@käpylintu Onnea plussasta, miten siellä on viiva vahvistunut sunnuntain jälkeen?
@salamana Harmi, että kierto päättyi kuitenkin pettymykseen lupaavasta käyrästä huolimatta.
@minttutuuli Kyl musta ainakin olisi kiva kuulla kuulumisia vaikka pitäisitkin taukoa mittaamisesta. Kuulut kuitenkin jo kalustoon ja ei täällä pelkästään käyristä puhuta.
@SyysSumu Joo kyl tuolta käyrissä näyttäisi olevan lämpöjen nousua vaikka onkin paljon siksakkia. Ehkä kello vähän epätarkasti välillä mittaa ja sit tulee noita heittoja. Ehkä sillä uudella mittarilla saat vähän tasaisempaa dataa. Ja toivottavasti pregcheckin testeillä saat oviksen kiinni
@kaihotar Mahtavaa, et ovis sieltä lopulta tuli. Onko ollut yhtään enenmmän ovisoioreita tänään?
@Pottis Mulle kans tulee noilla paikkeilla luteaalia aina dippi kans. Oliko tänään taas takas ylhäällä?
@Calliope Tsemppiä oviksen metsästykseen!
@Ness Tsemppiä piinapäiviin, toivottavasti hyvistä eggiksistä oli apua nyt tähän kiertoon. Ja tammikuussa onkin sit taas uutta tiedossa, mikä sulla itsellä on fiilis siitä suunnittelukäynnistä, toivotko suoraan IVF:ään pääsyä vai tuntusko ne inssit myös hyvältä vaihtoehdolta?
@Itsellinen Onnea plussasta! Mä oonkin miettinyt, että miten kävi tässä kierrossa, et osuiko ajoitukset kohdalleen. Mutta näköjään osui ja onnistunut tulos!
Ja ei tartte noita syömisiä ja juomisia kyl yhtään miettiä!
Tässäpä mun käyrää. Vähän taas omanlaisensa.
Dpo5 aattelin, et perus alkuluteaalin dippi, mut sit se vähän jatkukin. Mut noi dpo6-8 oon nukkunu mun vanhemmilla ja siel viileempi makkari, et ehkä noi olis sit ollu normaalisti vähän korkeemmalla ja sit olis tyypillisempi käyrä. No tänään sit taas droppi, et siel ei ainakaan viel oo kyl mitään kiinni, mut katotaan, jos lähtis viel uudestaan nousuun. Nyt ollaan taas kotona, et voi olla, et tulee nousu ihan vaan siitä, et takas omassa makkarissa.
Tai sit huoneen lämpötilalla ei oo ollu mitään vaikutusta ja muuten vaan nyt tällä kertaa ollaan tälleen vähän matalammalla ku yleensä. Ehkäpä nuo joulumässäilytkin voi vaikuttaa, jos kaikki verenkierto keskittyy ruuansulatukseen.
Oireita ei oikeastaan ole. Ihan aavistus alavatsassa jtn tuntemusta, mut en nyt vieläkään oikeen oo varma, et onko sitä joka kierrossa vai vaan raskauskierroissa. Kuitenkin hyvin vähäistä, eikä sitä semmosta kunnon raskausjomotusta.
Joulu meni mukavasti, nautin kaikista joulupäydän herkuista. Eikä tullut pahemmin tätä asiaa mietittyä. Nyt on sit tämmönen vähän hassun apaattinen fiilis. Ei toiveikas, mut ei varsinaisest lohdutonkaan. Jotenkin semmonen meh. Ei oo oikeen fiilistä testatakaan, vaikka huomenna olis se millon yleensä alotan ja suurin osa raskauksista näkyny (dpo9). Varmaan kun ei käyrässä tai oireissa mitään erityisempiä viitteitä ole, niin aivan varmasti on nega. Tuntuu sit tyhmältä tuhlata testiä. Mut sit taas kyl täs viel olis punaviiniglögejä ja muita jouluherkkuja jäljellä, et ehkä sit taas pitäis ihan vaan varmuuden vuoksi testata, jos haluaa niitä vkl nauttia. Toisaalta voisihan sitä vähän niistäkin pitää taukoa, sen verran tänään ollu ähky olo.
Kuitenkin kun tässä ihan lähipäivinä näkee kierron kohtalon.