@Yrttiteetä tekisi mieli Tsemppiä uuteen kiertoon ja ihanan kuuloinen viikonloppu sulla siellä tulossa!
Ite kyllä vahvasti nyt tässä kierrossa lukeudun myös viivalasien ikänäköryhmään
Oon dippaillu nyt myös raskaustestejä ja tosiaan mitä enemmän niitä tyhjiä kattoo, sitä varmemmin sen haamun siihen saa näkyviin 
@minttutuuli hyvin kasvanut follit! Sori jos oot maininnut jo aiemmin, mut ootko ennen ovitrelleä pistänyt?
@Pottis Parane pian!
@Ness Jee ovisplussa! Ehkä joo sun kohdalla kevät aikaisti ja mun kohdalla pidensi
@Opahc Oi,mäki kävin vähän kurkkimassa sun testejä
Ootko nyt testaillut uusiksi?
@SyysSumu Ompa kurjaa että vastustaa. Joillakinhan just tuo lh huippu on tosi lyhyt. Ite just tässä kierrossa oon testaillut 3x päivässä ihan sillä et jos se oliskin lyhyt etten sit missaa, kun niin epäselvää ollut tässä.
Ovistestit tummeni eilen entisestään ja tänään aamulla nyt haaleampi. Tulihan se siis vihdoin!
Saatiin onneksi talletteluja onnistumaan peräkkäisiin päiviin. Tälle päivälle ois ollut vielä kyllä hyvä, mutta en usko että saadaan tapahtumaan
Nyt on jotenkin tosi sellainen happy fiilis
Toki nyt lähipäivinä näkee mihin suuntaan lämmöt lähtee menemään.
Hei, tietääks joku et saako tota janaa ns pidennettyä? Vai pidentyykö sit kun vahvistaa oviksen. Nyt vain huutelee mulle että tänään pitäisi vuoto alkaa
@minttutuuli hyvin kasvanut follit! Sori jos oot maininnut jo aiemmin, mut ootko ennen ovitrelleä pistänyt?
@Pottis Parane pian!
@Ness Jee ovisplussa! Ehkä joo sun kohdalla kevät aikaisti ja mun kohdalla pidensi
@Opahc Oi,mäki kävin vähän kurkkimassa sun testejä
@SyysSumu Ompa kurjaa että vastustaa. Joillakinhan just tuo lh huippu on tosi lyhyt. Ite just tässä kierrossa oon testaillut 3x päivässä ihan sillä et jos se oliskin lyhyt etten sit missaa, kun niin epäselvää ollut tässä.
Ovistestit tummeni eilen entisestään ja tänään aamulla nyt haaleampi. Tulihan se siis vihdoin!
Hei, tietääks joku et saako tota janaa ns pidennettyä? Vai pidentyykö sit kun vahvistaa oviksen. Nyt vain huutelee mulle että tänään pitäisi vuoto alkaa
Ja kiva, et ylipäänsä tuplasti mahkuja tärpätä tässä kierrossa. Harmi, että inssiä ei nyt tuu. Tuleeko inssi sit ens kiertoon vai mikä oli suunnitelma? Mut toivotaan, että tässä kierrossa jo tärppää!
Mä alotan oviksen tikuttelun sit kun alkaa ilmestyä oireita, eli vetistä/valkuaismaista valkovuotoa. Jos sellasia ei sulla oo, niin kantsii sit ehkä noudattaa sitä pakkauksen taulukkoa.
No kattellaan.
Mä kysyin eilen gyneltä, et mikä olisi sit seuraava steppi ja milloin hänen suosituksensa mukaan. Ja ehdotti sit noiden hormonien mittausta, vaikka mullakaan ei näyttäis olevan ongelmaa ovuloimisessa tai kierron pituuksissa. Et ehkä niissä voi olla sit jotain häikkää, vaikka ovulaatio tapahtuu.