Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo sama kokemus, toisella kerralla menin reseptivapailla ja kyllä siitä lopulta selvittiin mutta aloin kyllä miettiä (ennen sen ekstra-panadolin ottoa) tarvitseeko lähteä päivystykseen. Ja parempihan sinne on tilata kyyti jos verenpaineet alkaa laskea niin alas ettei meinaa pysyä pystyssä omin jaloin tai alkaa olla vaikeuksia nousta hitaastikaan liikkuen.@Yrttiteetä tekisi mieli mulla on taustalla vuodelta 2018 kkm ja silloin sain Naikkarilla jotain vahvempaa kipulääkettä mutta sitä ei saa jos ei mene päivystykseen eikä silloinkaan voi olla varma että saa. Yritän nyt kuitenkin selvitä tästä ja lähden kyllä hakemaan lisää kipulääkettä jos en näillä pärjää edes kohtuullisesti. En tiedä onko isompi ongelma se että mulla vuotaa nyt niin reilusti että meinaa päässä pimetä. Normi menkoissa vuoto on ihan kevyttä ja pärjäisin päivän ajan yhdellä siteellä jos ei muuten tarvis käydä vessassa. Nyt täytyy parin tunnin välein vaihtaa sidettä.
Joo vähän ärsyttävä piirre kyllä ja mulla nyt noita testejä on paljon ku just tilasin ni oon joka päivä testaillu vaikka mulla tulee aina selkeät limat ja oireet ennen ovista ni meinasin eka sillon vasta alottaa testaamaan. No onneks aloin testaamaan jo nyt, koska saattaisin olla vähän hämillään, että onko kroppa pettänyt ku ei ovisoireita ole@Pogo Voi alkaispa siellä vuoto jo vähenemään itsellään..
@Haaveilua96 Tuo Premom on kyllä ärsyttävän nopeasti merkkaamassa ovista ainakin alkuvaiheessa sovelluksen käyttöä. Mulla käynyt parissa viime kierrossa niin, että en oo vielä edes testannut kun tiedän että se on turhaa pitkän kiertoni vuoksi. No sovellus on sit jo halunnut kuitenkin asettaa jonkun lämpöpompun takia oviksen jonnekin tosi aikaiseen vaiheeseen. Sit vaikka testaa, niin ei silti lähde sitä muuttamaan. Oon sit muokannut alkukierron lämpöpumppuja pienemmiksi vain sen takia, et se siirtäisi oviksen oikeaan kohtaan.Jos tekee samaa, vaikka koko ajan testaa lisäksi, niin onpa aika rasittavaa. Muuten hyvä sovellus ja etenkin testien tallentamismahdollisuus on tosi hyvä ominaisuus. Toivotaan, että siellä ovis saapuu ensi viikolla!
![]()