BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@minttutuuli Eli siellä alkaa tosiaan ovis olla kulman takana!👏🏼

@Ness Käyrä on kyllä todella lupaavan näköinen, jospa se nyt tarkottaisi plussaa🤞🏼😍 niinhän monille käy, että just joko ennen ensikäyntiä tai hoitoja tuleekin plussa tikkuun🙈 PMS oireiden puuttuminen on myös hyvä merkki 🤭

@SilenceSing Joo ymmärrän! Sellanen pakkopulla ei oo hyväksi, ja ilo sekä nautinto on kaukana jos pitää ”väkisin” vääntää.
Jättäisin myös molemmat plussaksi, FF pystyy kyllä arvioimaan siitä huolimatta oviksen muutoinkin, itsekin jätin tässä kierrossa kahdelle päivälle + merkinnät😊

@Mustikkamarja Joo leposyke saattaa nousta raskauden alkaessa jonkun verran 😊

@Mustikkatäplä Äh pahoittelut negasta 😕 Oot kyllä tehny kattavaa taustatyötä noiden kanssa😁🙏🏼 Jos lompakko antaa myöten niin tuskin mitään haittaakaan on noiden syönnistä. En osaa sanoa voiko kroppa siitä sekaisin mennä, mistäs niitä tietää🤷🏼‍♀️

Omaa napaa vielä loppuun, sain tänään tietää että meillä alkaa YT neuvottelut töissä ensi viikolla, sehän tästä puuttuisikin kun työtkin menis alta 😔 Oon meidän tiimissä uusin, joten en ihmettele vaikka osuiskin muhun, mut eipä sille sit minkään mahda. Yks stressin aihe vielä tähän lisää, ihan kun ei olis muuten jo tämä lapsettomuus/ alkavat hoidot stressaavia🥲

Muokattu viimeksi:
@minttutuuli Mä söin myo-inositolia ja ubiquinolia n. 3kk ennen tätä meidän elokuisen plussaa tässä ketjussa. Mulla ei ole mitään ongelmia; säännölliset 29-32pv kierrot, ei pcosia tai mitään muutakaan häikkää hormonitoiminnassa.
Ei mulla ainakaan aiheuttanut mitään negatiivisia haittavaikutuksia, päin vastoin. Mulla yleensä kierto kallistuu enemmän tohon 32päivään, mut elokuisen pojan raskaudessa kierto oli 29pv (kuukautisia ei tietty tullu, mut siis ovis tuli aikaisemmin). Toki laihdutin ja söin tosi terveellisesti samaan aikaan et tiedä sitten kummasta johtui, elämäntavoista vai noista ravinnelisistä.

Ubiquinolin lopetin heti plussaan ja myo-inositolia söin purkin loppuun/melkein koko ekan kolmanneksen, se kun on ihan ok raskauden aikanakin ja ehkäisee radia.
"In a recent review of literature, one study found that when the supplement was taken early on in the pregnancy it reduced the risk of developing gestational diabetes by up to 67%!"

Syy miksi söin näitä oli se, et niillä on se munasolujen laatua parantava vaikutus.
"Myo-inositol improves egg quality by helping regulate hormone levels and by inducing the synthesis of melatonin -- increasing the chances of successful conception when trying to conceive naturally or undergoing Assisted Reproductive Technologies, such as IVF and ICSI."
"As we age, our natural CoQ10 levels decrease, as does our ability to convert CoQ10 into its active form, ubiquinol. Since conception demands such a huge amount of energy, CoQ10 appears uniquely equipped to support fertility."

Miehenikin pistin syömään ubiquinolia:
"Studies show that taking a Ubiqiunol supplement supports healthy sperm function, enhances sperm quality, and promotes sperm motility (sperm's ability to swim)."

Meillä kun oli ennen tätä elokuisen raskautta ennen trisomia-13 enkeli ja sitä ennen kemiallinen. Raskautunut olen aina ensimmäisestä kierrosta, siksi koin meille olevan hyötyä näistä ravintolisistä. Eli jatka vaan rauhassa sen syömistä, toivottavasti siitä on apua 🌈:red-heart:

Takaisin