@Jolinda Tuo dpo9 dippikin vois olla hyvin vaikka kiinnittymiseen viittaavaa kun silloin sykkeetkin nousseet ja sen takia testit vois vielä olla negaa. Jospa se vielä plussaksi sieltä kääntyisi

ja outoa, ettei tota prolaktiinia kontrolloitu jo aiemmin automaattisesti
@Ness Supee hyvä ajoitus tuolle plussalle, että saitte ennen miehen reissua hyödynnettyä!

nyt sit vaan odottelemaan.
@salamana Oon tosi pahoillani!!

@Mustikkatäplä Mulla tosiaan ovis plussa aina kp12-15 välillä.
Ei vielä onneksi haittaa vaikka ei joka päivä testit tummuiskaan, kuitenkin kun n. jokatoinen päivä pitäis hcgn tuplaantua! Ja noita lämpödippejäkin onneksi näkee monissa plussakäyrissä eikä ne mitään merkkaa. Toivon todella että tämä olisi nyt teille se pysyvä plussa
@minttutuuli Ihan mielettömästi onnea, ja ihanaa odotusaikaa

toivottavasti pahoinvointikin väistyisi pian jotta pääsisi nauttimaan paremmin raskaudesta
Täällä sit tosiaan ovisplussa yllätti ihan puun takaa

meinasin jo, etten eilen testaisi kun oli ihan haalea tuo kp11 testi, onneksi testasin. Tänään aamulla sit tuli limat ja vihlonnat. Tosin ei sit eilen kuitenkaan ehditty hyödyntää tätä ovista, koska oltiin sängyssä tosi myöhään ja miehellä ennen kuutta herätys, joten oli pakko käydä nukkumaan. Eli viimeisin kerta lauantai aamulle, joku sitkee simppa nyt saattaisikin olla elossa vielä huomennakin, mutta luulen, että tämä kierto meni nyt vähän ohi, mutta ei voi minkään

onneksi ei tuu pitkää kiertoa, niin pääsee sit taas ensi kierrosta yrittämään.
Miehen toimenpide tosiaan on ohi, ja torstaina lapsettomuusplk lääkäri kommentoi meidän jatkoja. Uskoisin kuitenkin, että alkuperäisellä suunnitelmalla mennään, eli elokuussa jatkuu

tuun sit toki kertomaan! Voi olla että en oo niin aktiivisesti kuitenkaan päivittelemässä tässä kierrossa koska ei oo mitään odotuksia tälle kiertoa nyt tuon ajoituksen takia, mutta luen kyllä teidän juttuja!