Clomifen kokemuksia?

kp30... ei pisaran pisaraa.. terolutitki loppu... r-testi nega.. no huomenna uusiks tuo testi eihä täs auta kun venailla.. O.o
 
jaica sitä toivon itsekkin salaa.. ei vieläkään pisaran pisaraa.. O.o kp 31 mennään eli 3 pv täti myöhässä.. r-testit näyttävät negaa. en sitte tiedä kuinka herkkä tuo rfsu:n testi oikeen on.. et oisko joku muu merkki sit mikä näyttäis no jos viikonloppuna viim. testailis jos ei täti ilmesty.
 
mamma4: pahoittelut negasta,mutta ehkä se plussa sieltä pärähtää myöhemmin ;) tsemppiä!

almanen: läkkeiden hinnat on totta tosiaan taivaissa. Itse kauhistelin niitä myös tuossa viime viikolla!


ON: kp 11 ja clomi oireet ovat totta tosiaan jättäneet mut rauhaan tässä kierrossa :) Greippimehulla tuntuu myös olevan positiivisia vaikutuksia. Hommat luistaa niin sanotusti ;) Ovis oireista olen kärsinyt jo pidemmän aikaa,mutta vielä ei ole CB testi hymyillyt..ehkä pian :) Tänään kouraisi oikealta nivusen kohdalta aika kovaakin,että pitääpi taas illalla testailla :) Peittoja ollaan kuitenkin säännöllisesti heiluteltu. Eipä mee vahingossakaan ohi. Viikonloppu meni hyvin. Lauantai päivä meni kummityttöä hoitaessa ja meillä oli kahestaan oikein hauskaa <3 Niin helppo ja ihana tapaus että jännitin ihan turhaan sitä,että kuinka pärjään :D Mutta ei ollut mitään ongelmia. Lauantai ilta/yö meni Elastisen keikalla pyörien ja kavereiden kanssa tanssien ;) Tää viikko alkaa siis oikein hyvillä fiiliksillä ja positiivisin mielin katselen tulevaisuuteen!

Hyvää alkavaa viikkoa myös teillekkin ihanat naiset! <3 Tsemppiä kaikille!
 
Nonni kp1 muuttui tänään.. eli myöhässä täti kurvasi.. no hyvä näin nii ei tartte arvuutella hohhoi kyllä tää koville ottaa.. no tämä kierto viellä ja sit uutta aikaa gynelle.. jos sais vaikkapa eri dropit.. muutaman päivän päästä taas clomeja napsimaan..
 
Heipä hei!

mamma4: Tsemppiä tädin kanssa..ja harmi nyt kun se sitten tuli kylään :/ mä niin toivoin sulle plussaa!

ON: kp 13 ei se CB testi ole hymynaamaa vielä antanut :/ hmph. noh,vielä ehtii hyvin :) Tänään on ollut jotenkin niin huono olo. Varsinkin syömisen jälkeen rupes heikottaa. Meillä oli ohrasuurimovelliä joka on todella hyvää,mutta nyt se oli niin suolassa uitettua,että en kertakaikkiaan sitä kyennyt syömään lautaselta loppuun :( yritin kyllä,mutta sitten tuli pahaolo. Lapsetkin valittivat suolaisesta ruoasta. Nyt ruokailun jälkeen on ollut todella heikko olo ja kaiken kukkuraksi mulla meni joku lihas jalassa jumiin ja joudun nyt klinkkaamaan xD ei mun päivä todellakaan. Ollaan nyt oltu pari päivää heiluttelematta peittoja kun ei oo tehny ollenkaan mieli :/ jospa tänään pääsisi fiilikseen ;)

Tsemppiä kaikille!!
 
onpas täällä hiljasta, tainnut kevät tehdä tehtävänsä.
Ite ainaki huomaa kuinka vähän on enää sisällä ja koneella. :D

Toivottavasti kevät tekis myö tepposensa ja antais monen monta plussaa odottaville! <3
 
Joo hiljasta on ollu :D ulkona tosiaan tulee oltua enemmin kun lämminkin on! (:
Täällä clomit syöty ja viimiset hainkin reseptiltä.. päätin jättää tällä kierrolla ovulaatiotestit pois kokonaan ei niistä tullu kun ylimäärästä ressiä.. Nyt meen siis kp 11 eli luulisin et ovis ois kohta käsillä ;)
 
Hiljaista on ollut :)

Kevät tosiaan tulla porskuttaa niin tulee oltua ulkona ja muutenkin ties missä xD

mamma4: kyllä ne ovis testit tosiaan tuo ylimäärästä stressiä,että oot ihan oikeessa :) Itekkin meinasin olla tikuttamatta,mutta en pystynyt xD

Täällä menossa kp 22 ja dpo 4 :) Hymynaaman sain CB testiin viime sunnuntaina eli kp 17 ja tuli hyvin hyödynnettyä ;) Tässä kierrossa on se uutta,että nännit rupes sattumaan jo pari päivää ennen ovista ja kipu jatkuu yhäkin. Viime kierroissa ne on tullut kipeeksi vasta viikon jälkee oviksesta tj. Ja dpo 0 sattui niin sikana alavatsaan ja tuntui kun joku ois repinyt sitä ihan urakalla. Ikinä noin kipee ovis ollu xD apua! Uusia kokemuksia jälleen :D heheheh! Oireita ei oikeestaan ole muita,vatsaa nippailee vasemmalta sekä oikeelta,mutta sitä se on tehny muissakin kierroissa. :) katsotaan nyt mitä tämä kierto tuo tullessaan.

Plussapuhureita! <3
 
Hiljaiseloa täällä, kyllä :) Mä tosin olen ollut aika tarkoituksellakin poissa täältä, jottei asiat liikaa mietityttäisi ja asiat liikaa pyöris päässä. No, en tiedä onko se auttanut kuitenkaan :) + kun tavallaan oon jo siirtynyt seuraavaan vaiheeseen..... Niin siksi ei mua täällä ole oikein näkynyt.
Mutta siis:
ensimmäinen pistoshoito ja siihen yhdistetty inseminaatio on takana! Lääkärikäynnit ja verikokeet tulleet tutuiksi viime viikkoina. Yhden viikon sisään käynyt kolmesti lääkärissä ja verikokeet päälle. Jouduin ostaa yhteensä kolme pistoskynää (vaikken kaikkea käyttänytkään) eli pistin 15päivää +irrotuspiikki. Rahaa meni lääkkeisiin kela korvausten jälkeen n. 350e. Että toivottavasti ei tarvis uudestaan pulittaa tota summaa. Nyt sitten vain odotellaan pari-kolme viikkoa.......jännittävää on :)

Ihanaa on tosiaan ollu, ettei mitään ovistestejä ole tarvinnut tehdä! Musta ne stressaa kanssa turhaan. Siksi en niitä yleensä kyl tehnytkään.

Plussatuulia toivottelen ++++++++++++
 
Täällä menossa kp 27 ja dpo 9. Oireita ei ole minkäänlaisia. Tissit ei satu enää ollenkaan ja ovat ihan normaalit :( Surettaa ja kiukuttaa. Edes väkisin tunnustelemalla ei tunnu mitään oireita.Tästäkin kierrosta taitaa tulla se tuttu nega niinkuin aina :( En jaksa enää toivoa sitä plussaa..nyt alkaa olee toivo menetetty,että raskaudun luomusti koskaan. Taidan odottaa,että saadaan lähete tyksiin ja jätän nää lapsenteko hommat kokonaan taka-alalle. Kaiken lisäksi eräs ystäväni ilmoitti facebookissa,että odottaa vauvaa. Olin onnellinen,mutta samalla masennuin enemmän. Miksi minä en saa kertoa noita ilo uutisia koskaan :'( Ja hän tuli raskaaksi ekalla yrittämällä. *huokaus* Anteeksi vuodatus!

Toivon teille muille parempaa plussa onnea!! <3
 
iines tiedän tasan ton tunteen kun kaikki ympärillä vaan sikiää ja kyselee et koskas sinun vuoro... tekis mieli vain huutaa et EI SE HELV** OO NIIN HELPPOA ! .. mut hiljaa vaan vastaa et no ehkä jossain tulevaisuudessa.. kyl koville ottaa meillä kaikilla... tsemppiä <3 kyllä meidänkin vuoro toiv. tulee vielä! <3 (:
 
Täällä tänään testattu (aikaista joo) haamujen esi-isä ;) apteekin omalla testillä! nyt on kp 28 ja dpo 10 eli sen kuuluukin varmaan olla vielä haalea. Aamulla en ollut niinkään varma,että oliko se mikään..mutta tässä päivän mittaan olen alkanut vähän jännittämään kuinka lauantaina käy. Tuleeko puhdas nega vaiko vahvistunut viiva :D Ku pelkään,että se oli joku viivanpaikka tj. En uskalla iloita vielä tai mitään..mutta vähän toivo heräsi jälleen ;) <3 jospa ne nyt saataisiin se oma pikkuinen! Apteekin omalla en ole saanut hyvällä mielikuvituksellakaan viivanpaikkaa siihen :D ja siinä oli iiiiiiihan vähän punertavaa väriä! ja tuli testiajan sisällä.. n. 2min ja pysyi siinä ;)

Plussia kaikille ja hyvää pääsiäistä! <3
 
Ooo Iines, olisipas ihana uutinen jos viivat vahvistuisivat! Haaleahan sen vielä kuuluukin olla. Miten pystyt olemaan jännityksessä lauantaihin saakka? Mä en kyllä pystyisi... Mulla on muutenkin vähän sellainen, että en uskalla millään testailla, ennen ku ns. täytyy, ettei vaan tulis hirmusia pettymyksiä. Oivoi kun jännittävää!
Ajatella, ja kun juuri edellisessä viestissä kerroit kuinka toivo on jo melkein menetetty :D Ehkä ei sitten olekaan ;)

Peukut on nyt pystyssä sulle!!! <3

Mulle lääkäri sanoi, että älä testaa liian aikaisin, koska joskus liian aikasdin testattuna näkyy positiivinen tulos, joka hyvin pian muuttuukin negatiiviseksi. En tiedä, ehkä lääkäri yritti vähän "suojellakin" mua turhasta toivosta tai pettymyksiltä?

Vielä joo noista vauvakyselyistä... Koville välillä tosiaankin ottaa vastata niihin. Tekis joskus niiiin mieli vastata suoraan ,että ei ole helppoa ja saada kyselijälle huono fiilis :D Kuitenkin aina sortuu vastaamaan jotain että juu... joskus kyllä, kierrellen kaarrellen..
 
almanen: Joo..olen lääkärin kanssa ihan samaa mieltä ettei saisi liian aikaisin testata niin ei tavallaan edes tietäisi onko mitään tapahtunutkaan kun menkat alkaakin normaalisti. ei ehtisi pettymään..että siinä oot kyllä ihan oikeessa ja hyvä jos pystyt olemaan sinne tavallaan "oikeaan" testaus päivään :) Mäkin olin vähän aamulla monttu auki ku olin valmistautunut siihen selvään yhteen viivaan ja se ketutus siitä negasta oli vieläkin päällä. :) en mä kyllä uskalla vielä hurrata tai mitään..viime kierrossa sain pettyä CB testien "haamuihin" joita kuulemma niihin tulee vaikka ois negakin. Niin kauan kun en näe selvää punaista toista viivaa siinä, niin kauan pidän itseäni ei raskaana :) mutta joo..itekkin aina vastaan niihin että "millos teille tulee..ei kannata odottaa liian kauan ku ei se välttis sitten heti tulekkaan" NO ÄLÄ HEMMETISSÄ!! ihan kuin en sitä jo tietäisi. Mutta tosiaan aina vastaa ystävällisesti ja hiljaa "joo..katotaa sitten jos joskus tulevaisuudessa" jne. Joskus voisi ihmiset kyllä miettiä,että joillakaan ei edes oo mahollisuutta koskaan lasta saada.
 
Iines tsemppiä.. olispa se!! :)


Mä kans tein sen yhen haamun sillo.. voi että nakers ko se ei vahvistunut... :(

Ja yhdyn heihin likat.. noi ihmiset joka tulee toitottaan..
Kysellään ja "onnitellaan" ja voivotellaan...
Näin just yhet tutut mitkästä aikaa ja se perheen mies tuli onnitteleen mua,,
Mulkasin vaan sitä ja kävelin baaritiskille, ja vastasin ei oon viihteellä..
Sit se katto omaa emäntäänsä joka oli taas maha pystyssä...
Miulla kans tuo masu sahaa turvonneesta normikokooon ja sitko se on turvoksissa ni tosissaan näytän sille et olisin liki rv.. 18-22 ihan kunnon pallo, ja kookas sillanen..
Oma äitiki tuli joskus reilu vuos sit onnittelee, ja huh sitä ärsytyksen määrää..


niin ja sain muutes pistosluvan, kysta on poistunut ja la alotan pistokset, huh et jännittää jo!
 
Muokattu viimeksi:
jaica: toi on kurjaa :( ihmiset on vaan niin ajattelemattomia kyllä. Mä en ees kehtais mennä ketää onnittelemaan jos en ois varma onko se raskaana vai ei. Pidän usein mölyt mahassa kunnes asia varmistuu. Mutta tsemppiä sulle pistoksiin,hyvä kun sait ne viimeinkin ;) nyt sitten peukut pystyyn :thumright onnea!

ON: kp 29 ja dpo 11 ja aamulla testattu apteekin omalla selvääkin selvempi haamu :p nyt ei tarvinnu arvailla onko viivanpaikka vai mikä. Vaalea viiva ilmestyi testiajalla ja mä voin sano,että itkuhan siinä tuli. Herätin miehenkin katsomaan ja näki sen jopa unenpöpperössä ja tokaisi,että "haalea on,mutta nyt mä sen nään" :grin Eli nyt viimeinkin se kaksi viivaa tuli mulle...mä oon niin onnellinen :Heartred ja sekaisin. Olihan se testiviiva kontrolliviivaa selvästi vielä vaaleampi,mutta nyt sen ihan oikeesti näki :p Just manasin muutama päivä sitten,että nega tulee jne. ja kuinkas kävikään. Nyt puhaltelen teillekkin OIKEIN PALJON PLUSSIA!! tartutan sen teihin :wav

HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!! :Heartbigred
 
Takaisin
Top