Clomifen kokemuksia?

iines hyvä että sait asiaan selvyyden niin ei tartte arvuutella vaikka niin kovin toivottiinkin plussaa.. (: mä oisin sitä mieltä et luget kantsis alottaa noin kun lekuri määräs. sillä mulla ainekin nuo terot säännöllistää kierron hyvin! mulla oviksetkin vasta nyt löytyny kun kierto ollu lyhkäsempi viimekierto 28 pv. ja sitä ennen 29-32.. pv (:

Täällä menossa nyt kp. 21.. mahan turvotus aivan järkky.. oiskohan clomit.. myös pientä näppyä otsa ihan täynnä.. no viikonpäästä ois tädin tarkotus ilmaantua.. (aamusin kahvi ei hyväksi yhtään maha menee aivan sekaisin.. nyt viikon jo kärvistelly kahvinkanssa aamusin.. :S)
 
mamma4: kyllähän sitä salaa loppuun asti toivoi,että plussa ois kuitenkin tullut :D mutta ihan hyvä näin. Näin mäkin vähän suunnittelin,että aloitan ne ihan ohjeen mukaan tällä kertaa :) kyllä varmasti yksityinen gyne tietää miten ja mitä se määrää :) tulipahan testattuu se toinenkin tapa ainakin. ja parempi tosiaan ettei toi kierto sitten venyisi liian pitkäksi. Mulla noi clomit aiheuttaa hikoilua ihan hulluna. Ei tartte ku sormee nostaa niin tulee hiki :eek: Mut toi turvotus on kans erittäin yleinen clomi oire. Inhottavaa nää kaikki oireet kyl on.Olispa lääke jossa ei olis mitään sivuvaikutuksia :grin sun tapauksessa toivon,että oireet olisi sitä itseään :P
 
Muokattu viimeksi:
Iines en osaa sanoo noihin lugeihin mitään. ei kokemusta
kandee kysäsätä lekurilta, useethan on just tarkotettu alotettaviks sit ko on vois löydetty.

täällä kp 27,
Eilen tein päivällä testin joka oli nega,
unohdin siis aamuyö tokkurassa.
Lähdin eilen viettämään sit iltaa, mut ei vaan tehnyt mieli,
joten ei oo kankkusta ko tuli vaan se muutama lasillinen boolii otettuu. :)
Mut missä ne miun menkat on....?
Aikasemmihan kierto jäi vaan siihen kp 24 terojen kans
(eli alko jo saman iltan ko lopetin terot)
ja viime aikoin on menny just siihen 26.
ja paripäivää aikasemmi kovat supistelut ja ollu siin kunnos et pitänyt suppareitten ajan vaan makaa.
noh ehkä ne hanat täs sit aukee kunnolla rytinällä.
 
Muokattu viimeksi:
Niin ne menkka kivut sieltä nousee ja tekee alkamistaa,
huomenna soitto polille ja alkavalla viikolla aloitetaan siis pistoshoidot.

Onnea ja Haleja kaikille hoitoihin,
toivottavasti ette roiku täällä enää pitkään vaan saatte avun,
tais sit pääsette eteenpäin hoidoissa.

Tuun katteeleen ja pöliseen jatkossaki ainaki välillä.
ja Kiitokset kaikille tsemppauksesta!
 
Harmitus Jaica, että menkat tekee tulemistaan :( Kyllä toi kroppa osaakin toimia vaihtelevasti. Tsempit seuraavaan etappiin!!! Nyt on kohta ainaki kunnon avut käytössä. Ja perässähän luultavasti tässä iteki tullaan... Kerrot sit miten meni.

Mamma4 joo mahan turvotus oli mullakin hirveetä kun popsin clomeja. Ei ekoissa mutta viikoissa kierrossa sen todella huomasi. Nyt sitä ei oo enää.

Iinekselle myös uutta tsemppiä uuteen kiertoon! Mä noudattaisin lääkärin ohjetta niissä lugejen aloittamisessa. Ainaki varmaan pitäs kierron säännöllisenä? Mitään kokemusta lääkkeestä mulla siis siis kylläkään oo.

On: Tää päivä lähenee loppuaan, eikä menkkoja nyt sit kuulu. Tänään siis kp29. No, odotellaan ensi viikolle. Jospa nyt mullaki kroppa pikkasen sekoilee kun hormoni lääkitys loppu? Testejä en ala kyl vielä tekee. Tulee vaan turhia pettymyksiä taas. Mitään oireitakaan ei ole.
 
Voih jaica Tsemppiä! <3

almanen toivotaan ettei sinne täti kurvaakkaan ;)

Täällä kp 24. oireet täysin samat kuin viimeviikolla. turvotus iltaisin järkky. maha sekaisin aamuisin ja hikoilen kuin niagaran putous.. ja vieläpä tää syöminen.. voisin syödä kokoajan.. näpytkään ei oo mihinkään hävinny.. ainiin ja ne vihlaisu ja repäisy kivut nivusissa.. no olenpa vielä sitä mieltä et clomit asialla sillä niin monessa kierrossa käynyt samat ja sit pettyny.. 4 päivän päästä sit tädin pitäs kurvata tännekkin..
 
jaica: Pahoittelut tädistä (jos ne nyt alkoi) :/ ja toivon,että saatte tarvitsemanne avun nyt sieltä polilta. Tsemppiä! Ajattelin bongata joo oviksen ensin ja aloitan luget sitten heti sen jälkeen :) Lauantai meinasi mulla mennä kans ihan selvinpäin vaikka ei ois yhtää napannu.Ketään ei jaksanu lähtee mihinkään. Mut sit onneksi mun mieheni pikkuveli soitti,että lähenkö hänen seurakseen,ku hänkään ei saa kettää lähtemään. :D Menihän se lauantai sittenkin juomiseksi ja oli muuten hauskaa :D

almanen: Joo..sanoinkin tuossa jaicalle,että bongaan oviksen ja alotan ne heti sen jälkeen ;) kompromissi. Pitää ne kierron säännöllisenä ja tällä tavalla siitä tulee sitten ihan normaalin mittainen :)

mamma4: Mä niin toivon,että nuo sun oireet on sitä itseään ja täti jää saapumatta ;)

ON: kp 4 ja eilen lähti kolmas clomi kierto käyntiin :) Odotan kauhuissani niitä "ihania" sivuoireita,kuten hikoilua..yäk xD Täti on jo melkein pakannut tavaransa sillä vuoto on enää sellasta pikku tuhrua. Onneksi hänen vierailunsa jäi lyhyeen :)

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!! <3 plussia puhaltelen!
 
Muokattu viimeksi:
voih jaica Tsemppiä <3 toivotaan et pistoshoidoista apua sit!! :)

Täällä kp. 26.. tädistä ei viel minkään näköstä tietoa..maha on kipeä ja vatsa löysällä...myös tissit on kyllä tosin ollu vähä arat niinkun aina ennen tädin tuloa.. 2 päivää ois jännäilyy.. vaikee ois uskoa et ois tärpänny.. tuhruvuotohan mulla alko viime kierrossa tos kp 25.. nyt ei vielä sitäkään.. no sekin kerkii vielä huomenna kp 27.. tai kp 28.. ilmaantua.. tuun kertoileen lisää sit!
 
jaica: Tsemppiä sulle nyt sitten niihin pistoshoitoihin!! Tule ihmeessä kertoilemaan välillä kuulumisia!

mamma4: Huijui..mä niin toivon,että sulla se plussa sieltä paukahtaa ;)

ON: kp 6 ja clomi oireet pysyneet toistaiseksi poissa O_o ei hikoilua ei mitään! ihan hyvä näin..jeeee!! Peitot heilui eilen ja oli halut kyllä kohillaan ;) ja alakerrassakin kaikki hyvin vaikka yleensä aika kuivaa kautta pukkaa menkkojen jälkeen :D Olen kyllä aloittanut greippimehun juonnin tämän kierron alussa,mutta oisko sillä vaikutusta jo näin aikaisin :D mene ja tiedä sitten!! Auringollakin voi olla positiivisia vaikutuksia ;) Ovismaista nipistelyä on ollu alavatsassa tänään,että ehkä testailun voisi aloittaa huomenna jo varmuudeksi. Ehkä se ovis tulee aikaisemmin tässä kierrossa ;)

Tsemppiä kaikille ja oikein aurinkoista päivää!!
 
Kp 27... tissit vielä kipeämmät ja turvoksissa.. tosin normaali oire mulle.. maha edelleen tajuttoman kipeä.. tekisköhän täti tuloaan sieltä sitten.. 2kpl r-testejä kyllä ostin eilen tuonne kaappiin oottelemaan.. veikkaanpa et jäävät sinne lojumaan kuitenkin :D

iines hyvä et sul clomi oireet on helpottanu.. (: ne on tosi kurjia.. >:( Tsemppiä oviksen löytämiseen ja hyödyntämiseen (::
 
kp 5 ja pistoshoidot peruttu..
Vasemmasta munasarjasta löytyi 3cm kystä..
ja siinä näyttääkin olevan se selitys niihin vasemman munasarjan särkyihin..
Lekuri oli taas niin kylmä, että otin loppupäivän vapaata.

Resepti pistoslääkkeisiin, housut pois, ultra, housut jalkaan
Pam. tääl onki tällänen pahkura, ei aloteta hoitoja,
ota terot alota ne oliko muuta?
Aloin itkemään ja lääkäri totes et onhan tää vähän ikävää.
- Jos tarviit keskustelu apua ota yhteys kättärille. Meetkö nyt sinne pistosopetukseen?
- En mene turhaan.
- Älä sit alota niitä pistoksia vielä ko ei niistä mitään hyötyä ole.

Kun olin vähä koonnut itteeni ja toinen lääkäri oli ojentanut mulle paperii et saan silmät pyyhittyyn.
Ni sain viel kyseltyy sitl lekurilta pikkusen..
Hoitoa ei tarvita tulee kuulemma itestään pois ko on noin pieni,
ei kyl mun mielest mikään pieni löydös.
Kerroin säryistä ja lekuri vaan totes et toiset on herkempii.
En oo ite mitenkään herkkä kivulle, et jos sattuu ni sillon sattuu.

Todella huono päivä... koko käynti oli hirveä.
Mulla on ihan tuotantolehmä olo!
 
voi jaica :( olen niin pahoillani! <3 olipas todella kylmä lekuri tosiaan. Tuo on todella arka aihe ja siitä pitäisi puhua hienovaraisesti eikä silleen,että toiselle tulee pahaolo kun valmiiksi on jo vaikeaa. *halaus* Mä lähetän sil lekuril virtuaali keskisormen! tyhmä! Mä toivon,että kaikki kääntyy vielä hyväksi ja sun eduksi! Paljon tsemppiä ja jaksamista! <3 mä olen henkisesti täällä tukena!

ON: kp 7 ja vika clomi nassuun tänään.Oireita ei ole ollenkaan mikä on aivan fantastista! Tein eilen piruuttanu yhen ovulaatiotestin ja viiva oli totta tosiaan jo alkanut tummua,että tärppi päivä tulee kuin tuleekin tässä kierrossa aijemmin kuin ennen. :) Oikeat tuntemukset oli siis. eipä mulla muuta!

Tsempit kaikille teille!! <3
 
Kiitokset iines tsempeistä.
Todella matto vedetyy jalkojen alta.

Päätin alottaan taas noi luonnonhoito kuurit. ja kattoo onko super foodilla tehoa.
Tänään voin myöntää on mennyt taas tupakkaa.
mut vastapainona pahalle oon antanut tuolle 4-v megana haleja ja rakkautta.
En mä voi pojan lapsuutta murehtiin, pitäis nostaa ittensä niskast kiinni ja alkaa elään pojan kans, vaikka niitä sisaruksia ei ikinä tuliskaan,, niin niin niin tuntuu silti tää lapsettomuus ja hoidot tosipahalle.
ei helpota yhtään vaikka on yksi. sama tuska.
 
Jaica voi kun oli inhottavia uutisia :( justkun ajattelin et NYT saat avun. Tarviit ison :smiley-angelic003
Kunnon liukuhihna toiminnalta kuulosti käynti tosiaan. Ajattelematonta!!! Voin niin kuvitella miltä susta tuntui.
Ja kyllä musta saat surea oikeesti lapsettomuutta, vaikka sulla onkin jo yksi lapsi. Se tavallaan helpottaa, mutta toisaalta ei sitten ollenkaan.
Ainakin se ainut lapsi saa rakkautta ja huomiota ihan mieltsisti :Heartred

Mullakin on valitettavia uutisia: tätsy tuli tänään :( kierroksi tuli 33. Sitä kyllä odottelinkin, kun oli maanantaina todella kipeä vatsa (ja aikaisemminkin se on merkannu menkkojen alkua). Tää siis tarkoittaa nyt sitä et OIKEESTI ne pistoshoidot alkaisi jo ma! Ellei sit käy jotain vastaavaa kuten vaikka jaicalle... Ja että saisin yhteyden sinne polillekin. Sekään ei päivän selvää, töistä kun pitää yrittää soittaa. Lisäksi ku noi nyt alko just tänään, ni kp10 eli suunniteltu inseminaatio osuu just ensi viikon lauantaille. Eli eihän sitäkään sitten tehdä, koska viikonloppu. Perhana! Että, katsotaan nyt sitten huomenna saanko soitettua ja mitä sieltä sanotaan. Voi hankaluus sentään. Ihan kun ei ois jo muutenkin hankalaa.

Iinekselle ovulaatioplussaa !! Mamma4 peukut pystyssä plussauksen toivossa :)​
 
Voihh jaica iisot halit ja tsempit.! <3

almanen höh tädille! toivotaan et pistoshoidot saisit alotettua (:

Minul sama tilanne.. kp 28.. ei vuotoja O.o edes tuhrua.. outoa on tämä,, no kerkeää kyllä vielä tulla tai sitte täti ilmestyy rytinällä.. Jännän äärellä.. tissit edelleen kipeet ei kyllä koko aikasesti mutta iltasin varsinkin.. maha turvoksissa iltasin ja aamusin taas aivan sekasin.. ja nuo nivus "krampit" au* noh. ei täs auta kun ootella.. huomennahan sen pitäs olla sit se kp 1.. viim. sunnuntaina. :S
 
No olihan se pakko nyt mitata tuo lämpö kun kaikki niin kovasti väittää että aamulämmöstä tunnistaa ovulaation ja raskauden.. no eipä ollu tuo mun mittaus aamu lämpö mut päivä lämpö niin 37,15... O.o nyt oon ymmälläni joko oon kipeä tai jotain ihan muuta...
 
almanen ooo voi ei... :/
toivon todella et saatte alotettuu ne hoidot. ja et pääsette eteenpäin ja saatte apua.
tää on aika lohdutonta.
Saitko ajan varattuun?
Ite ainaki soittelin 2 päivää polille ja en saanu puhelin aikojen aikana ketään kii, sit soitin miehelle et päivystä sä sen jonon kans. välillä ko se on vaan 1h päivässä vaikka soittoaika pitäiski olla 2h... :/

mamma toivottavasti noi olis niitä kaivattuja oireita!! :)
 
Tän päivän tilanne tiedotusta: Sain soitettua polille ja ihme ja kumma pääsin ekalla yrittämällä läpi. Vissiin kertaakaan noin ei ole ollut.. (tosin ajanvaraaja puhelimessa ja hoitsu soitteli sit myöhemmin päivällä takas)
ELI
aloitankin pistokset jo nyt sunnuntaina. Vaikka alunperin piti ma, mut ultra olis osunu lauantaille niin käskettiin toimimaan näin. Perjantaille sitten aika sinne ultra tsekkaukseen. JeEE tai no voiko nyt olla tästä iloinen , mutta mä olen nyt :)
Huomenna lääkeostoksille kauhistelemaan hintaa... :eek:
 
jeii hienoo almanen! (:

täällä kp 29. tänään. tädistä ei mitään tietoa.. O.o ei pisaran pisaraa... yleensä on ollu jo päivää ennen tuhrua mut nyt ei ees sitä.. no ehkä huomen aamulla kp30. täti ilmaantus,, tosin myöhässä jo silloi mutta kuitenkin.. mulla noi kierrot on ollu tota 28-29.
 
Takaisin
Top