BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Maana Mannila Nukun alasti, ja mulla on lämpimät peitot. Pidän mittaria yöpöydän laatikossa ja sieltö nappaan sen heti herättyä. Mutta juu, ymmärrän ettei kiinnosta alkaa riisumaan montaa vaatekerrosta pois mittauksen takia. Itsellä ahdistaa kaikki vaatteet yöllä, ei puhettakaan että voisi pitää edes yöpaitaa.

Huomasin, että Oura mittailee Fertility friendiin myös iltapäivällä noita lämpöjä, jos sormus ei ole yöllä ollut sormessa. Onko sulla kokemusta @Maana Mannila tai jollakulla toisella? Ei kai nuo pm-mittaukset ole vertailukelpoisia aamulämpöihin.

Huomasin, että Oura mittailee Fertility friendiin myös iltapäivällä noita lämpöjä, jos sormus ei ole yöllä ollut sormessa. Onko sulla kokemusta @Maana Mannila tai jollakulla toisella? Ei kai nuo pm-mittaukset ole vertailukelpoisia aamulämpöihin.
Joo itse asias mun eka mittaus oli joskus 12.30 maissa, kun latasin ff:n silloin ja yhdistin Ouran siihen. Muuten on kyl mitannut aamul herätessä. Mulla on Oura kyl joka yö sormes paitsi, kun olen odottanut takuusta uutta sormuksen hajottua.

Joo itse asias mun eka mittaus oli joskus 12.30 maissa, kun latasin ff:n silloin ja yhdistin Ouran siihen. Muuten on kyl mitannut aamul herätessä. Mulla on Oura kyl joka yö sormes paitsi, kun olen odottanut takuusta uutta sormuksen hajottua.
Mulla näkyi olevan useampi mittaus viideltä alkuillasta, joten ei ihme, jos on vähän vuoristoista käyrää.

Mulla oura on mitannut aina aamuyöllä tai aikaisin aamulla, mutta silti ouran lämmöt heittelee kovasti verrattuna pimppilämpöihin. Tässä alla näkyy sinisellä bbt-vaginaaliset lämmöt ja oranssilla ouran (fingerT) lämmöt.

IMG_7413.png

Takaisin