@Kumpare joo mulla taas ihan päinvastoin, etten tykkää, että iho koskee ihoo, esim. reidet. Jos taas paan peiton jalkojen väliin ja oon nakuna, ni tuntuu, että valkovuodot ym. valuu lakanoihin.

Ja siis joo on kans toi, etten kestä kierteellä ja rutussa olevia vaatteita, mut mul ne ei mee kierteelle tai ruttuun, ja jos menee, ni oikasen ja sit ei mee enää uudestaa.

Mä tosin nukahdan yleensä nopeesti, mut heräilen sit aamuyöstä enkä saa enää unta vaatteilla tai ilman.
Tää on kyl ihan henkimaailman hommaa, ja jokaisel oma tapansa. Onksul ihan normi digitaalinen kuumemittari käytös?
Ja jännä kyl, miten paljon eroaa Ouran ennuste ovisplussasta ja omista tuntemuksista. Voi kun teil nyt tärppäis! Tuntuu tutult toi, että jossain kohtaa homma alkaa käydä työstä ja ei välttämättä onnistu, vaikka haluaisikin saada sen onnistuu.
Meil viime kierros, ku jouduttii kerran lopettaa kesken (dpo -1), oli just alkaas Suomen peli olympialaisis. Mies kertoi erätauolla, että hän vaan katsoi kelloa ja mietti, että voi perkele se peli alkaa, nyt pitää äkkii saada hommat pakettiin — ja ruokakin on viel laittamatta ja kaljaa pitää saada kylmään. Ei ihme, ettei noilla paineilla pussit tyhjene.