BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Ness ihan hyvään aikaan kyllä teidän ensikäynti kierron kannalta, kun näkee just sitä oviksen aikaista tilannetta sitten siellä 😊

@minttutuuli toivottavasti viisaudenhampaiden poisto meni hyvin! Mulla myös poistettu muutama vuosi sitten kolme. Yllättävän vähän aiheutti mitään kipuja, toivottavasti sama olisi sulla ja pääsisit mahdollisimman helpolla 🙂

@SilenceSing onpa tylsää että tuhruttelu alkoi taas 😔 Käyrä kyllä näyttää silti hyvältä. 🤞

@Mustikkatäplä vaikea kyllä sanoa, että menisinkö itse vai enkö 🤔 Saattaisin ehkä mennä. Jotenkin ehkä kaipaisin vielä toista mielipidettä tuon tympeän tapauksen jälkeen.

@Mustikkamarja näen toisenkin viivan! Olispa se nyt 😍🤞 Näillä testeillä jotkut on saaneet tuon näköisiä viivanpaikkojakin, mutta itse en kyllä ole. Testaatko huomenna uudelleen?

Niska ihan jumissa, enkä uskalla syödä muuta kuin Panadolia 😵‍💫 En tiedä olisko esim. Sirdaludista tai Norflexista ovikselle haittaa, joten oon sinnitellyt ilman. Mutta tallettelut hoidettiin tänään koti-inssinä tän takia. Onneksi eilen eli optimaalisimpana päivänä kuitenkin onnistui ihan normaalisti 😄

IMG_2336.jpeg

@Misa olen myös lukenut, että nämä testit voi antaa aika vahvoja viivanpaikkoja. En oikein nyt osaa sanoa, tetatako vai ei, siinä vasta pulma 🤣 kotona ei ole testejä ja pitäisi käydä sitten ostoksilla, jos testata halajaa.

Aamulämpö vielä tasainen, mutta ourassa lähti laskuun, että olikohan se nyt siinä 🤔 alavatsassa eilen alkoi vähän jo menkkajomotukset ja aamulla jatkuu. Kyllähän se parin päivän päästä selviää anyway, vaikkei testiä tekisi. Eilen tein testin, koska mielestäni dpo7&8 tuli selvästi tummempaa vv, ehkä jopa hieman rusehtavaa. Mutta toki, jos kiinnittyminen olisikin ollut nyt noilla päivillä, niin ei varmaan testissä vielä näkyisikään (kun eilen tein).

Ourassa vielä noi muut arvot ehkä vähän antavat toivoa 😁 esim. valmius ja sykevälinvaihtelu ovat olleet erilaiset kuin viime kierrossa.

Liitteet

• Screenshot_20241113_073045_FF App.jpg
    Screenshot_20241113_073045_FF App.jpg
    163.9 KB · Katsottu: 18
  • Screenshot_20241113_073131_Oura.jpg
    Screenshot_20241113_073131_Oura.jpg
    27.6 KB · Katsottu: 18
@Mustikkamarja pidän peukut pystyssä! 🌈 Mulla oli viime kierrossa aika samanlainen tilanne, että Dpo9 tein rfsu:n herkän testin ja kuvittelin, että siinä näkyi joku haamu. Ei se kuitenkaan ollut mitään. Tulispa sulla kuitenki vahvempi plussa, sitten kun teet seuraavan testin 😊

Hyviä piinailuja @Misa! 😊 Hyvä, että koti-inssi onnistui ja ajoitukset on muutenkin kohdillaan.

Päädyitkö pitämään gyneajan @Mustikkatäplä ?

@Mustikkamarja ooh jännittävää! Minun viivalasini eivät ole vielä niin herkälle tasolle viritetty, että erottaisin tuosta viivaa, mutta voisihan sitä tehdä vaikka huomenna uutta testiä, jos ei vaan vielä tosiaan pitoisuudet ole tarpeeks korkealla? 😁
@Misa saitko niskajumin laukaistua? Nuo on kyllä inhottavia, ja sit kun ei haluais mitään ekstrapillereitä tietenkään ottaa ettei varmasti nyt häiritsisi optimaaliolotiloja siellä ovulaation suunnilla 🤭 nyt plussatuulia sinne suuntaan!

Täällä aamulämpö 36,65°, hyvin on ollut tasaista ja ehkä jopa normaalia matalammalla luteaalilämmöt. Rusehtavaa vv oli aamusta, mutta maanantaina oli selvästi eniten tätä ja nyt ti-ke mielestäni paljon vähemmän🤔 Olen myös ollut tuntevinani pieniä menkkakramppimaisia olotiloja tänään silloin tällöin, mutta se nyt ei sinänsä normi pms oireista poikkeavaa ole kuitenkaan. Viime yönä heräsin kerran kesken unien, ja aamulla nukuin herätyksen ohi, tuo taas ei ole itselle yhtään tyypillistä😂

Muuten, nyt ehkä tyhmä kysymys! 🙈 Onkohan seksin harrastamisella jotain (haitta)vaikutuksia kiinnittymisen suhteen?🙈🤔 Lähinnä mietin, puuhasteleeko porukka tässä otollisina kiinnittymispäivinä yleensäkään, vai annatteko kiinnittymisrauhan😆
IMG_20241113_065441.jpg

@Mustikkatäplä menitkö käymään gynellä?

@Misa operaatio itsessään meni ihan ok. Toinen hammas oli aika vaikea leikattava ja sainkin nyt saikkua torstaille asti ja ab-kuurin sekä Buranaa pitäs popsia. Toivottavasti siellä alkaa niskajumi helpottaa pian ja hyvä että ootte olleet luovia ja käyttäneet koti-inssiä!

@Mustikkamarja aikaisilla dpoilla vielä meet kuitenkin! Eikös se yleisin kiinnittymispäivä ole dpo 9, niin hyvin voi vielä olla toivoa 🤞

@SilenceSing musta tuntuu, et oon luopunut jo minkään kropan merkkien tutkimisesta, ku kaikki voi olla vaan menkkoja enteilevää 😂 toivottavasti siellä ois kuitenkin tärppikierto, vielä on hyvin aikaa! Toivotaan, ettei tuhruilu voimistu. Lämmöt näyttää hyvältä! Ja me kyllä harrastetaan seksiä luteaalin läpi jos siltä tuntuu. En tiedä onko sitä tutkittu, mutta en halua siitä itselle yhtä stressin aihetta lisää et pitäs olla melkein puolet kierrosta jotenki varuillaan 😂

Selvisin viisaudenhampaiden leikkauksesta! Olo on aika karmea ja oon kyllä joutunut ottamaan myös Buranaa (tai oikeastaan lääkäri sitä ihan määräsi otettavaksi) ja lisäksi sain myös ab-kuurin ja sairaslomaa. Jos tästä kierrosta raskaaksi tulee, nii on joku kunnon sinnikäs alkio siellä sitten. En jaksa yhtään uskoa ja oon tän kaiken stressin, jännittämisen ja lääkkeiden takia täysin pessimistinä liikenteessä tän kierron. 😅

Eilen lämmöt vähän dippas, mut jouduin mittaa poikkeuksellisesti jo klo 5 kun muutoin aina klo 6. Voi olla ihan siitä.

Screenshot_2024-11-13-12-25-46-13_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg

@Mustikkamarja voi että toivon kyllä vahvistunutta viivaa, jos vielä testaat! Jotenkin niin lupaavalta vaikuttaa. 😊

@SilenceSing seksin ei pitäisi kyllä haitata kiinnittymistä, eli saa harrastella just sen verran kuin haluaa! Meillä vaan yleensä ei siinä kohtaa ole mitään intoa koko touhuun mutta jos olisi, niin en ainakaan mahdollisen kiinnittymisen puolesta pelkäisi. 😊

@minttutuuli voi että, kuulostaa kipeältä! 😔 Mutta onhan sitä ihmiset tulleet ties minkä lääkekuurienkin aikana raskaaksi, kaikki on siis mahdollista. Toivotaan parasta. Nyt on tärkeintä että huolehdit kivunhoidosta hyvin, etkä turhaan kärvistele. ❤️

Oma niskajumi ei ole kyllä helpottanut. Kysyin polilta, voinko ottaa Sirdaludia tai Norflexia, ja vastaus oli vahvasti kielteinen 🙈 Kehotettiin olemaan ottamatta ja yrittämään lääkkeettömiä keinoja. Oon kyllä kiitollinen että ihan suoraan sanoivat, olisin muuten saattanut tänään jo luovuttaa ja ottaa jotain lihasrelaksanttia kun sen verran sattuu. Mutta kokeilen kyllä seuraavaksi lämpöpussia, koska kuuma suihku tuntui hiukan helpottavan. Ja ehkä mies voisi illalla vähän hieroa, vaikka pelkäänkin että se vain provosoi kipua lisää. Mutta ei nyt tää lepäilykään ole kauheasti tilannetta helpottanut.

@Mustikkamarja, mä huomasin että RFSUn testeihin tulee herkästi viivanpaikkoja, mikä on nyt valitettavasti ongelma monissa testeissä 🤷‍♀️ Mulla on e@h raskaustestejä kaksi eri erää ja toinen on täysin käyttökelvoton, kun jokaiseen testiin tulee haamuviiva.
Aiotko milloin testata seuraavan kerran?

@Misa, hyvä että siellä onnistui vielä koti-inssi vaikka niska on jumissa. Onneksi poli osasi vastata heti, vaikkakin vastaus ei taida olla mieluisa kun nyt ei ole oikein muita tapoja hoitaa niskajumia. Toivottavasti lämpöpussi kuitenkin auttaa 😊

@SilenceSing, netistä tulee tietoa puolesta ja vastaan. Mutta luulisin että seksiä saa kyllä ihan harrastaa kiinnittymisen aikaan 😆

@minttutuuli, auts, harmi että viisureiden poisto ei ollut helpoimmasta päästä. Mut hyvä että sait saikkua ja siihen lisäksi kuitenkin lääkkeitä. Toivottavasti alkaa olo pian helpottamaan 🥺

Mulla on nyt toista päivää pää kipeänä ja siihen auttaa vain kylmä tai särkylääke. En tiedä yhtään aiheuttaako nyt letrot tän, toivottavasti pian helpottaa. Kohta pitäisi kait tallettelut aloittaa, mutta jotenkin ei ole yhtään intoa 🙈
1000004517.jpg

Takaisin