Clomifen kokemuksia?

Osaatteko neuvoa kun mies kävi siemen neste tutkimuksessa ja lääkäri lähetti lapun kotiin niin siinä sanottiin näin: siemenneste tutkimus sperma-analyysi, siittiötiheys hyvä. laatu a. 25um/s laatu b. 25um/s c. paikallaan liikkuvat d. liikkumattomat. Morfologia normaalimuotoisia. Leukosyytit 1milj/ml. sakkautuminen negatiivinen. vasta-aineet negatiiviset. näin oli kirjotellu lääkäri.. onko toi nyt sitten hyvä? o_O
 
Onnea plussasta mrs. em ö!! <3

harmi jaica ettei oo tuottanu toivottua tulosta noi pistoshoidot... :sad001

mamma, pahoittelut tädistä :sad001

täällä siis nyt menossa kp 1, aikaisemmat 3 kiertoa clomien kanssa oli 29 päivää niin tää venyi 31 päivään... :confused: kerkesi jo mielessä toivoa, että olisi se plussa meille tullut, mutta ei niin ei... :sad001 tänään en edes päässyt lekurin linjoista läpi (soitto aika sinne ainoastaa 11-12) ni maanantaina sitten uutta yritystä... :rolleyes:
 
mamma4: Soita lekurille ja kysy mitä nuo tarkoittaa :) Itse en osaa vastata ku tuohon missä sanotaan,että vasta-aineet negatiiviset. Eli se tarkoittaa sitä,että sun miehen sperma on vasta-aineiltaan normaali. Normaali vasta-aineen määrä on alle 50% jos se ylittää sen niin ne siittiöt eivät pysty hedelmöittämään munasolua niin helposti kun niitä vasta-aineita on liikaa. Tavallaan elimistö puolustautuu siittiöitä vastaan,koska pitää niitä tunkeilijoina. Paikallaan liikkuvat oli d joten se on hyvä. Löysin netistä tälläisen listan..toivottavasti auttaa ees vähän :)

Normaalin spermanäytteen tulokset:

Tilavuus 2-6ml
Siittiötiheys: yli 20milj/ml
Liikkuvuus:
laatu a: (>25um/s) vähintään 25%
laatu b: (<25um/s) vähintään 25% tai
a+b > 50%
laatu c: paikallaa liikkuvat
laatu d: liikkumattomat, laadut c ja d <50%
Morfologia: vähintään 4% normaalimuotoisia (huom, vaihtelee eri laboratorioiden välillä)
Leukosyytit: <1milj/ml
Sakkautuminen: negatiivinen
Vasta-aineet: negatiiviset (MAR-testi <10%)

-Nessufly-: Voi eiiii :sad001 Toivottavasti saat lekuriin pian yhteyttä. tsemppiä!!
 
Kiitos vastauksesta iines ja auttoi tuo sun vastaus ja paljon :) kun itekkin ymmärsin vain puolet tuosta lääkärin lappusesta mut nyt selkeytyi kun sain vähän näkemystä tähän asiaan. :) Elikkä miehessä ei vieläkään mitään vikaa ole. tämä siis jo toinen kerta kun tutkitaan mutta vuoden välein haluavat tarkistaa nyt tosin eri lääkärillä käytiin mut kuitenkin :)
 
mamma4: Hyvä,että osasin olla avuksi :) Ihan hyvä uutinen siis,että miehessä kaikki kunnossa. Plussa saattaa nyt piakkoin tullakkin kun hyviä uutisiakin saitte. :wink Tsemppiä ja plussaa!!!
 
Ovis testeista kolmena päivänä putkeen plussa. :D
ja eilen lähit munasolu liikkeelle, vihlo oikeelta niin loistavasti et huh,
mut hyvä merkki. ja muute ko ei oo oviksii just ollut, niin nyt tuli megavahvana.
 
Sama mulla oli clomi kierrossa! Ovis oli paljon vahvempi kuin edelliset, testit oikeen huus plussaa ja kivut oli samaa luokkaa kun menkkojen aikaan. Toivottavasti nyt on hyödynnetty hyvin! Paaaaljon plussatuulia sinne ♥

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällähän on paljon kirjoiteltu :)

Jaksuja kaikille!!!

Mulla on ollu aika masentunu fiilis jo viikon verran. Ei tuottanut pistoshoito + inseminaatio toivottua tulosta. Täti saapui kp 32 eli viime viikon sunnuntaina :sad010Ei siis tarvinnut sitä raskaustestiiäkään kaivaa esiin. Nyt pidetään sitten taukokiertoa ja ens viikolla saan taas uudet ohjeet. Mutta että, sitä siis voikin olla nyt niin paha olo. Tässä lisäksi muutama lähiystävä on ilmoittanut juuri uudesta raskaudesta, ja jotenkin nyt noiden uutisten kuuleminen on ollu mulle jotenkin liian raskasta.. Ärsyttää aivan sairaasti. Kun tuohon viime kiertoon panostin niin paljon kaikkine lääkärikäynteineen kaikkineen. Ja tulos on vaan itkua. Miten ihmeessä tätä taas jaksaa jatkaa? En uskonut, että tää on henkisesti mulle näin rankkaa. Miten parisuhdekaan kestää tällasta?
 
tsemppiä jaica! :) jospa nyt tärppäisi! :)

Voi almanen:sad001 paljon jaksuja sulle!! :)

tänään sain viimein lääkärin kiinni, seuraava aika sitten on vasta 5.6, koska edellinen vapaa aika olisi ollut silloin kun olen pärnussa... :grin joten tämä kierto mennään sitten ilman mitään "apuja" joten katsellaan, mutta en kyllä mitään ihmeitä tältä kierrolta odota... :)
 
Onnittelut iines!!!

Mä tulin pitkästä aikaa kurkkimaan, josko olis muillekin tullut tuloksia. Mulla alkaa tilanne jo helpottamaan, viikkoja jo 14+1, joten ne riskiviikot on takana ja ultrassa käyty pariin kertaan. Sykkeet kuuluu kotona ja neuvolassa. Ja liikkeitäkin on tuntunut.

Isoja plussatuulia kaikille täällä! Olette jokainen ansainneet oman pikkuisen myös :)
 
Clomilainen ilmoittautuu :)
Meikä 23v ja mies kohta 25v:) Kätilöksi opiskelen ja mies valmistaa kierukoita ;) (tai lähinnä hoitaa koneita jotka niitä kierukoita valmistaa) Yhdessä ollaan oltu päälle 2v.

Eksän kans yritystä oli 2010-12/2011 jona aikana ei ainoatakaan plussaa (oireita kuviteltuja sitäkin enemmän).

Nyt yritys nyksän kanssa alkanut tammikuussa ja gynellä piipahdin yksityisellä heti kun aloitettiin yrittäminen. Menkat tuotettiin teroluteilla, ja nyt tässä kierrossa olis jo viides terokierto.

Ovistestejä tehnyt ja negaa olleet kierroissa, ja sen takia sit gyne kirjoitti mulle clomit kp5-9 1tbl/pvä. Purkin kyljessä lukee 1-2tbl/pvä mut aloitetaan yhdellä. Kuulemma hänen mielestä riittää kun teen kotona ovistestejä ja jos negaa niin sit isompaa annosta, vaik ei ne seurantaultrat pahitteeks oman mielenrauhan vuoksi olis olleet. :D

Eka clomikierto menossa, kp13 ja kp10 lähtien tehnyt ovistestejä aamuisin. Tyylipuhtaita negoja lähinnä jokainen. Sivuvaikutuksina mieliala nyt ainakin ollut matalahko, kiukkuinenkin. Tissit on olleet vaihtelevasti arat ja kuumia aaltoja päivisin vaihtelevasti. Kaipa ne clomit nuo kaikki tekee. :D Aamulämpöjä olen mittaillut nyt kahdessa kierrossa, ja ovistestejä aattelin tehdä ainakin kp20 asti, saa nähdä jos pidempäänkin tekis.

Plussatuulia jokaiselle!


Kierto 26-29
4. Terokierto
1. Clomikierto
 
MadH91 kyllä nuo clomi oireet tutulta vaan kuulostaa. minulla kokeiltiin 2kk yhdellä tabletilla mut ei ollu sitten minkään näköstä vaikutusta niin nyt sitten oonkin syönyt 6kk 2tbl/pv. ovis on tikutettu moneen kertaan nyt en oo enää jaksanut...

täällä nyt menossa kp 16. ei minkään näköstä uskoa tärpistä.. no sehän selvii taas kuun loputtua. Tsemppiä kaikille :Heartred
 
mamma4, vaihdettiinko se sit suorilta 2kk jälkeen siihen 2tbl/pvä? Eli sulla ei yhdellä tabulla saatu aikaiseks ovulaatiota lainkaan?

Mietin siksikin, että nyt kpmitälie ja ovistesti näyttänyt negaa jälleen viikon ajan. Potuttaa! Tänään aamulla oli hiukka viiva tummempi, ja tikutinkin kolmasti, iltapäivällä oli tummin ja iltaa kohdin taas haaleampi. Potuttaa jos nyt ei tuu ovulaatiota, ja menee usko kohta noihin ovistesteihin! Munasarjoissa on jos jonkinmoista tuntemusta, ja se nyt luo toivoa hiukan, mut nuo testit, argh!

Onko kelleen tullu clomifeneistä ilmavaivoja/mennyt vatsa sekaisin?
 
Huomenta,

MadH91, minulla ei koskaan clomien aikana näkynyt ovis testissä. Väestöliiton lekuri sanoi, että tikuta 2 x pv:ssä, mutta ei silti. Clomittomissa kierroissa ovis pärähti testiin kp 14-15. Ainakin CB-digissä klomifeenisitraatti vaikuttaa testiin. Kierto oli koko hoidon ajan 28-29 pv.
Emättimen limakalvo minulla ainakin oli tosi herkkänä. Tuli pari kertaa "hiivahyökkäys". Clomit oli 1 tbl kp3-7. Söin yhden purkillisen. Ei toivottua vaikutusta, joten nyt alkanut IVF...
 
MadH91 ei suoraan toki nostettu kävin ultrassa ja todettiin et yks tabl. ei auta nii 2kk taukoa clomista ja sit 2tabl.
en muista et ois vatsa menny sekasin clomeista..
 
Jemmyliini, harmi ettei clomeilla siellä tulosta :/

Mamma4, okei :) ,ulle vaan gyne sano et jos liuskoilla ei pongaa ovista ni sit pitäis nostaa annosta. Mut ehkä mä vielä jatkan tikutusta, tänään kp17, ja aamulla viivaa jälleen, aikaisemmissa kierroissa ei oo koskaan tullu kahta pvää peräkkäin toista edes hailuraa viivaa :)
 
mulla täällä kp20 ja voi kun itkettää.. mikä? no entiedä?.. Ei niitten clomien nyt pitäs tätä oiretta antaa kun aina tää itkuisuus ollu alkukierrosta.. O.o
 
Mamma4, voi ei :( onks ollut stressiä tai muuten pinna kireellä?

Apua!!
ImageUploadedByVau Foorumi1400507532.193129.jpg
testi näyttää jotain, onko se nyt lähellä plussaa? ;)
 
MadH91 toihan on ihan selkeesti plussa ! :wink mahtavaa :p
ja vielä täst omasta tilanteesta ei mitään erityistä ressiä ihan sitä normia mitä aina vauva asiaa ei olla miehenkanssa edes mietitty enää pedissä niinkun aikasemmin.. no joko johtuu clomeista tai jostain ressistä vaikee sanoa. ja on noi muumitkin aika surullisia kun kattelee siskon lapsen kanssa :grin
 
Jee ihanaa :) on nyt kyl sit hyödynnetty ^^ mites se oli, siis 24-36h tostako sen oviksen pitäis tulla? olipa aika pikainen lh-huippu ku aamulla oli haalea ja päivällä plussa klo 16, sit illalla 20 haaleampaa jo :D

Mamma4, tai sit niihin ajatuksiin tavallaan "turtuu"?

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top