@minttutuuli kiitos kysymästä

täällä HCG nyt noussut 529, eli viime nousut on olleet vain 52% ja sen jälkeen 25% nousu.. eilen alkoi myös verisempi vuoto ja vatsa oli tosi kipeä. Tänään vuoto jatkunut, ei vieläkään todellakaan menkkavuotoa vastaavaa, pärjäisin helposti yhdellä siteellä/pikkuhousun suojalla.. (nyt vähän graafista, jos ei halua lukea, lopeta tähän) Mutta tänään ulos tuli joku "kalvo", luulisin ruskuaispussiksi, mutta vaikea olla varma.. nyt jännittää jatkaako HCG nousua yhä (olin ihan varma, että olisi jo lähtenyt laskuun) ja haluaako lääkäri mitata sitä vielä (tänään oli viimeksi mittaus). Lääkäri sanoi, että olisin voinut mennä ultraan tänään, mutta en jaksanut mennä jonottelemaan, kun mun mielestä tämä on selvä keskenmeno.. meni kai kesken 6+2

mutta huomenna varmaan lääkäri taas soittaa ja sit kuulee lisää.. en onneksi usko kohdun ulkoiseen enää, eniten vaan jännittää kuinka kauan toipumisessa ja vuodossa menee. Yhdessä keskenmenossa suunnilleen samoilla viikoilla mulla tuli istukka ulos vasta 2.5kk km jälkeen. Voin tosi huonosti sen ajan kun km ei ollut "valmis" mutta lääkärit/hoitajat ei ottaneet tosissaan, vaikka raskaustesti näytti yhä positiivista.. olin silloin kyllä nuorempi, 25, nyt ikää jo 33 ja tuntuu että lääkärit valitettavasti ottaa mut enemmän tosissaan kuin nuorempana opiskelijana..
Mutta luulen että tämä seuraava kierto ei tule olemaan ovis/yritys-kierto, kun en voi aloittaa tähän letroja + meillä turhan paljon matkoja/vieraita, jolloin ei tallettelut onnistu.. eli tässä taitaa tulla pakkoloma yritykseen ja piinailuun ja vähän aikaa miettiä, halutaanko yhä yrittää.. tää nyt tosiaan 4 keskenmeno ja mun mieli alkaa olla aika rikki tästä pitkästä yrityksestä ja näistä menetyksistä. Vaikka tiesin melkein heti, että tää plussa tuskin on pysyvä, ei sekään fiilis ollut kiva. Ajatus raskaaksi tulosta vaan ahdistaa, kun sitä odottaa vaan menetystä ja meillä valitettavasti ei NT-ultrankaan hyvät uutiset ole taanneet eläviä lapsia, niin jotenkin nyt kokoajan konkretisoituu se, että jos vielä tulen raskaaksi, ne ekat kuukaudet tulee olemaan yhtä kidutusta, eikä meillä ole takeita mistään.. eli saa nähdä mihin päädytään.. mä luulen, että ehkä annetaan yritykselle pienen tauon jälkeen vielä tämä syksy, mutta sit on ehkä aika laittaa hanskat tiskiin.. saa nähdä

mieli alkanut kaartua siihen suuntaan, että nyt meidän perheelle tekee enemmän hallaa tämä jatkuva yritys ja menetykset, kuin se, että meistä tulisi vain yksilapsinen perhe. Tuntuu, että on vaikeaa olla läsnä meidän kohta 4-vuotiaalle, kun itse kamppailee surun ja pettymyksen kanssa. Hän tosin sanoi viime viikolla, että hänestä tulee 4-vuotiaana isosisko, niin saa nähdä, toivotaan että hän olisi oikeassa