Siis apua miten ihana foorumi tämä on ja kuinka ihania auttavaisia ihmisiä täällä on, meinaa melkein itku tulla

(oon vähän herkkis).
@Mustikkatäplä
Kierrossa on ollut vaihteluja puolen vuoden sisällä (stressi ilmeisesti), mutta silti gyne sen määritteli normaaliksi kierroksi. Aiemmin kierto ollut aika jämpti 26-27 pvä, kesän se oli 22-25. Nyt kierto on vähän taas pidentynyt, onneksi. Tuotakin mietin, että ihan kuin olisin jostain lukenut että ovuloimaton kierto olisi enemmänkin liian pitkä eikä lyhyt...
Pääosin ovislimat olen kyllä aina jossain määrin joka kierrosta bongannut. Esimerkiksi edeltävässä kierrossa (jossa en saanut ovisplussaa) oli ihan selkeät limat. Nuorena ovis tuntui joskus nippailuna, mutta vanhempana ei ole juurikaan tuntunut. Ovistestejä oon kokeillut erilaisia, alkuun oli apteekkien omia ja nyt edeltävässä oli rfsu:n. Digitesteihin en raaski ostaa, vaikka ne varmaan olisikin mun tapauksessa järkevimmät. Nyt ostin tähän kiertoon preckchekin, joita
@Ness tuolla suosittelikin (kiitos

). Aiemmissa kierroissa oon testannut kerran päivässä, mutta viime kierrossa testasin kaksi kertaa päivässä, mutta valitettavasti aikalailla samaa ne näytti. Tässä kierrossa täytyy kokeilla ahkerampaa testailua!
En oo kelloni datasta kaavioita löytänyt ja aloin nyt tekstisi pohjalta miettimään että eihän siinä oo mitään järkeä näyttää tietoja vain päivittäisinä numeroina, et jostakinhan ne on löydyttävä! Joten googlettelun kautta sain kuin sainkin kaaviot näkyviin

. Harmi vaan että tuon kellon kaaviot ei ole kyllä yhtään niin selkeitä kun vaikka ouran. Eikä näihin valitettavasti saa kokonaisia kiertoja näkyviin, näkyvät muun datan ohessa, noin kuukausi kerrallaan. Vertailin nyt lokakuun ja marraskuun kaaviota tuohon syyskuun kaavioon, josta sen täydellisen ovisplussan sain.. Syyskuulta oli järkevähkömpi kaavio, kun taas loka-marras oli sellaista siksakkailua että en äkkiseltään edes erottanut kierron keskikohtaa (liekö se stressi heitellyt lämpöjä). Mutta sitten myös mietin vähän sitäkin että kuinka luotettavia nuo kellon lukemat on. Alla syyskuu (kierto 27 pvä) ja lokakuu (25 pvä) kuvissa, ympyröin alas kohdan joina kohtina ovulaation olisi pitänyt tapahtua. Tuossa lokakuussakin sain vaan hailakkaa viivaa.
Viimeisimmässä kierrossa en käyttänyt kelloa koko aikaa, niin siitä ei ole dataa. No, jatkan nyt kellon käyttämistä ja katselen siitä dataa siihen saakka kunnes posti toimittaa mulle sen lämpömittarin, mutta luulen että sillä saa järkevämmin katsottua kuin tällä kellolla.