Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Malttamaton145 niin tuttuja tunteita testauksesta! Mä en kyllä koskaan malta odottaaja joo, perjantaina uusi testi ja sit soitto klinikalle.. nyt alkoi todella pelottaa kohdunulkoinen, kun tänään testi oli vähän vahvempi ja vuoto pysynyt poissa
ärsyttää kans sit perjantaita vasten ehkä tehdä HCG testi, kun sit taas odotellaan koko viikonloppu sitä mitä seuraavaksi tapahtuu.. mutta minkäs teet.. taisi olla aika sama tilanne sulla viimeksi?
Kiitos@Jolinda täällä taustalla elän mukanaen nyt muista varmaksi, mut oliko niin että et käyttänyt ovitrellea tässä kierrossa? Katsoin sun viimeisimmäksi laittamaa käyrää, oisko mitään saumaa että ovis ois ollutkin myöhemmin mitä luulet?
Niin tai näin, toivon että saat tilanteeseen selkoa pian
ja tietysti toivon että parhaaseen suuntaan!
Hei ihana kun jaksoit ohjeistaa näin tarkastikin vielä@Roosali tervetuloa mukaanmun mielestä RHR:n pystyy lisäämään täältä (kuvat)
voi valita "add other data" ja sit "numeric value". Sen jälkeen ne löytyy päiväkohtaisen data-täytön pohjalta "Custom data" valikon alta
sit pitää vielä lisätä se käyrä näkymään, sen pystyy mun mielestä tehdä kun painaa "chart duo" käyrän alla
@Pogo toivotaan, että viiva huomenna vahvistuu
@Puolikuu ikävä kuulla lämmöistätoivon tietysti yhä positiivista käännettä sulle!
lähinnä tarkoitin sitä, että mitään ei tehdä viikonloppuna, eli jos pitää uusia hcg koe 48 tunnin jälkeen, sunnuntain takia mun pitää odottaa 72h ja koska kyseessä on yksityinen klinikka, voi olla, että hcg-tulosta ei ilmoiteta "yleisessä" journalissa ja en välttämättä kuule sitä perjantaina.. mutta saa nähdä, turha stressata etukäteen, mutta yritän valmistella itseäni siihen, että tässä voi mennä aikaa, että kaiken saa eteenpäin.. jos ei nyt ihmeen kaupalla vuoto ala, siitä ei kyllä ole mitään merkkejä.. huomenna olis 4+6, eli kohta "päästään" jo "kemiallisen rajan yli"..