Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä oviksen metsästykseen!Oi onnea!!@Ploksiplop @Malttamaton145 ja @salamana Onnea plussasta!Oikea plussahyökyaalto nyt menossa.
@marik91 Onnea sinne myös!Ne odottajien ryhmät menee lasketun ajan mukaan. Moni vauva syntyy kyl sit edellisessä tai seuraavassa kuussa, mut ei se haittaa. Kivempi mennä samassa tahdissa muiden ryhmäläisten kanssa ultrat sun muut, eikä niin, et muut miettii nt-ultraa kun itse vasta menossa varhaisultraan tms.
Ja kivempi nois ryhmissä on muutenkin olla lasketun mukaan ekojen joukossa, eikä häntäpäässä. Ja nyt on paljon tuttujakin tuol tammikuisissa.
@minttutuuli Tsemppiä ultraan! Tuu sit kertoo miten meni!
@Saaruski Kiva, ettei kierto venynyt enempää! Mäkin kyl nään noissa kaikissa sun kp27-29 testeissä toisen viivan, et olisko voinut olla kemiallinen ja siks menkat viivästy? Ellei sit tosiaan noi monitorin testit aina anna hailuroita. Ja ehkäpä sitä on turha spekuloida jälkikäteen. Tsemppiä hoitoihin!
@Ness Kiinnostavaa nähdä, miten sun miehelle toimii toi lääkitysTsemppiä oviksen metsästykseen!
@Ansq Tsemppiä miehelle toimenpiteeseen! Ja tsemppiä oviksen metsästykseen!
@Jolinda Toivotaan, että se kiinnittyminen olisi vasta tulossa siellä!
Mä sain Ouran laturin takaisin, joten nyt on taas sitä dataa käyrässä. Välissä muutama päivä tavismittarilla mitattuna, mut aika lähelle menivät noita ouran lukemia, kun mittasin muutaman päivän molemmilla. Dpo7 taas dippi niin kuin lähes joka kierto, sit alko luget vaikuttaa ja lämmöt taas nousi. Mitään oireita ei oo ollu. Nyt on sattunut viel aika sekoiluviikko. Lauantaina oli viini-ilta kavereiden kanssa ja menin vasta viideltä nukkuu. Ti-ke yönä tein poikkeusyövuoron, niin unta ei oo siinäkään paljoakaan. Sit viel vappu tähän väliin. Testasin vappuaattona (dpo9) negan, et voisko vähän skumppaa ottaa. Vappupäivänä en jaksanut edes testata kun ei ole mitään oireita ja mahkut oli niin huonot muutenkin.
Tänä aamuna (dpo11) sit päätin testaa, et voin lopettaa luget, jos ei mitään oo. Ja tattadaa se olikin plussa. Olin just kiireessä kaverille lähdössä ja piti laittaa sille viesti, et öö mul meneekin viel hetki. Tein sit heti toisenkin testin varmistukseksi. Aika vahvat viivat ottaen huomioon, että dpo9 oli viel nega. Piti kaivaa se testi esiin ja viel uudestaan tiirailla, et miten siinä ei ollu mitään (rfsu herkkä), kun nyt tuli jo niin vahvat viivat. Ehkä se oli sit se, kun tein sen iltapäivällä, enkä aamusta. Pidätys oli klo5-12 sen yövuoron jälkeen. Et jos olis ollu normiyö ja aamulla testaus, niin olis sit haamulainen ollu. Eilen olis vähintään jo näkyny, jos olisin vaan testannu.
Mut joo, vähän semmonen wtf olo ja toisaalta semmonen jaha vai niin. Vaikea selittääOireita kuulostelen ja ei kyl oo mitään, ehkä vähän sitä tuttua jomoa, jota joka kierrossa, mut ei semmosia raskausmääriä. Hassua kyl, et vaikka oireita ei oo, ovis oli kp8 ja lämpökäyräkin vähän alaspäin menossa, niin silti mulla on täys luotto, et this one is the one.
View attachment 143689
View attachment 143691