittä kaksinkerroin ollukkaan, mut nyt sentään onnekseni tunsin jotain... :) Kai ne clomit vaan niin pal vahvistaa sit sitä ovista et se tuntuukin sit enempi :)

omanapa, dpo1, ja nyt mieliala on taivaissa kun ekaa kertaa kunnolla tietää olevan mahdollisuus tulla raskaaksi. Jotenkin seurannut muiden piinailua aina ihan eri tavalla kun tiesin melkeen jo käytännössä et mä en kuitenkaan ovuloi ilman apuja niin oli olo et mahiksia ei oo, niin ei sitä samalla tavalla osaa jännätä sillon. Nyt ihanalta tuntuu ajatus, että mahdollisuus on, vaikka tyytyväinen clomeihin olen vaikka menkat tuliskin. Tietääpä niiden toimivan. :)
 
MadH91 mullakin tuli clomeista sellanen fiilis että ne kyllä tosiaan vahvisti ovista :) Clomikierrostahan täällä nimenomaan plussattiin, joten toivotaan parasta sinnekin päin :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH91 oli eka! :) Huomenna on ar-ultra, joten toivotaan parasta että pikkunen sieltä löytyy :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Oi kuin hienoo! :) mulla tää kans eka ja toiveet korkeella et tärppäis ekaa kertaa tän naisen elämään ;)

Yritystä siis yht 2,5v elämässä ja ei ainuttakaan plussaa oo ollu. Nyt eka ovisplussa :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla oli tai siis on todettona PCOS joten mulla ei ollu usko tärppiin kovin korkeella edes clomi kierrossa, mutta toisin vaan kävi :)

Toivotaan että sunkaan ei tarttis useampia clomikiertoja käydä läpi ;) Ja positiivista on ainakin se että sullakin tuntuu ovis vahvistuneen! Eiköhän se oo hyvä merkki :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla gyne epäili pcosää mut ei osannu sanoo varmaks ku munikset uinu vielä pillereiden takia tjtn. :D Mut ilmeisesti mulla on ollu vaan vika siinä et mä en ovuloi, joten clomit ihan omiaan siihen :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Tahtoo kuulla kyllä sit ultrakuulumisia sieltä!! :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla PCOSsään kuuluu kaikki kivat lisäoireet hiusten lähdöstä, näppyihin ja tummuneisiin jalkakarvoihin. Mutta olin siitä onnekas että ovuloin joka toisessa kierrossa ja joka toinen kierto olikin sitten pitkä ja ovuloimaton. Mutta onneks tarvittiin hoidoks vaan noi clomit :)

Ultra meni hyvin. Siellä se pikkunen sydän sykki niin vimmatusti ja vastas ihan just viikkoja niinku pitikin. Eli piiikkusen voi nyt huokasta vaikka vielä ei olla lähelläkään turvallisia vesiä :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mrs Em Ö, hyvä et clomit riitti! Mulla gyne oli lähes satavarma siitä et on pcos, kun mulla on ylipainoa, karvoitusta vähän siellä täällä ja pitkät kierrot ollu sillon ku exän kans yritti. Tosin mitään ei löytyny sit ku heti pillereitten pois jättämisen jälkeen kävin, toisaalta hyväkin. Onneks gyne otti tosissaan ja sain heti terot ja ku totes et en ovuloi ni sain clomit :) mut ihania ultrakuulumisia! Todennäköisempää raskauden jatkuminen on ku syke on näkynyt et ehkä himpan turvallisemmilla vesillä meette :)

Omanapa, dpo3, ja nipistelyä masussa niin molemmin puolin kuin ihan yleistä jomottelua :) nännit arat. Saa nähdä kuin käy :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH91 ihana että oot löytäny lääkärin joka oikeesti välittää ja kuuntelee. Aika harvassa ovat nykyään :) Mulla noi kierrot vaan piteni pitenemistään mitä kauemmin olin ilman e-pillereitä, joten kai sekin on mahdollista että oireet vahvistuu myöhemmin!? En tiiä, mut toivotaan että saat apua hoidoista :)

Juu nyt on ainakin tuulimunat ja kohdunulkoset suljettu pois niin niiden osalta saa sentään hengähtää :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mrs Em Ö, joo ja kun syke on nähty ni kyl seki jo vähän parempi on :) ihanaa kyllä, nostaa toivoa omasta tilanteesta ;) no siis varmaan ku kroppa toimii omien hormonien varassa ni alkaa oireet vahvistua enempi kun on se epäsuhdanne siel hormoneissa. Ainakin järjen mukaan :) miehelle vaan tokasin et sit ku eka saadaan ni mä en koske pitkällä tikullakaan ehkäisyyn ennen kuin on toinen laps maailmassa :D

joo, exän kans ku yritti kävin läpi varmaan 10gyneä ja kukaan ei ottanu mua ollenkaan tosissaan ja kahden vuoden aikana ei lähetteitä, ei terolutiakaan (kierrot 60-120pisimmillään) eikä kunnon tutkimuksia. Aina vaan et kattellaan sit.... onneks nyt sentään on gyne joka tajusi, ja ehkä itsekin osas esittää asian eri tavalla (ei oo tulipalokiire mut haluais kai sitä et olis ylipäänsä mahdollisuudet tulla raskaaksi). :)

omanapaa, dpo4, yöllä jonkinverran alavatsaa juili melkeen kuin menkkamaisesti, mut ei ihan. Oudompi juilinta. Ei niin tuttu. Nännit edelleen arat. Piinaavaa odottelua... :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mamma4, mites siellä sujuupi? :)

omanapa julmasti kopioiden raskaaksi-14ryhmään vastauksestani...
eilen oli kyllä aika muikea jomottelu vatsalla sit varsinkin illan aikana ja alkuyöstä. muistuttaa tosiaan menkkakipuja mut ei kuitenkaan ihan. Miehellekin manasin et koht alkaa oleen nii kivuliasta et otan lämpötyynyn tai minkä tahansa kipua lievittävän keinon vastaan ku oli kyllä aikamoista juilimista. :O
nännit edelleen arat ja no mieliala on tasautunut ;) väsyttää ja pää särkee heti aamusta ja lepäillen aattelin tän päivän viettää :D ulkona lämpöasteet jälleen nousee, ja alakerta on ainoo viilee paikka koko kämpässä ja tietty makkari on yläkerrassa... :s :D
Mies eilen masua silitteli mut ei sanonu mitään et miksi :D kyseli jo että koska sitä tikkuun pisitetään! ;)
Oishan se hienoa ku se plussa tulis, mut vielä en oo varma suuntaan enkä toiseen et mitä tämä kierto tuo tulokseksi ;)
dpo5, kp23...


Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä oon jo joskus nuorempana käynyt lääkärissä kun kaikkea ihme vaivaa on ollut, eikä sillon kukaan osannut epäillä PCOSsää. Nyt sitten kun pillerit jätti pois niin taas alko kaikkea ilmaantumaan ja mä vaan tiesin että kaikki ei oo kunnossa. Kaks lääkäriä kävin läpi ja toinen sano oireista että "kyllä ne katoo kun raskaaks tuut" ja toinen että "kuullostaa joltain hormonijäiriöltä mut kyl pitää ensin yrittää vähintään vuos ennen kuin tutkitaan". Onneks sitten lapsettomuusklinikalla ottivat meijäy heti vastaan ja koskaa eivät vähätelleet ja aina tutkivat kaiken mahdollisen jotta sain mielenrauhan. Lääkäri myös ties heti sen jälkeen kun oli lukenu esitietolomakkeet mikä mulla on..

Anyways hirmusti tsemppiä piinapäiviin ;) Oireet kuullostaa varsin lupaavilta! :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top