@SilenceSing jes, hyviä piinapäiviä! Dpo 12 on jo ihan hyvä testipäivä, itse ajattelin samaa tässä kierrossa, että aikaisintaan silloin testaan. Viime kierron dpo 9 haamu (Ovitrellen jämät todnäk) jäi harmittamaan niin etten halua enää samaa.
@Mustikkamarja mielenkiintoista nähdä mihin FF asettaa oviksen. Luulen kyllä että oli kp 14 tai 15, ja lämmöt vaan nousi vähän hitaammin.
@Bella95 tosi hyvä että oot tietoinen noista asioista ja pystyt valistamaan myös miestä! Ja hyvä myös se simppatesti tehdä sitten, jos ei plussaa ala näkymään. On kuitenkin sen verran helppo homma, ja ei niin kovin kalliskaan.
@Ness en muista kunnolla sun tilannetta, oliko mitään lääkkeitä kokeiltu vielä, mutta jos ei, niin varmasti eka kokeillaan letroja. Ja jos ne toimii, niin pistelyyn ei varmaan edes siirrytä ollenkaan OI-hoidoissa
Nykyään pistoslääkkeitä käytetään vähemmän kuin ennen, vain silloin jos ei tablettilääkkeet toimi. Letrot onkin tosi edullisia eli säästyy paljon rahaakin, jos ne vaan itsellä toimii. Mulla ei valitettavasti toimineet
@Mustikkatäplä voi ei, ihan kohtuutonta!!
Oon tosi pahoillani... Jokainen menetys tuntuu niin kamalalta, ja vielä kolmas peräkkäin.