@Pakkanen joo mulla oli siis viime kierrossa sellainen ikävä kokemus, että olin jo löytänyt sisäisen rauhan odottamisen kanssa, ja kiertoa oli vielä useampi päivä edessä, kun dpo 8 bongasin rusehtavaa tuhrua valkovuodon seassa. Pohdin, voisiko se olla kiinnittymisvuotoa, kun ajankohta täsmäsi ovulaation kanssa. Siitä pieni toivonkipinä löi odotukset suorastaan roihuamaan, ja kun vuoto sitten alkoi dpo 10, oli pettymys niin kova, etten vieläkään ole päässyt siitä kunnolla yli. Sen jälkeen aloitin nuo hedelmällisyystutkimukset, ja sillä tiellä ollaan toistaiseksi. Tuo kierto jäi siis 24 päivään, kun kuparikierukan poistamisen jälkeen oli kierrot ollut sen 26–28 päivää (paitsi yksi outo 21 päivän kierto).
Nyt mennään jo kp 26, ja eilen oli lämmöt alhaalla, tänään taas ylhäällä. Mitään oireita ei ole, joten yritän pitää pään kylmänä.
Mä oon kans kuullut, että joskus voi pitkässä kierrossa tulla kaksi lh-piikkiä, ja kyllähän joillain naisilla on myös kaksi ovulaatiota samassa kierrossa. Tällöin irtoaa kaksi munasolua ja äiti voi saada erimunaiset kaksoset. Identtiset voi tietysti syntyä myös, mutta sitä, miksi niin tapahtuu, ei käsittääkseni vieläkään kovin hyvin tunneta.
Toivottavasti teillä tärppäisi ja saisit plussan tikkuun! <3