BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Olive just nuo testit. Jollain voi toimia mutta mulla ei. Eikä oo kyse siitä että oisin testannut liian harvoin koska testasin kolme kertaa päivässä oletetun oviksen aikaan.

@Olive @Pogo mulla ne ovulaatiotestit on pääasiallisesti toiminut, viime kierto oli poikkeus tähän, mutta ilmeisesti lopetin liian aikaisin testaamisen. Veikkaan että noiden testien herkkyys (20) ei oo tarpeeksi herkkä kaikkien kohdalla ja siks se lh huippu jää nappaamatta. Kokeilemalla selviää että minkälaista tarvii.

@Olive @Pogo mulla ne ovulaatiotestit on pääasiallisesti toiminut, viime kierto oli poikkeus tähän, mutta ilmeisesti lopetin liian aikaisin testaamisen. Veikkaan että noiden testien herkkyys (20) ei oo tarpeeksi herkkä kaikkien kohdalla ja siks se lh huippu jää nappaamatta. Kokeilemalla selviää että minkälaista tarvii.

Eikös tuo 20 oo kaikista herkimpiä? Vai onko vielä tuotakin herkempiä testejä?

207905.png

FF oli tänään sitä mieltä, että oon ovuloinut jo dpo 10, jouduin diskaamaan tämän päivän lämmön 😂 ollut taas niin villit lämmöt alkukierrosta, että jos/kun ovulaatio tapahtuu, niin en tiedä tunnistaako sovellus sitä edes.

Ovulaatiotesteissä se herkkyys vaihtelee ainakin jonkun lähteen mukaan 10-20 välillä. En oo kyllä vertaillut erityisemmin, tiiän vain että mun käyttämät halvimmat testit on herkkyyttä 20.
Okei. Ehkä ostan noita halvimpia tuolta Raskauskeijulta kuitenkin, kun nyt vaan tarkoitus selvitellä kiertoa paremmin. Otan ne ClearBlun digit sit myöhemmin käyttöön

Takaisin