@Ness Tsempit täältäkin

Muista, että sulla on oikeus tuntea kaikkia niitä tunteita mitä lapsettomuus herättää. Toivotaan, että hoidoilla saataisiin hyvä vaste
@Malttamaton145 Voi että, siellä näkyy ihan pinkki haamulainen ja rfsu:n testi ihan selkeä!

Mä luulen kanssa, että dpo 13 on lähempänä totuutta kun katsoo tuota sun käyrää. Nyt toivotaan että pieni pysyy matkassa ja viivat jatkaa vahvistumista
@Jolinda Mulla oli juu käytössä tän kierron ajan bioteekin N-asetyylikysteiini! Ne pillerit tosiaan haisee ihan kuolemalle, mutta kun googlailin niin ilmeisesti asetyylikysteiini on rikkiyhdiste niin onko ihmekään

Luojan kiitos ne ei maistuneet samalle kun haisivat, mutta epämiellyttävää niitä oli joka tapauksessa ottaa

Nauratin itseäni muutaman kerran haistattamalla niitä miehellä ilman varoitusta

Mutta, jos tämä kierto nyt päätyy niiden ansiosta onnistuneeseen raskautumiseen niin oon sitä mieltä että oli se kaiken sen inhottavuuden arvoista
Täällä menossa nyt dpo 11 ja kyllä ainakin tuo rfsu:n testi mielestäni vahvistunut hyvin

E@h mielestäni myös vahvistunut eilisestä, mutta ei ehkä ihan niin selvästi kun olisin halunnut ja siitäkös nyt sitten stressaan

Ajattelin jatkaa aamuin illoin testailua noilla e@h testeillä kun niitä nyt kaapissa on. Torstaille olen varannut aamuksi digin ja sen ollessa positiivinen olisi tarkoitus myös kertoa miehelle

Toisaalta tekisi mieli hakea jo tänään se varhainen digitesti mikä ilmoittaa vaan 'raskaana' tai 'ei raskaana' mutta koitan malttaa mieleni ja ajatella että ihan turhaa rahan tuhlausta kun torstaihin ei edes ole pitkä aika. Nää päivät tuntuu vaan nyt jotenkin extra pitkiltä kun piinailee tuota vahvistumista

Oireina on toistaiseksi ollut vain alaselkäkipu, pienet menkkajomot silloin tällöin, nuutunut olo ja istuessa paineen tunne alavatsalla. Sen verran muistan edellisistä raskauksista, että silloin oli molemmista ensimmäisinä oireina rintojen kipeytyminen, nyt sitä ei ole kyllä ollut ollenkaan