@minttutuuli Harmi kuulla, että aukkari ei mennyt täysin putkeen

onneksi kuitenkin toinen puoli on auki ja varmaan kuitenkin todennäköistä, että se toinenkin on. Selviääkö se viimeistään inssissä, että onko auki vai ei? Vai onko sillä enää siinä vaiheessa merkitystä? Kiva kuulla että myös pistäminen onnistui. Mä jännitän sitä myös tosi paljon jo etukäteen, vaikkei siis mitään pistoksia ole vielä tiedossa edes

Olen siis ollut pahasti piikkikammoinen koko ikäni ja pyörtynyt lukemattomia kertoja milloin verikokeessa, milloin vain sairaalassa kun nähnyt jollain toisella kanyylin yms

Mutta nykyään onneksi paljon parempi tilanne, kiitos lukuisten verikokeiden ja rokotteiden
@Mustikkatäplä ihana kuulla, että olet löytänyt zen-olon. Auttaa varmasti omaan oloon jos pystyy olemaan jotenkin sinut tilanteen kanssa, tai että tässä nyt saattaa kestää

Mäkään en enää pyöri noilla haaveina esikoinen tai raskaaksi 2025 ym ryhmissä, kun en jotenkin koe kuuluvani enää sinne kun ei oo enää sellaista alkuinnostusta ja jännitystä, mitä yrityksen alussa

Mut sit en jotenkin koe myöskään vielä kuuluvani lapsettomuus-puolelle, kun mitään hoitoja ei kuitenkaan ole käynnissä. Onneksi tää BBT-ketju on kuitenkin sellainen missä voi päivitellä ja hakea tukea

ja tietysti pohtia mitä käyrissä tapahtuu
@Jolinda voihan hitsit että siellä ei ole kierto käynnistynyt esikoisen jälkeen. Oliko sulla siis ennen esikoista ihan normaali kierto ja ovis tapahtui?
@Pottis ehkä se tekee ihan hyvää ottaa vähän sellainen rennompi kierto väliin

Vaikka tallettelisikin vähän, muttei niin suurta stressiä jossei olisi ihanteellista saada joulukuista. Ehkä ihan virkistävääkin

Mullakin oli yrityksen alkuun
@Ansq tapaan ajatuksia et ”toivottavasti ei synny tammikuussa kun niin mälsä kuukausi” ym, mut nykyään ihan sama vaikka tulee perjantai 13. päivänä tai jouluaattona. Kaikki käy, kunhan vain onnistuisi
@Opahc mäkin käytin aikaisemmin tuota premomin käyrää, mut alkoi pännimään se manuaalisti lämpötilojen naputteleu

täältä myös suositus FF:lle, sillä lämmöt menee Apple watchista/ourasta sinne automaattisesti! Mut siellä ainakin hienosti näkyy lämmöissä et ovis tapahtui. Toivotaan ettei menkat nyt kuitenkaan alkaisi.
@Malttamaton145 kyllä se nyt vahvasti siltä näyttää, että ovis on tai on tulossa!

Testaa vielä myöhemmin, se voi tosta tummua. Mut tosiaan jollain tuokin on jo plussa eikä tuosta tummemmaksi tule. Sulla on nyt vaan pitkä kierto meneillään, varmaan johtuu ihan vaan kropan käynnistelyistä imetykseen ym. jäljiltä.
Hienoja uutisia tuli, miehen lähete hyväksyttiin ja sai ajan tähystykseen maaliskuun loppuun. Eli kuukausi pitää taas odottaa seuraavaan toimenpiteeseen, mutta onneksi ei sen pidempään

Mulla on myös ens viikolla kontrolli kilppareista. Pyysin siihen samaan myös D-vitamiinin kontrollin kun olen nyt vetänyt lokakuusta asti maksimiannosta, 100mikrogrammaa… toivottavasti olisi tapahtunut edes jonkinlaista nousua
Ovistikuttelut alkaneet, vielä on hailuraa testeissä. Mut eiköhän se tuolla la-ma akselilla plussaksi muutu!