BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos paljon! Tää auttoi kovasti ja vahvistaa omaa fiilistä. En näitä tulkinnut ekan lapsen kanssa, niin oon vähän pihalla vielä 🤣 NC käytin joskus 10v sitten ehkäisyyn.

Tässä toi kp13 ovistesti. Tätä ennen en testannut kun ei ollut testejä, mutta heräsin tuona aamuna jäätävään seksihimoon niin oli pakko hakea nää testit ja alkaa seuraamaan 🤣 mut en tietenkään tajunnut testata enää myöhemmin samana päivänä, tää on joskus klo 15 aikaan, enkä todellakaan muista kauanko olin ollut pissaamatta jne. RFSUn testi

View attachment 153915
Monet on muuten kommentoineet noita rfsu:n testejä, että niillä ei saa yhtä vahvoja viivoja kuin pc:llä tai apteekin liuskoilla! Noi on hyviä sellaiselle, jolla tasot on normaalistikin vähän korkeammat niin näkyy selkeästi kun tulee plussa, mutta esim. mulla jää hailakoiksi. On varmasti ollut plussa toi kp13. 😊

Monet on muuten kommentoineet noita rfsu:n testejä, että niillä ei saa yhtä vahvoja viivoja kuin pc:llä tai apteekin liuskoilla! Noi on hyviä sellaiselle, jolla tasot on normaalistikin vähän korkeammat niin näkyy selkeästi kun tulee plussa, mutta esim. mulla jää hailakoiksi. On varmasti ollut plussa toi kp13. 😊

Joo tarkoitus oli ostaa raskauskeijusta isompi erä mutta en malttanut mieltä ja marssin sunnuntaina kauppaan. Eiköhän se plussa oo sitten ollut.

Tässä mun ovistestit , ei siis rfsu oo mulle tarkoitettu. Ehkä loput käytän sitten testaishimoissani pois. Muuten en testaa r testeillä ennenku dpo13 lugesteronin takia.

Pidin pientä taukoa täältä ja nyt en kerkee vastaa kellekään erityisesti. Mutta kaikille tsemppiä omiin tilanteisiin .
Oma käyrä tässä, yövuorolämpö toi tän päivän, jota ei kannattais ehkä tässä ottaa tosissaan mutta katsotaan löytääkö ff oviksen noista huolimatta.

Todennäköisesti maanantaina aloitan luget sitten.
IMG_0300.jpeg

Liitteet

• IMG_0296.jpeg
    IMG_0296.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 14
Takaisin