Ness
Näppärä viestien naputtelija
Ihanaa naistenpäivää kaikille 

@Yrttiteetä tekisi mieli ihana kuulla, että aloittivat tutkimukset herkästi julkisella
Joskus kuulee tarinoita, ettei millään meinata lähteä tutkimaan vaan keskenmenoja pitää olla joku hirmuinen määrä ennen kuin näkevät ongelmalliseksi.
@Pottis siellä on kyllä tasaisen varman käyrä
@Mustikkatäplä siellä ollaan kanssa nousussa hitaasti mutta varmasti! Mulla on kyl yleensä aina myös noin, että dpo1-3 lämmöt vielä aika alhaalla ja siitä pikkuhiljaa nousee. Harvassa on ne kerrat että oikeasti ”pomppaisi” lämmöt jonnekin 37 tienoille oviksen jälkeen
voihan tää olla myös joku Ouran mittaustapa-juttu 
@minttutuuli Arrg, vti on kyllä inhottava. Toivottavasti saat sen häädettyä kotikonstein, eikä tarvitsisi antibiootteja
Siellä myös hyvän näköinen käyrä, eiköhän ne lämmöt kohta nouse korkeammalle 
Täällä mennään dpo8 ja on kyllä huvittavan samanlainen käyrä, kuin viime kierrossa. Samaan tapaan on lämmöt nousseet dpo8 asti ja sitten pieni droppi
Mitään oireita ei ole, paitsi tänään rinnat vähän arat. Luulen kyllä että ne johtuu vain ja ainoastaan siitä, että eilen treeneissä piti tehdä burbee-hyppyjä, joissa rinta lattiaan useita kertoja 
Meille tuli myös aika vihdoin lääkärin vastaanotolle (suunnittelukäynti)
Se on Huhtikuun lopussa, kun miehen tutkimukset on saatu toivottavasti tehtyä. Jos hoitona inssi, niin yhden voisi ehtiä ennen kesäsulkua kun kiertoja katsoo. Jos IVF niin se meneekin sit elo-syyskuulle. Mutta onpahan nyt se tuleva aika kalenterissa 

@Yrttiteetä tekisi mieli ihana kuulla, että aloittivat tutkimukset herkästi julkisella

@Pottis siellä on kyllä tasaisen varman käyrä

@Mustikkatäplä siellä ollaan kanssa nousussa hitaasti mutta varmasti! Mulla on kyl yleensä aina myös noin, että dpo1-3 lämmöt vielä aika alhaalla ja siitä pikkuhiljaa nousee. Harvassa on ne kerrat että oikeasti ”pomppaisi” lämmöt jonnekin 37 tienoille oviksen jälkeen

@minttutuuli Arrg, vti on kyllä inhottava. Toivottavasti saat sen häädettyä kotikonstein, eikä tarvitsisi antibiootteja

Täällä mennään dpo8 ja on kyllä huvittavan samanlainen käyrä, kuin viime kierrossa. Samaan tapaan on lämmöt nousseet dpo8 asti ja sitten pieni droppi

Meille tuli myös aika vihdoin lääkärin vastaanotolle (suunnittelukäynti)