@Ploksiplop onnea sinne vielä digin tuloksesta

@Malttamaton145 ja sinne myös onnittelut haamusta
@Saaruski mä näen tossa ylimmässä jotain väriä, mut tietysti paha sanoa jos noi on niitä monitorin liuskoja, et voiko niitä lukea silmällä

Täytynee vaan luottaa siihen monitorin sanomaan. Tai jos ei ala menkkoja kuulumaan, niin sit kaupasta testejä kehiin.
@Opahc @Pogo @marik91 teillä kaikilla siellä jännät päivät menossa! Seuraavat päivät näyttänee et mitä käy

Toivotaan, että pääsette jatkamaan tätä alkanutta plussa-aaltoa täällä ryhmässä

@Jolinda eeeei vielä

kp12 ja en ole aloittanut testaamista. Ehkä huomenna, ei viitsi sairaan aikaiseen aloittaa ja hukata testejä

Mulla kierto vähän heittelee, viime kierrossa ovisplus tuli kp21. Aikaismimmillaan on tullut kp14/15. Et huomenna varmaan ihan hyvä aloitella

Toi kello on oikeasti ihan hyvä kapistus lämmön mittaamiseen! En tiedä mikä kello sulla on ja miten se ottaa lämmön (joku tietty aika yöllä, yön alin lämpötila, keskiarvo vai mikä), mut mulla ainakin tää Ouran antama
käyrä ollut tosi hyvä ja selkee vaikka mullakin unettomia öitä toisinaan ja saatan valvoskella monta tuntia yössä

ei kuitenkaan ihan sairaasti sekoita käyrää, vähän korkeammat sykkeet ja lämmöt hitusen korkeamma sekoiluöiden jälkeen, mut muuten aika jees
Tässä vielä aika tylsähköä käyrää