BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Mustikkatäplä pahoittelut negasta 💔 miltä näytti lämmöt tänään? Onko nousua?

@kaihotar jatkoiko lämmöt nousua?

Hei @Pogo ja tervetuloa mukaan! Sanoisin tuon käyrän perusteella, että ovis ollut 21.12. Oviksen tapahduttua lämpötilat lähtee päivän/pari jälkeen nousuun ja näin sulla selvästi myös on. Tietysti tätä myös tukee tuo ovis+ jonka olet testistä saanut 😊

Täällä FF vielä hieman miettii, et onko ovis tapahtunut vai ei. Eiköhän se huomenna vahvistu, jos lämmöt pysyy ylhäällä. Nyt myös hieman flunssainen olo.. miehen velipoika oli ollut 1.5viikkoa sitten kovassa flunssassa ja tuli kuitenkin joulun viettoon, kun oireita ei enää ollut pl. Pientä tukkoisuutta. Noh, näinköhän minä nyt kuitenkin tämän nappasin 😅😅

IMG_6381.jpeg

@Ness voi ei, flunssa on kyllä todella ärsyttävä! 😩 Toivottavasti paranet pian. Vaatiikohan FF aina kolme peräkkäistä selvästi korkeampaa arvoa että vahvistaa oviksen?

Täällä lämmöt jatko nousua, itse asiassa nyt ovispäivän, dpo1 ja dpo2 lämmöt on tismalleen samat kun viime kierrossa 😄 oon kyllä niin huojentunu tosta oviksesta, vaikkei nyt onnistuiskaan niin on ainakin mahdollisuus.

1000024934.jpg

@kaihotar kiitos! Toivottavasti menisi tämä vain lievänä ohitse. Mä luulen, että tarvii sen kolme päivää. FF sanoo mulle analyysissa”You OPK has detected a possible ovulation on CD 17. Until a clear and sustained thermal shift is detected, it is still best to assume that you’re still fertile” … Eli odottaa tuota lämpöjen nousua. Toi punainen timantti käyrässä tarkoittaa sitä et havaitsee jo sen lämmön nousun, ennen kuin vahvistaa sen. Tämä lienee kylläkin VIP-ominaisuus 🤔

Pakko tulla nopsaa vaan heittää käyrä tänne. Eilen olin siirtänyt jo katseet vuoteen 2025, kun käyrässä ei oikeen mitään ja ei oo mitään merkittäviä oireita ollut. Tänä aamuna kuitenkin vähän selkeempi nousu lämmöissä ja en tiiä kuvittelenko nyt sit jtn jomotusta alavatsalle. Toiveet vähän heräs nyt. Mut jostain syystä jännittää nyt hirveesti tehdä testi. 😭

Screenshot_20241229_093803_FF App.jpg

@Pogo Mäkin sanoisin, et käyrän perusteella ovis ollut 21.12. 😊 Onko lämmöt nyt pysyneet ylhäällä?

@kaihotar ja @Ness joko FF merkkas teillä oviksen?

Noniin, nega se oli. Uuf. Tää kierto kolahti kyl tosi kovaa. 😞💔💔💔 Yk7 kohti, menkat mahdollisesti jo huomenna. Toivottavasti ei kauheesti veny, mut veikkaan kyl et venyy pari päivää, ku ovis oli niin aikaisin.

@Mustikkatäplä oooh nyt on lupaavaa, teetkö testin tänään? 😍

//ehditkin samalla päivittää, pahoittelut negasta 😭❤️‍🩹

@Ness joo noi punaset taitaa olla just VIP-ominaisuuksia 🤔 ja joo näemmä kolmen päivän jälkeen toi vahvistaa. Miltä sulla näyttää tänään?

Täällä lämmöt ei nyt noussu ollenkaan eilisestä mikä vähän jännittää. Toki mittasin myös pari tuntia aiempia päiviä aiemmin et en tiedä johtuuko siitä, kun nukahdin pariks tunniks uudestaan niin lämpö nousi 36,55 -> 36,65 mutten sitä viittiny merkkailla. Myös leposyke on poikkeuksellisen alhaalla tässä kohtaa mutta kai toi kuvaaja kuitenkin ihan ovulaation todentaa 😬 laitoin äsken myös ekan cyclon, jännää nähdä miten ne vaikuttaa lämpöihin ja kaikkeen, toki niiden jälkeen lämpöjä ei voi enää juurikaan tulkita 😅

1000024943.jpg

Takaisin