BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Kaktus85

Testasin eilen eri testillä ja tyylipuhdas nega. Eli menkkoja odotellaan edelleen. Jos alkavat lauantaihin mennessä, keretään hoitoon :)

Liitteet

• IMG-20250501-WA0003.jpeg
    IMG-20250501-WA0003.jpeg
    790.5 KB · Katsottu: 71
Kylläpäs pelotti aamulla käydä vessassa, mutta ei vuotoa! 😍🌈🌈
Jos nyt saisi pikkuhiljaa stressitasoja vähän matalemmalle.

Eilen tein vielä toisen rfsun varhaisen ja eron huomaa. Toinen testikuva tältä aamulta. Jatkan varmasti jonkin aikaa vielä testaamista joka päivä /aamulla ja päivällä. Mulla yleensä on päiväpissasta tummempaa näyttänyt 🤔

Onneksi viikonloppu ja huomenna pidetään vietetään syntymäpäiviä, joten aika todennäköisesti kuluu nopeasti eikä jäisi niin paljoa murehtimiselle aikaa. 😅

Liitteet

• Screenshot_20250502_081840.jpg
    Screenshot_20250502_081840.jpg
    141.2 KB · Katsottu: 97
  • IMG_20250502_075448.jpg
    IMG_20250502_075448.jpg
    455.6 KB · Katsottu: 100
  • IMG_20250501_163343.jpg
    IMG_20250501_163343.jpg
    572.6 KB · Katsottu: 98
Heippa pitkästä aikaa ❤️ täällä on ihania uutisia tullu sillä välin kun oon pitäny vähän taukoa, onnea plussatesteistä!🥰

@minttutuuli Tuuthan sit päivittää ultrakuulumisia myös tänne!💕

Helpompi taas hypätä keskusteluun mukaan niihin viesteihin mitä omien jälkeen tulee, eli isken tähän tylsän alkukierron käyrän jotta on sit helpompi jatkaa😂👇🏼 eli ovista ootellessa, pääsee yrittämään 2026 vuoden vauvaa nyt 🥰 miehen toimenpide ensi viikolla jo kääk! Aika on menny kun siivillä.
IMG_9345.jpeg

@minttutuuli Tsemppiä varhaisultraan, toivotaan että siellä kaikki hyvin 🤗

@Malttamaton145 Hyvin on testit vahvistuneet! ✨ Eiköhän tuo tiputtelu ollut vain jotain ihan harmitonta tai vanhaa kiinnittymisvuotoa 😊 Uskallatko kohta kanssa tulla tuonne Tammikuisiin? 😁 Mäkin jatkan testailua kyllä varmaan vielä useamman päivän ihan oman mielenrauhan vuoksi, vaikka testit on täälläkin hyvin kyllä vahvistuneet 😅

Toivotaan jatkoa plussiin ja plussien vahvistumista ❤️

Itse siirryin uuteen kiertoon mikä oli jo tiedossa.
Tyytyväinen kierron pituuteen ja oli aika oireeton minkä pitäis tarkottaa et hormonit tasapainossa. Kiva ku mieski yrittää nyt kiinnittää huomiota ruokavalioonsa yms. Ihmetteli kun vatsanympärys vähän kasvanut 🙈
Harmittaa vähän lähinnä taloudellisesta näkökulmasta kun vprahat tippuu mikäli tässä joutuu pitkään olemaan vielä työttömänä ja tippuu ansionsidonnaiselta kelan rahoille 😞 sit toisaalta kerkee tässä pidempään säästellä 🤷🏻‍♀️
Nyt sit odotellaan taas ovista mikä pitäis olla varmaan kp12-14 ja toivotaan parasta🤞🏻 yrittää seuraavalla kerralla talletella vähän ahkerammin jos olis apua 😂
IMG_4821.jpeg

Ihanaa, lisää plussia täällä 😊✨

@marik91 hurjasti onnea teille 💕💕 Toivon suuresti, että tämä raskaus saa teille pienen syliin 🌈

@Saaruski pahoittelut negasta 😔

@salamana huh, toivotaan että olisikin vain joku myöhäinen kiinnittyjä siellä. Ei sekään ihan mahdotonta olisi 🌈

@minttutuuli onnea varhaisultraan 😍

@Ansq ah ihanaa! Teillä operaatio jo ihan pian! Oliko niin että 3kk päästä operaatiosta uusi simppanäyte? Ja sit pääsette hoitoihin?

@Opahc tsempit uutteen kiertoon 🙏

Täällä kp 14 pyörähti käyntiin, ovistesti vielä ihan haaleeta hailuraa 😅 Vappujuhlinnat ja stressaava viikko töissä vähän painaa , onneksi on viikonloppu 😆Lääkäri soitteli miehelle keskiviikkona ja aloitetaan letrozol kuuri myös hänellä. About 1kk kokeilu, jokatoinen päivä tabletti ja sit verikokeeseen. Näillä kai kokeillaan jos saisi omaa testosteronituotantoa buustattua. On kai tosi yksilöllistä, että toimiiko vai ei 🤷‍♀️

IMG_8364.jpeg

@Ploksiplop hienosti vahvistuu siellä!

@Malttamaton145 hyvää vahvistumista myös siellä, ja varmasti helpottavaa että vuoto loppui

@marik91 onnea! tosi selkeitä viivoja.

@Saaruski pahoittelut negasta ❤️‍🩹 toivottavasti alkaa uusi kierto pian

@minttutuuli tsemppiä varhaisultraan! tule sitten kertomaan miten kävi 😊

@Ansq tervetuloa takaisin ❤️

@Opahc voimia uuteen kiertoon <3

@Ness toivotaan että miehen kuuri vähän buustaa myös 💪

Täällä olikin sitten eilen clearbluen digitesti positiivinen 🥹 3h pidätyksellä kesken päivää, kai siihen on uskottava.
Laitan tuon eilisen matalan lämmön ehkä sen piikkiin että nukuin sinä yönä max 2h pätkissä, tänään taas vähän noussut kunnon unien jälkeen.

Eilen heitin jo kaiken toivon kaivoon kun tuli ihan vähän veristä vuotoa + ruskeaa muhrua pitkin päivää, se on nyt jo melkein loppunut eikä ole oikein muita tuntemuksia kun vähän kipeät rinnat. Kävin koiran kanssa pitkällä rauhallisella lenkillä ja keskisyke oli siellä 120+ maissa, eli jotain täällä kehossa nyt tapahtuu 😅

En osaa vielä täysin innostua tästä, ehkä jos tässä viikon verran pysyy vielä mukana niin sitten. ✨

1746176721139.png

Vau täällä on kunnon plussa-aalto 😍🌈 paljon onnea @salamana

@Ness en tiennytkään, että miehet voi kans syödä letroja! Toivotaan, että auttaisi 🙏 ja toivottavasti ovis tulisi pian!

@Opahc pahoittelut uudesta kierrosta, jospa seuraava tärppäisi ❤️ toi on kyllä stressaavaa, kun etuudet huononee jos raskautuminen pitkittyy 😔

@Saaruski pahoittelut negasta, toivotaan todella, että kierto ehtisi alkaa huomenna

@minttutuuli tsemppiä varhaisultraan! Tiedän, että aika matelee odottaja näkökulmasta aina super hitaasti alussa, mutta tuntuu siltä kuin sä olisit juuri plussannut ❤️😅 toivottavasti siellä on kaikki hyvin! Ihanaa kun on jo ultran aika!

Ketjun aiheeseen liittyen heitän nyt mun taulukon tänne. Täällä ei ole oikeen mitään raportointia. En usko tähän kiertoon kovastikaan, alavatsaan on pistellyt ja rinnat on vähän herkät, mutta nää on tavallisia luteaalioireita. Ei ole ollut dippiä lämmöissä, joka voisi olla kiinnittyminen, eikä oo tuntunut kiinnittymiskipuja, mulla kahdessa raskaudessa on tuntunut tosi vahvasti kiinnittyminen.

Liitteet

• Screenshot_20250502_121531_FF App.jpg
    Screenshot_20250502_121531_FF App.jpg
    139.8 KB · Katsottu: 49
Muokattu viimeksi:
Menkat alkoi tänään töissä, voi sitä hymyn määrää. 😄 Viuh! Tämmöinen käppyrä tuli tästä nega kierrosta (kierron pituus 33 pv), laitan tänne jos jollekulle apua. Eli mä en raskaunut tästä kierrosta vaikka ovisplussa FF:ssä kp17/18 ja testit näytti hymynaamaa (kp 15 ja 16 ) ja talletteluja oli useita. Lämpötilat lähteneet laskuun eli merkki menkkojen tulosta.
Tein raskaustestit kp 27,28 ja 29 sekä 32 ja ne oli negatiiviset. Lukuunottamatta pientä haamuviivaa kp27 testissä.

Nyt uutta kohti ja
22.5 alkaa synarelasumut ja kesäkuussa punktio 😊👍 menen tuonne IVF-hoitoryhmään nyt ja tsemppiä kaikille ❤️ Kiitos kanssa elämisestä 💕

Liitteet

• Screenshot_20250502_144925_FF App.jpg
    Screenshot_20250502_144925_FF App.jpg
    141.9 KB · Katsottu: 64
@Ploksiplop @Malttamaton145 ja @salamana Onnea plussasta! 🥳 Oikea plussahyökyaalto nyt menossa.

@marik91 Onnea sinne myös! 🥳 Ne odottajien ryhmät menee lasketun ajan mukaan. Moni vauva syntyy kyl sit edellisessä tai seuraavassa kuussa, mut ei se haittaa. Kivempi mennä samassa tahdissa muiden ryhmäläisten kanssa ultrat sun muut, eikä niin, et muut miettii nt-ultraa kun itse vasta menossa varhaisultraan tms. 😅 Ja kivempi nois ryhmissä on muutenkin olla lasketun mukaan ekojen joukossa, eikä häntäpäässä. Ja nyt on paljon tuttujakin tuol tammikuisissa. 😁

@minttutuuli Tsemppiä ultraan! Tuu sit kertoo miten meni!

@Saaruski Kiva, ettei kierto venynyt enempää! Mäkin kyl nään noissa kaikissa sun kp27-29 testeissä toisen viivan, et olisko voinut olla kemiallinen ja siks menkat viivästy? Ellei sit tosiaan noi monitorin testit aina anna hailuroita. Ja ehkäpä sitä on turha spekuloida jälkikäteen. Tsemppiä hoitoihin!

@Ness Kiinnostavaa nähdä, miten sun miehelle toimii toi lääkitys :Eyes: Tsemppiä oviksen metsästykseen!

@Ansq Tsemppiä miehelle toimenpiteeseen! Ja tsemppiä oviksen metsästykseen!

@Jolinda Toivotaan, että se kiinnittyminen olisi vasta tulossa siellä! 🤞

Mä sain Ouran laturin takaisin, joten nyt on taas sitä dataa käyrässä. Välissä muutama päivä tavismittarilla mitattuna, mut aika lähelle menivät noita ouran lukemia, kun mittasin muutaman päivän molemmilla. Dpo7 taas dippi niin kuin lähes joka kierto, sit alko luget vaikuttaa ja lämmöt taas nousi. Mitään oireita ei oo ollu. Nyt on sattunut viel aika sekoiluviikko. Lauantaina oli viini-ilta kavereiden kanssa ja menin vasta viideltä nukkuu. Ti-ke yönä tein poikkeusyövuoron, niin unta ei oo siinäkään paljoakaan. Sit viel vappu tähän väliin. Testasin vappuaattona (dpo9) negan, et voisko vähän skumppaa ottaa. Vappupäivänä en jaksanut edes testata kun ei ole mitään oireita ja mahkut oli niin huonot muutenkin.

Tänä aamuna (dpo11) sit päätin testaa, et voin lopettaa luget, jos ei mitään oo. Ja tattadaa se olikin plussa. Olin just kiireessä kaverille lähdössä ja piti laittaa sille viesti, et öö mul meneekin viel hetki. Tein sit heti toisenkin testin varmistukseksi. Aika vahvat viivat ottaen huomioon, että dpo9 oli viel nega. Piti kaivaa se testi esiin ja viel uudestaan tiirailla, et miten siinä ei ollu mitään (rfsu herkkä), kun nyt tuli jo niin vahvat viivat. Ehkä se oli sit se, kun tein sen iltapäivällä, enkä aamusta. Pidätys oli klo5-12 sen yövuoron jälkeen. Et jos olis ollu normiyö ja aamulla testaus, niin olis sit haamulainen ollu. Eilen olis vähintään jo näkyny, jos olisin vaan testannu.

Mut joo, vähän semmonen wtf olo ja toisaalta semmonen jaha vai niin. Vaikea selittää 😅 Oireita kuulostelen ja ei kyl oo mitään, ehkä vähän sitä tuttua jomoa, jota joka kierrossa, mut ei semmosia raskausmääriä. Hassua kyl, et vaikka oireita ei oo, ovis oli kp8 ja lämpökäyräkin vähän alaspäin menossa, niin silti mulla on täys luotto, et this one is the one. 🤷‍♀️

Screenshot_20250502_171045_FF App.jpg

20250502_171640.jpg

Siis wau 😍 onnittelut @salamana ja @Mustikkatäplä teillekin!

Onkohan tämmöistä plussa-aaltoa täällä ennen ollut että näin monta samaan odottajien ryhmään? 🤩

Ja oon kans samaa mieltä kun @Mustikkatäplä että kivempi olla samassa rytmissä muiden kanssa, vaikkakin vaavi syntyisikin eri odottajien ryhmässä, @marik91 🤭

@Ploksiplop ehkä mä joo uskallan tammikuisiin nyt siirtyä. Testit edelleen vahvistuneet 🤭

Kaikille vielä tsempit ja halit eri vaiheisiin 💖 Tämä vain on ihan paras ryhmä, eikä täältä malttaisia lähteä. Ehkä tuun välillä kertomaan kuulumisia ja tottakai luen teidänkin kuulumisia! 😍

@Ploksiplop @Malttamaton145 ja @salamana Onnea plussasta! 🥳 Oikea plussahyökyaalto nyt menossa.

@marik91 Onnea sinne myös! 🥳 Ne odottajien ryhmät menee lasketun ajan mukaan. Moni vauva syntyy kyl sit edellisessä tai seuraavassa kuussa, mut ei se haittaa. Kivempi mennä samassa tahdissa muiden ryhmäläisten kanssa ultrat sun muut, eikä niin, et muut miettii nt-ultraa kun itse vasta menossa varhaisultraan tms. 😅 Ja kivempi nois ryhmissä on muutenkin olla lasketun mukaan ekojen joukossa, eikä häntäpäässä. Ja nyt on paljon tuttujakin tuol tammikuisissa. 😁

@minttutuuli Tsemppiä ultraan! Tuu sit kertoo miten meni!

@Saaruski Kiva, ettei kierto venynyt enempää! Mäkin kyl nään noissa kaikissa sun kp27-29 testeissä toisen viivan, et olisko voinut olla kemiallinen ja siks menkat viivästy? Ellei sit tosiaan noi monitorin testit aina anna hailuroita. Ja ehkäpä sitä on turha spekuloida jälkikäteen. Tsemppiä hoitoihin!

@Ness Kiinnostavaa nähdä, miten sun miehelle toimii toi lääkitys :Eyes: Tsemppiä oviksen metsästykseen!

@Ansq Tsemppiä miehelle toimenpiteeseen! Ja tsemppiä oviksen metsästykseen!

@Jolinda Toivotaan, että se kiinnittyminen olisi vasta tulossa siellä! 🤞

Mä sain Ouran laturin takaisin, joten nyt on taas sitä dataa käyrässä. Välissä muutama päivä tavismittarilla mitattuna, mut aika lähelle menivät noita ouran lukemia, kun mittasin muutaman päivän molemmilla. Dpo7 taas dippi niin kuin lähes joka kierto, sit alko luget vaikuttaa ja lämmöt taas nousi. Mitään oireita ei oo ollu. Nyt on sattunut viel aika sekoiluviikko. Lauantaina oli viini-ilta kavereiden kanssa ja menin vasta viideltä nukkuu. Ti-ke yönä tein poikkeusyövuoron, niin unta ei oo siinäkään paljoakaan. Sit viel vappu tähän väliin. Testasin vappuaattona (dpo9) negan, et voisko vähän skumppaa ottaa. Vappupäivänä en jaksanut edes testata kun ei ole mitään oireita ja mahkut oli niin huonot muutenkin.

Tänä aamuna (dpo11) sit päätin testaa, et voin lopettaa luget, jos ei mitään oo. Ja tattadaa se olikin plussa. Olin just kiireessä kaverille lähdössä ja piti laittaa sille viesti, et öö mul meneekin viel hetki. Tein sit heti toisenkin testin varmistukseksi. Aika vahvat viivat ottaen huomioon, että dpo9 oli viel nega. Piti kaivaa se testi esiin ja viel uudestaan tiirailla, et miten siinä ei ollu mitään (rfsu herkkä), kun nyt tuli jo niin vahvat viivat. Ehkä se oli sit se, kun tein sen iltapäivällä, enkä aamusta. Pidätys oli klo5-12 sen yövuoron jälkeen. Et jos olis ollu normiyö ja aamulla testaus, niin olis sit haamulainen ollu. Eilen olis vähintään jo näkyny, jos olisin vaan testannu.

Mut joo, vähän semmonen wtf olo ja toisaalta semmonen jaha vai niin. Vaikea selittää 😅 Oireita kuulostelen ja ei kyl oo mitään, ehkä vähän sitä tuttua jomoa, jota joka kierrossa, mut ei semmosia raskausmääriä. Hassua kyl, et vaikka oireita ei oo, ovis oli kp8 ja lämpökäyräkin vähän alaspäin menossa, niin silti mulla on täys luotto, et this one is the one. 🤷‍♀️

View attachment 143689

View attachment 143691
Oi onnea!! 🩷🩷🤩🤩 totta toi tammikuiset, hyvä pointti et samassa tahdissa muiden kans ultrat ja muut ja ihanan plussa-aallon vuoks paljon tuttuja siellä 😍🩷

Nyt omaa napaa ja hämäriä testikuvia liian aikaisin testattuna 😅🤣 Mua nolottaa jopa kirjoittaa tänne, mutta päätin tänään testata dpo8, kun aamulla herätessä oli outoa vatsakipua, samantapaista mitä edellisen raskauden alussa/kiinnittymiskipuna.. Toki tiedän, että jos kiinnittyminen tapahtuisi nyt, ei testeissä näkyisi mitään 🤣 mutta omaan silmään tässä testissä näkyy viivanpaikka tai super-haalea haamu 🤔 ylempi testi tehty dpo7, jotta voisin vertailla mahdollisia viivanpaikkoja negatiiviseen testiin (joo, mulla taitaa olla 100 ovis ja raskaustestiä amazonista tilattuna, eli dippailen niitä ilman säästämisiä)

Liitteet

• 20250503_072127.jpg
    20250503_072127.jpg
    264.9 KB · Katsottu: 104
  • 20250503_062540.jpg
    20250503_062540.jpg
    348.2 KB · Katsottu: 104
Onnittelut kaikille plussanneille ✨ Ihan mahtava plussa-aalto menossa täällä, toivotaan että mahdollisimman moni vielä liittyy mukaan 💕 On kyllä ihanaa kun tästä ketjusta saa tuttuja mukaan tammikuisiin 🤗

@Jolinda Mä nään haamulaisten haamun! Näyttää ihan samalta kun mun dpo 8 testi jolloin tuli ensimmäinen häivähdys just noilla e@h testeillä 🤩 Voi että, jotain siellä tapahtuu, toivotaan että lähtee vahvistumaan 🤞✨

@Jolinda Näkyy kyl toinen viiva! 😍 Voi että olispa mahtavaa, et säkin pääsisit tammikuisiin!

@kaihotar Kiitos, mites siellä raskaus etenee? 😊

Täällä on viiva vahvistunu. Sanoisin, että nyt on vahvimmat viivat mitä oon saanu näistä vuodensisäisistä raskauksista. Ylemmät sofin testejä alla pregcheck. Noi sofin on aika epäherkkiä, mut niitä olis eniten kaapissa, niin vois olla hyvä käyttää pois. Toisaalta tykkään ennemmän pregcheckeistä ja olis kiva saada yhdellä merkillä testirivistö, et pitää ny kattoo millä testeillä testailen. 😅 Pregcheckejäkin viel 2 löytyy.

Oireita ei edelleenkään, joskin oura vähän motkottaa. Sykkeet koholla. EDIT. Okei semmonen oire ehkä, et oon tänään ollu stressaantunu, ärtyny ja ahdistunut. Vois mennä hormonien piikkiin. 🙃

Screenshot_20250503_114621_FF App.jpg
20250503_112833.jpg

Muokattu viimeksi:
Takaisin