BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Pogo mun silmään kans erottuu ihan värillinen viiva🤩 ei tarvi edes tihrustella

Mulla ei taas kello mitannut lämpöjä aamulla😒 kainalolämpö 36,6 eli samoissa mennään, mitä joka aamu👍🏻 saa nähdä miten käy. Esikoisesta tässä kohtaa kohosi lämmöt enemmän, mut yksilöllistä sekin vissii

@Yrttiteetä tekisi mieli voi vitsit, tuosta testistä ei kyllä tarvitse miettiäkään, että onko tämä plussa vai ei, hyvin on punainen! Voi että, paljon onnea ja ihan hirveästi tarrasukkia! 🥹😍

@Jolinda mä oon täällä toiveikkaana käynyt kurkkimassa, että mitähän siellä tapahtuu kun oireet kuulostivat niin lupaavilta! 🥹 Ihanaa, varovaiset onnittelut ja sinulle kanssa huisin paljon tarrasukkia! ❤️Niinkuin muutkin sanonut, niin ihan hyvin voinut olla myöhäisempi kiinnittyjä. Ja mun plussakäyrä jos mikä näyttää, et niitä lämpöjä tosiaan ei kannata katsoa. Toivotaan että testit lähtee nyt hyvin vahvistumaan 🥹✨

Ja @Pogo :kin vielä! Kyllä siinä väriä näkyy. Toivottavasti sielläkin lähtisi viiva vahvistumaan! ❤️ Varovaiset onnittelut sinnekin.

Toivottavasti plussa aalto nyt nappaisi mahdollisimman monen mukaansa! 💫

Muokattu viimeksi:
Hei apua tärisen. Dpo 9 ja apteekin testi. Sanokaa että tekin näätte 😭

Liitteet

• IMG_3040.jpeg
    IMG_3040.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 118
Apua mikä plussa-aalto 🌈😍 kyllä toi on selkeä haamu @Ninni30 ! Onnea ❤️ja onnea @Pogo

@SyysSumu kiitos! Ootko jatkanut lämpöjen ottoa? Mulla siis vaan laskee ja laskee nyt 😬 tiedän, että itse aina kans sanon muille plussanneille, ettei lämmöistä enää raskaana kannata välittää, mutta tää myöhäinen plussa ja tippuvat lämmöt vaan ei povaa hyvää.. tänään eri merkkinen testi oli vahvempi ja "selkeämpi plussa", mutta luulen että kyseessä on herkempi testi.. ei auta kuin odotella 😅

Mä pysyn täällä taustalla ja seuraan ja toivon, että mahdollisimman moni pääsisi tähän aaltoon mukaan 🌈❤️ ja toivon, että vähän huonoista merkeistä huolimatta itse kans saisin pysyä mukana maaliskuisissa, muuten sit taas takaisin tänne mittailemaan.

Liitteet

• Screenshot_20250629_060817_FF App.jpg
    Screenshot_20250629_060817_FF App.jpg
    147.9 KB · Katsottu: 68
Onnea @Ninni30 ! 😍 Toivotaan viivan vahvistumista. 🙏 Onpa täällä tosiaan hurja plussa-aalto menossa!

@Jolinda Niin kuin oot muille sanonut ja toteat sen nytkin, niin ei varmasti tarvitse nousta lämmöistä välittää. 🤗 Onko tuo sykekäyrä, mikä noususuunnassa? Se ainakin olisi hyvä todiste, että kyllä siellä kaikki on hyvin. ☺️

Näissä viimeisissä plussissa ainakin on kaikilla tainnut olla se "kiinnittymisdippi". Onko teillä pitemmällä lämpöjen seurailuhistorialla muodostunut tietämys, että onko se aina plussakierroissa vai voiko jäädä olematta?

Täällä dpo8 ja lämmöt melko tasaisesti olleet ylhäällä sen jälkeen kuin nousivat. Ei dippejä, eikä oireita oikein minkäänlaisia. Katsoin jo ennusteen seuraavasta kierrosta, se näyttäisikin ihan positiivisesti siltä, että töihin palatessa on jo dpo10. Aiemmin luulin tarkemmin katsomatta, että töihin paluu on juuri kiinnittymisen aikaan sabotoimassa kaiken.. 😅

Liitteet

• Screenshot_2025-06-29-08-57-33-05_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
    Screenshot_2025-06-29-08-57-33-05_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
    195.2 KB · Katsottu: 43
Täällä kans lämmöt pysyny ylhäällä. Oon nyt vaan ottanu kainalolämpöjä, kun kello jättää mittaamatta joka toinen päivä ja sit ku mittaa ni näyttää ihan eri lukemia ku kainalolämpö ni en nyt jaksa luottaa niihin🙈

Liitteet

• IMG_0568.png
    IMG_0568.png
    233.1 KB · Katsottu: 40
@Ninni30 Kyllä näkyy!😍🤞🏼 tuo sun käyrä oli niin samankaltainen kun mun, joten osasin jo vähän aavistaa.. 🙈🤭

Ihan mieletön plussa aalto nyt täällä! Milloinhan viimeksi on näin moni plussannut suht samaan aikaan🙈 voi kumpa mahdollisimman moni saisi vauvan syliin asti💖

@Jolinda en varsinaisesti seuraa enään päivittäin liiemmin, mutta käytän vielä ouraa niin lämmöt kyllä tallentuu ja menee fertility frendiin ja oon vaan pari kertaa käynyt kurkkaamassa. Uskalsin jopa vaihtaa ouran raskauden seurantaan ja on kiva että se ei siinä enään heitä lämpökäyriä joka päivä naamalle.
Mutta mäpä laitan tähän nyt mun tän hetken käyrää, niin voipi jäädä tänne esimerkiksi jos jollakin tulevaisuudessa on vastaavanlainen tilanne, että käyrä näyttää alkuun vähän huolestuttavalta, mutta raskaus silti etenee 😊 Ja eihän siis voi toki koskaan tietää, että miten käy, mutta lämmöt on ton alun jälkeen noussut tonne keskikohdille ja liuskatestissä viiva oli kontrolliviivaa vahvempi dpo19 🥹 ja hei, ovumialle kun soittelin tosta progelääkkeestä ja kätilö kuuli että oon katsonut lämpöjä, se sanoi että lopeta välittömästi, koska alkuraskaudessa keho käy läpi niin monia muutoksia, että todella moni asia voi vaikuttaa niihin lämmönvaihteluihin. Että turhaa huolta vaan aiheutuu. Tsemppiä sinne ✨💝

IMG_20250629_094814.jpg

Alempi eilisen aamun ekasta kuivuneena. Ylempi tän aamun tokasta ei vissiin parhaiten onnistuneena kun olin bajamajassa tosi kovan rankkasateen aikaan ja sähläsin märän sateenvarjon kans samalla. Enempää ei testejä ole mutta hankin kun kotiin täältä reissusta päästään.

Liitteet

• IMG20250629114228.jpg
    IMG20250629114228.jpg
    299.2 KB · Katsottu: 100
Huhhuh mikä plussa-aalto! Heti kun selkänsä kääntää täällä on plussattu ihan urakalla!! :smiling face with heart-eyes:
Hurjasti onnea @SyysSumu, @Yrttiteetä tekisi mieli, @Jolinda, @Ninni30 ja @Pogo! Aivan käsittämätöntä!!
Toivon mukaan kaikilla vahvistuu ja etenee toivotusti! :red-heart:

Mä pääsin viimein menkoista eroon ja tänään oli tän tokan letrokierron eka ovistestipäivä, liuskatestissä ei melkein viivaa näkynyt ollenkaan mutta ClearBlue päätti skipata matalan ja mennä suoraan korkeaan. "Korkea" pitäisi tulla muutama päivä ennen hymynaamaa, mutta saa nähdä tuleeko oikeasti ovis 5 päivän sisään vai käykö niin kuin mulle viime syksyllä välillä kävi, että ClearBlue aloittaa suoraan korkeasta ja sitten saan siitä huolimatta odottaa 15 päivää ennen kuin tulee hymynaama... :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Viime kierrossa meni oppikirjamaisesti niin että tuli ensin matalia päiviä, sitten 4 korkeaa ja sitten ne 2 hymynaamapäivää, olisipa nytkin mennyt samoin niin olisi ensin saanut varoituksen noususta ennen hymynaamaa. Joka tapauksessa kovasti toivon nyt kesän synttärilahjaksi ovista ennen KP20! :folded:

Liitteet

• Screenshot_20250629_202850_Ovy.jpg
    Screenshot_20250629_202850_Ovy.jpg
    107 KB · Katsottu: 38
tänään ei tarvinnu enää tihrustaa! Dpo 10 ja apteekin herkkä! Kai se on uskottava että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan

Toivon mahdollisimman monen vielä liittyvän plussa aaltoon ja tarrasukkia kaikkien pienille 🥰

Liitteet

• IMG_3042.jpeg
    IMG_3042.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 92
Sori mä nyt vaan omanapailen.. Täällä mä taidan pian palata tänne piinailemaan, lämmöt jatkaa laskusuuntaa ja testi ei ollut vahvistunut yhtään, on jopa vähän haaleampi kuin pari päivää sitten.. taitaa olla vaan myöhäinen kiinnittymisyritys, joka ei onnistunut 😩

Liitteet

• Screenshot_20250630_055259_FF App.jpg
    Screenshot_20250630_055259_FF App.jpg
    166.1 KB · Katsottu: 100
  • 20250630_055207.jpg
    20250630_055207.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 104
Takaisin