BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Yrttiteetä tekisi mieli Tsemppiä uuteen kiertoon ja ihanan kuuloinen viikonloppu sulla siellä tulossa! ❤️ Ite kyllä vahvasti nyt tässä kierrossa lukeudun myös viivalasien ikänäköryhmään 😅 Oon dippaillu nyt myös raskaustestejä ja tosiaan mitä enemmän niitä tyhjiä kattoo, sitä varmemmin sen haamun siihen saa näkyviin 🤭

@minttutuuli hyvin kasvanut follit! Sori jos oot maininnut jo aiemmin, mut ootko ennen ovitrelleä pistänyt? 🌈

@Pottis Parane pian! ❤️

@Ness Jee ovisplussa! Ehkä joo sun kohdalla kevät aikaisti ja mun kohdalla pidensi 🤭

@Opahc Oi,mäki kävin vähän kurkkimassa sun testejä 🤩 Ootko nyt testaillut uusiksi?

@SyysSumu Ompa kurjaa että vastustaa. Joillakinhan just tuo lh huippu on tosi lyhyt. Ite just tässä kierrossa oon testaillut 3x päivässä ihan sillä et jos se oliskin lyhyt etten sit missaa, kun niin epäselvää ollut tässä.

Ovistestit tummeni eilen entisestään ja tänään aamulla nyt haaleampi. Tulihan se siis vihdoin! 😆 Saatiin onneksi talletteluja onnistumaan peräkkäisiin päiviin. Tälle päivälle ois ollut vielä kyllä hyvä, mutta en usko että saadaan tapahtumaan 😅 Nyt on jotenkin tosi sellainen happy fiilis 🥰 Toki nyt lähipäivinä näkee mihin suuntaan lämmöt lähtee menemään.
Hei, tietääks joku et saako tota janaa ns pidennettyä? Vai pidentyykö sit kun vahvistaa oviksen. Nyt vain huutelee mulle että tänään pitäisi vuoto alkaa 🫣

Liitteet

• Screenshot_20250301_080130.jpg
    Screenshot_20250301_080130.jpg
    156.1 KB · Katsottu: 93
  • Screenshot_20250301_082315.jpg
    Screenshot_20250301_082315.jpg
    186.9 KB · Katsottu: 86
@Yrttiteetä tekisi mieli kiva että pääsit uuteen kiertoon hyvillä fiiliksillä. Ymmärrän hyvin ton tunteen kun saa sen resetin niin ei tarvii elää siinä löysässä hirressä ollako vaiko eikö olla raskaana. Kivan kuulonen viikonloppukin edessä 😍 toivottavasti löytyy talletteluajat ens kiertoonkin.

Siellä kuulostaa lupaavalta vaikkei inssiä tähän kiertoon tullutkaan @minttutuuli kaksi follia, tuplasti mahdollisuuksia 🤞

Kiitos @Malttamaton145 ❤️ ei oo onneks paha flunssa tämä. Jee ovisplussa ja hyvät tallettelut! Mä en oo osannu pidentää omaa janaa muuten ku manuaalisesti laittamalla siihen pidemmille päiville jotain tietoja. Mun jana on sitkeesti alkuun 16 päivää ja pitenee päivä kerrallaan ku sinne jotain merkkaa.

Mulla ei päässytkään ovis yllättää niin pahasti ku luulin. Eilen illalla ja tänä aamuna oli vielä testit tummenemaan päin ja muistin jopa katsoa ne ennen kuivumista🙈 oli myös super eggistä eilen illalla niin ei senkään puoleen jäänyt epäselväks. Eiliselle saatiin kans vielä tallettelut ja sama ku @Malttamaton145 et tänäänkin ois hyvä vielä jaksaa mut katotaan kuinka käy 😅 uni on edelleen ihan älyttömän katkonaista ja särkylääkettä mennyt flunssaan nii ei luottoa lämpöön vieläkään mut merkkasin nyt kuitenkin sen. Toivottavasti tää tästä menee nyt nopeesti ohi ni voi sit luteaalivaiheen seurata kuitenkin.

Liitteet

• Screenshot_20250301_090639_FF App.jpg
    Screenshot_20250301_090639_FF App.jpg
    131.8 KB · Katsottu: 77
  • 20250301_072917.jpg
    20250301_072917.jpg
    1 MB · Katsottu: 74
Muokattu viimeksi:
Oli kaivettu testi jo valmiiks ja tein varmuudeks pyyhkäsyn ettei tulis pissan sekaan mitään ylimäärästä ja vertahan sit jäi paperiin iha reippaasti eli menkat alko 😭 eli mun testit oli todnäk vaan viivanpaikkoja 😕 olin jo vähän toiveikas mut ei niin ei…tsemppiä muille jos natsais 🫶🏼

Liitteet

• IMG_4562.jpeg
    IMG_4562.jpeg
    234.1 KB · Katsottu: 63
Sen verran viel et kävin puhdin laajoissa labroissa tällä viikolla. Siellä kaikki vihreellä ferritiini on noussu vuodesta -23 20>48,9 ja d vitsku 75.
Te jotka ootte tikutellu onko antaa vinkkejä mihin aikaan olis esim paras aika tehdä. Mulla vielä taitaa pari pregcheckin olla kaapissa.

Muokattu viimeksi:
@minttutuuli voi vitsit, jännät paikat siellä jos molemmilta puolilta pääsee irtoamaan. Toivotaan et tämä tarkoittaisi tuplasti mahdollisuuksia 🤞 Oliko joku syy, miksi lääkäri ei nähnyt tarpeelliseksi tehdä inssiä? Ihan vaan koska mahdollisuudet hyvät myös ilmankin, vai haluavatko testata vastetta pistoksiin? No mut onneksi seuraavaan kiertoon tiedossa inssi, jossei tästä nappaa ✨

@Yrttiteetä tekisi mieli tsempit uuteen kiertoon ❤️ Toi on kyllä paha kun näkee niitä haamuja tai viivanpaikkoja, niin alkaa jo hennosti toivomaan, että jospa… 😅

@Malttamaton145 onnea ovisplussasta! vihdoin se tuli ihan selkeästi! Se janan ”pidentäminen” on kai VIP ominaisuus, että näkyy enenmän tulevaisuuteen noita päiviä. Toki sulla on niin pitkä kierto nyt ollut, etten tiedä miten se vaikuttaa tuohon näkymään 😆

@Pottis jes, sielläkin ovisplussa! Kiva saada seuraa piinapäiville 😄✨ Toivotaan, että flunssa talttuu pian 🙏 se on ärsyttävää kun voi nostattaa vähän lämpöjä. Hyvin myös tallettelut ehti ovispäiville 🙂

@Opahc pahoittelut uudesta kierrosta 😣 olipa harmi että kyseessä oli vain viivanpaikat. Teitkö testin kuitenkin vielä tänään ja oliko se nega? Tarkoitat varmaan tikuttelulla ovistestejä? Riippuu vähän testistä, miten neuvovat, että milloin paras kellonaika tehdä. Clearbluet voi mielestäni tehdä mihin tahansa aikaan päivästä, onestepit pitäisi tehdä klo 10-18 väliin jne… ja moni ohjeistaa, että ei aamun ekasta pissasta, vaan vasta seuraavasta. Mut sanoisin, että tässä eniten vaikuttaa sun oma LH taso, et kuinka korkealle se nousee et kuinka herkästi näkyy testeissä. Mulla näkyy noilla surkeilla onestep liuskoilla klo 7:00 aamun ekasta pissasta, jos on plussa 😆 Mut jos ei meinaa plussat piirtyä testeihin, niin sit ehkä menisin tuolla klo 10-18 väliin testaamisella, kun silloin se kehin LH taso on korkeimmillaan.

Tämän kierron osalta tallettelut tehty ja huomenna varmaan pääsee jo piinaviikoille. FF pisti jo punaisen merkin lämpöjen noususta. Toivotaan et nousu jatkuu myös huomenna 🙂
IMG_7135.jpeg

@Ness joo tein ku kerkesin ottaa esille nega se oli 😕 ovistikuista puhuin mulla ollu niitä pregcheckin.. vois kokeilla aamusta jos tuntuu ettei natsaa niin siirtää sit myöhempään.

@Opahc mä aloitan yleensä testauksen yhdellä testillä päivä. Sit kun alkaa vähän testit tummenemaan ja ilmaantumaan liukkaampia limoja, testaan aamulla ja iltapäivällä/ alkuillasta. Toki kehon tuntemuksista tiedän oviksen muutenkin (vatsa turvonnut kuin ilmapallo ja muniksia vihloo 😅) , mut oon aina varmistellut sen plussan testillä kuitenkin.

Tähän väliin vaan nopsaa, et nyt tuli tieto siitä Felicitaksen alesta:

Muistakaa käyttää varauskoodia aikaa varatessa.

FF merkkas oviksen nyt kp 43. Tummin testi oli kp 44 päivällä. Noh, joka tapauksessa lämmöt noususuunnassa joten pääsen piinailemaan 😍 Eilen ei enää talletteluja saatu, mutta oon kyllä enemmän kuin tyytyväinen tähän.

@Ness mulla on Vip, mut yritin noita selailla et saisko sitä janaa jostain säädettyä. Ärsyttävää kun nytkin ennustaa sit huomiselle taas vuodon alkua 🫣

Liitteet

• Screenshot_20250302_073232.jpg
    Screenshot_20250302_073232.jpg
    153.4 KB · Katsottu: 67
@Yrttiteetä tekisi mieli kyllä me on miehen kanssa puhuttu, että kaksoset olisi ihan iloinen asia jos niin sattuisi käymään. Toki jännittäisihän se ihan oman kehon jaksamisen puolesta (ja kaiken muunkin jaksamisen) sekä taloudellisesti, mut oman iän puolesta se olisi hieno asia, sillä tällä hetkellä meillä olisi toiveissa kuitenkin useampi lapsi. Tsemppiä uuteen kiertoon, ihania viikonloppusuunnitelmia siellä 😊

@Malttamaton145 en ole aiemmin käyttänyt ovitrellea. Tää on eka kierto, kun ollaan hoidoissa tai olen käyttänyt mitään lääkkeitä. Mahtava fiilis siellä varmasti, että ovis nyt löytyi pitkän odotuksen jälkeen! Tuosta FF:n janan pidentämisestä en osaa sanoa, eiköhän se jatka sitä kun merkkailet sinne dataa. 😊

@Pottis jee, onnea ovisplussasta! Ja tsemppiä piinailuun ja flunssasta toipumiseen.

@Opahc voi harmi, olen pahoillani uuden kierron alkamisesta ❤️‍🩹 ne sun haamut näytti kyllä todella lupaavilta, oisko siellä voinut joku kiinnittymisyritys olla kuitenkin.. tsemppiä ❤️

@Ness joo, kai ne katsoi että pitäisi olla hyvät mahdollisuudet ilmankin. Vaikea kyllä uskoa, kun ei mulla kuitenkaan oo ollut ovuloimattomuutta tms. Mutta kokeillaan, olisihan se ihana jos näin kevyillä hoidoilla tulisikin plussa. Miltä siellä näytti lämmöt tänään?

Täällä aivan kauhea paineen tunne ollut molemmissa munasarjoissa jo pari päivää. Ovistestit alkaa tummua, katsotaan pärähtääkö ihan posiksi asti jo tän päivän aikana enkä sit enää illalla pistä gonalia. Näyttää siltä, että tuskin tarvii ovitrellea ottaa käyttöön, en millään usko et ovisplussa tässä venyisi vielä yli tiistain. Lämmötkin tosi matalalla, mitkä puoltaa sitä että ovis on varmaan aika lähellä. Toivoisin kyl, et ehtisin pistää vielä ainakin tänään, tuntuu et onko ne follit ehtineet kuitenkaan kasvaa riittävästi kun isompikin oli perjantaina vasta sen 14mm... No, nähtäväksi jää.

IMG_20250302_120849.jpg

@Opahc haleja ja tsemppejä uuteen kiertoon ❤️

@Malttamaton145 joo, mäkin olen välillä tehnyt useampaa testiä päivässä, mutta tällä kertaa oli jo luotto koko kiertoon mennyt niin en jaksanut nähdä vaivaa 😀 siellä hieno nousu lämmöissä! ✨

@minttutuuli meillä on kaksosia suvussa, joten täälläkin kaiketi kaksosten mahdollisuus aika suuri. Itseänikään ei haittaisi, oon huomannut tässä yrityksen aikana että toiveena ehkä olisikin toinenkin lapsi, joten samapa siinä jos tulisi yhtä aikaa. Samaa kyllä toki mietin kropan jaksamisesta, mutta ehkä kroppa kuitenkin kaikkeen sopeutuu. Toivottavasti siellä on follit hyvin kasvanut ✨
ja joo miehen tulokset tuli, kiitos kysymästä ❤️ siitä alla.

Siittiötiheys ja kokonaismäärä oli alentunut ja näytetilavuus normaalia alempi. Liikkuvuus sentään oli normaali ja vasta-ainetesti negatiivinen. Vaikea nyt sitten tätä lukea, kun ei yhtään tiedä kuinka paljon tuo sairastettu tauti tähän vaikutti. Ei kait muu auta kuin odotella sen kolme kuukautta sinne kontrolliin, että saa tarkemman tiedon. Mutta tietääpähän nyt että toivot ei oo kauhean korkealla seuraavaan kolmeen kuukauteen, kerta sillä spermalla kestää niin kauan uusiutua 🤷

Ff vahvisti oviksen siihen missä ajattelinkin olevan, premom laittoi sen päivää myöhemmälle. On nyt vähän ristiriitaiset fiilikset että kannattaako tässä piinailla nyt pariin kuukauteen, vaikka toki yritystä ei lopeteta. Ensi viikolla pääsen itse niihin labroihin kun uusi kierto alkaa.
IMG_20250303_141010.jpg

Siittiötiheys ja kokonaismäärä oli alentunut ja näytetilavuus normaalia alempi. Liikkuvuus sentään oli normaali ja vasta-ainetesti negatiivinen. Vaikea nyt sitten tätä lukea, kun ei yhtään tiedä kuinka paljon tuo sairastettu tauti tähän vaikutti. Ei kait muu auta kuin odotella sen kolme kuukautta sinne kontrolliin, että saa tarkemman tiedon. Mutta tietääpähän nyt että toivot ei oo kauhean korkealla seuraavaan kolmeen kuukauteen, kerta sillä spermalla kestää niin kauan uusiutua 🤷
Muistatko paljon luvut olivat? Kummasti aina itseä kiinnostaa nämä asiat, kun on jotenkin niin syvällä näissä asioissa itse🫣😅 Toki voi hyvin olla mahdollista että se kuume niihin vaikutti, joten toivotaan, että 3kk päästä tilanne olisi aivan toinen.
Mutta joo, tuo on oikeesti inhottavaa kun tulee kuumetauti ja siinä sitten tiedostaa sen, että seuraavat kolme kuukautta odotellaan uusiutumista.🫠 Siksi mullakin on ihan täysi 0% luotto meidän luomuihmeeseen, kun jo valmiiksi huonoon tilanteeseen tulee useamman päivän korkea kuume, huoh

@Ansq joo, tiheys oli 12 x 10⁶ml ja kokonaismäärä 12.00 x 10⁶ml. Jos toi jälkimmäisen viitearvo oli 39 x 10⁶ml niin aika kaukana ollaan 😶 en olisi tajunnut näistä mitään, mutta onneksi tuossa oli raportti koosteena kirjoitettuna.. ainiin, voi rähmä, teilläkin oli se kova kuumetauti! Ymmärrän sun fiilikset ihan täysin 😞❤️

@Jolinda Toivottavasti saisit uuden ajan nopeasti! 🌈

@Ansq Tsemppiä uuteen kiertoon ja oviksen odotteluun!

@SyysSumu Kyllähän sitä uusiutumista tapahtuu koko ajan, että se sperman laatu paranee kyl jo ennen kuin 3kk tulee täyteen. Ei kannata sen takia luovuttaa. Ja sitä alentunutta määrää voi yrittää kompensoida useammilla yhdynnöillä. Ja toivotaan, että tämä kierto riittäis, kylhän toi kp16 varmaan viel hyvin ehti ennen ovulaatiota, kerran aamulla on ollut. 🌈

@minttutuuli Oi, kaksosmahdollisuus, olisipa ihanaa :smiling face with heart-eyes: Ja kiva, et ylipäänsä tuplasti mahkuja tärpätä tässä kierrossa. Harmi, että inssiä ei nyt tuu. Tuleeko inssi sit ens kiertoon vai mikä oli suunnitelma? Mut toivotaan, että tässä kierrossa jo tärppää!

@Yrttiteetä tekisi mieli Tsemppiä uuteen kiertoon! :red-heart:

@Malttamaton145 Hei huippua, et ovis lopulta tuli! Mulla ainakin (ei-vip), toi jana taitaa alkuun olla aina 16pv ja sit sen jälkeen se kasvaa päivän kerrallaan sitä mukaa kun päiviä tulee lisää. En tiiä miten sais lisää näkymään, mut onko sille toisaalta tarvekaan?

@Pottis Miltäs näyttää, nousko lämmöt jo?

@Opahc Kävin kattoo ne sun testit. Ihan selkeet viivat ja viel eri merkin testeihin, että vaikuttaisi kemialliselta. Ne on kyl ihan perseestä. Oon tosi pahoillani. :Broken Heart: Mä alotan oviksen tikuttelun sit kun alkaa ilmestyä oireita, eli vetistä/valkuaismaista valkovuotoa. Jos sellasia ei sulla oo, niin kantsii sit ehkä noudattaa sitä pakkauksen taulukkoa.

@Ness Kiva, et ovis tuli vähän aiemmin tällä kertaa, tsemppiä piinapäiviin!

Täällä on nyt käyty gynellä. Ah, oli niiiin paljon parempi käynti, kuin se edellinen vähättelijä. Ja tuli fiilis, et kaikki asiat varmasti katsottiin läpi ja selitti hyvin kaiken. Eka katsottiin mun kiertoja, nehän on pääasiassa säännölliset. Aikaisiin oviksiin ei tarttunut, mutta sano, et luteaali on ehkä vähän lyhyenpuoleinen, kun on 12 pv (ja nythän se viimesin oli 10pv). Ehdotti itse mulle sitä progetukea, ennen kuin olin itse ehtinyt siitä mitään kysellä. Samoin ne progemittaukset puoltais sitä. Se dpo15 mittaus 16nmol, oli hänen mielestään liian vähän ottaen huomioon, et siinä on ollut raskaus aluillaan. Kirjotti reseptin lugesteroniin, sitä aamuin illoin 12pv dpo3 alkaen ja jos raskaus alkaa niin sit varhaisultraan asti (tai jopa vieläkin pidempään). Kiva, että jotain tehdään, vaikka eihän tää itse raskautumiseen auta yhtään, mut ehkä tällä kertaa auttaa raskautta pysymään, kun on sen plussan tikkuun saanut. Toivotaan parasta 🤞

Ultralla katsottiin taas kaikki paikat. Paremmin tällä kertaa kun viimeksi ja kiva kun näytti nyt kaiken mitä tekee ja selittää, sen sijaan, et olis vaan nopsaa hiljaa vilkassu, niinku se edellinen. Siel oli kaikki oikein mallikkaasti, munasarjoissa hyvä tilanne. Sektioarpi näytti hyvältä ja limakalvo oli 8,2mm, kuulemma hyvä. Oikealla oli yksi 19x21mm folli, eli ovis ihan näillä näppäimillä. Ovistestikin tummumaan päin ja limat runsastuneet, eli ehkä tänään tai huomenna tulee ovisplussa. Nyt mulla pregcheckit käytössä tällä kertaa, niin vaikee nyt arvioida tota viivan tummuutta, et kuinka lähellä se plussa on. Rfsu:n testinä olis jo aika lailla plussa, mut näillä viiva voi tummua viel paljon lisää. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: No kattellaan.

Viime yönä oli ihan kauhea hedari, jouduin ottaa 1g panadolia ja sit vielä päälle 250mg pronaxenia. Toivottavasti ne ei nyt tuu tähän sotkemaan. Ja toivottavasti hedari ei tuu takas, selkeesti johtu jumissa olleista hartioista. 😵‍💫

1741008580573.png

Screenshot_20250303_154307_Premom.jpg

@Ansq joo, tiheys oli 12 x 10⁶ml ja kokonaismäärä 12.00 x 10⁶ml. Jos toi jälkimmäisen viitearvo oli 39 x 10⁶ml niin aika kaukana ollaan 😶 en olisi tajunnut näistä mitään, mutta onneksi tuossa oli raportti koosteena kirjoitettuna.. ainiin, voi rähmä, teilläkin oli se kova kuumetauti! Ymmärrän sun fiilikset ihan täysin 😞❤️
Okei! No tiheyshän teillä on miltei viiterajalla, et se siittiöiden määrä on ton sperman määrän takia nyt sit ilmeisesti alhaalla, tai näin itse tulkitsisin. Pidän peukut pystyssä, että tilanne normalisoituisi, lisäksi jos jossain siemensyöksyssä tuleekin määrällisesti enemmän niin toki siittiöiden kokonaismääräkin todennäköisesti sitä myötä kasvaa 🤞🏼 En näkisi lainkaan tilannetta toivottomaksi, kun tuo kuume taustalla🥰

@Malttamaton145 on kyllä jännä toi sun näkymä. Luulen et FF näyttää nyt vaan päivä kerrallaan, että näkyy historiaakin, kun on noin pitkä kierto. Kiva et siellä lähti lämmöt nousuun! Selvästi siis ovis tapahtunut 🙏🙏 nyt vaan piinailua.

@minttutuuli tuliko siellä jo plussa ovistestiin vai vieläkö odotellaan?

@SyysSumu harmi kuulla että siellä sperma-analyysin tulokset oli alle viitearvojen 😕 Tosiaan nuhakuumeet voi vaikuttaa siihen tulokseen, siksi hyvä että otetaan kontrolli 3kk päästä uudelleen, niin näkee mikä se tilanne oikeasti on. Pystyn kyllä samaistumaan sun ja @Ansq ajatuksiin. Mulla ja miehellä oli myös korona tammikuussa ja kivasti kuumetta, niin varmaan ne vähäiset ja jotenkuten liikkuvat jotka ei ole kuorrutettu vasta-aineilla, ovat kärventyneet 😰😆 Mut sit taas, niin kauan kuin tulos ei ole ”ei yhtään elävää siittiötä” niin mahdollisuuksia on!✨ Uskoisin kyllä että teillä tilanne on normaali seuraavassa mittauksessa 🙏

@Mustikkatäplä ihanaa et gynekäynti meni hyvin! Nyt vaan nimi talteen jos tarvii vielä mennä, niin jatkossa samalle. Se sun edelliskäynti oli kyllä tosi ikävä. Kiva et sait myös progetuen🙏 josko auttaisi pysymään kyydissä eikä niitä kemiallisia tulis enää🙏

Mä kävin tänään labroissa ja nyt on TSH alle sen 2.5! Jes. Se oli nyt 2.02. Toivon, että tuo riittää eikä tarvitse olla sen alle 2. D-vitamiini oli myös noussut 47–> 74. Eli 100mikrogramman annostus on auttanut. Eli periaatteessa kaikki mitä musta löytyi on nyt ”kunnossa”. Pohdin, että pitäisikö mun käydä mittauttamassa LH, Proge ja FSH yksityisellä tms. Niitä ei nyt ole otettu multa ollenkaan tuolla Tilkassa (oletan että siksi, kun kierto toimii, ovis tapahtuu jne.)

Täällä lämmöt nousussa hitaasti, mutta varmasti 😆
IMG_7155.jpeg

@Malttamaton145 no nyt on jo selkeästi korkeammalla lämmöt kun aiemmin kierrossa 🌈

@SyysSumu komppaan muita, et uskoisin että teillä on kontrollissa jo paremmat arvot. En olisi huolissani noista 😊 ja eihän siihen tosiaan tarvita kuin yksi siittiö! Tsemppiä piinaviikkoihin ✨

@Mustikkatäplä joo, ensi kiertoon toivottavasti inssi (ellei osu ovis vlopulle tms) sekä pistos vaihdetaan Menopuriin, jos ei nyt tärppää. Oi mahtavaa, että oli nyt niin hyvä gynekäynti! Ja sait progetuen, huippua sekin 😊 Mie jotenki luulen, et se voisi ollakin teille se puuttuva palanen, kun hedelmöittymisessä ei selkeästi oo ongelmaa. Nyt vaan toivotaan sitä plussaa testiin teille! 🌈

@Ness wohoo, huiput arvojen parantumiset siellä! 🥳 Onnea! Mieki oon vähän miettinyt noita hormonitasojen mittauksia, kun ei mullekaan niitä tuolla tutkimuksissa tehty. Oletin kans, et siksi kun kierto toimii ja ovikset tapahtuu. Mut ois mielenkiintoista saada tuloksia noista. Pari päivää perässä tullaan piinaviikoille täältä!

Eilen iltapäivän ovistesti oli positiivinen. Aamullaki vielä oli, töiden jälkeen jo ihan haalistunut. Vähän jäi nyt harmittaa ja mietityttää, et ehtikö ne follit kasvaa tarpeeksi, mut eipä sille mitään tietty voi. En tiedä onko tässä ollu joku salamaovis, kun aamulla oli jo lämmöt selkeässä nousussa ja sykkeet koholla ja nännit kipeyty päivän mittaan. Noh, nyt sit odotellaan. Jotenki tuntuu, et pitkästä aikaa saattaa ollakin nimensä mukaisesti piinaviikot edessä 😵

Screenshot_2025-03-03-17-09-07-78_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg

@Ness Huippua, et arvot alkaa olla kunnossa :Ok Hand Sign: Mä kysyin eilen gyneltä, et mikä olisi sit seuraava steppi ja milloin hänen suosituksensa mukaan. Ja ehdotti sit noiden hormonien mittausta, vaikka mullakaan ei näyttäis olevan ongelmaa ovuloimisessa tai kierron pituuksissa. Et ehkä niissä voi olla sit jotain häikkää, vaikka ovulaatio tapahtuu. 🤔 Silleen voi olla turha niitä tsekata mut sit taas toisaalta siinä saa sen mielenrauhan, et on varmasti kaikki katottu. Puolensa ja puolensa. Itekin nyt ton gynekäynnin jälkeen mietin, et ei se nyt silleen välttämätön ollu, mut eipähän tartte enää jossitella, et entä jos siellä onkin jotain ja ei tehny kaikkea.

@minttutuuli Sullahan ne oli jo melkein riittävän isoja ja jos ne kasvaa sen puoltoista milliä päivässä (ja lääkkeillä ehkä enemmänkin), niin luulisi olleen jo oikein hyvän kokoiset. :Ok Hand Sign:

Tääl ovisplussan metsästys jatkuu, illalla testit oli taas haalempia. Nyt aamulla oli aikalailla plussa, mut oottelen vielä, kun nää testit on nyt tosiaan näitä herkkiä, et tuleeko vielä vahvempi viiva. Keskipäivällä yleensä viiva ollut vahvimmillaan, et ehkä sillon sit. Lämmöissä kovaa siksakkia, mut viel selkeesti miinuksella.
Screenshot_20250304_102045_Premom.jpg

Screenshot_20250304_102022_FF App.jpg

Takaisin