@Mustikkatäplä, joo oon samoilla linjoilla ja haluun kyllä selvittää kaiken mitä pystyy jo itse
mä kävinkin jo gynellä ultrassa viime kuussa, kaikki oli ok. Myös suht laajat labrat otatutin.
@summerlemon kuulostaa ihanalta
nauttikaa!
@SilenceSing ugh, toivottavasti ei mee päällekkäin menkkatuskat ja korona
tsemppiä!
@Mustikkamarja lämmöt kivan nousujohteiset! Näyttää hyvältä
tuu ilmottelee, jos päädyt testaamaan! 
@Vokke onnea plussasta
@Ansq joo kyllä mä sen varmasti haen sen lähetteen. Mietittiin myös miehen kans, et ehkä sen siemennesteanalyysinkin vois yrittää jotenkin saada järkkäiltyä tän vuoden puolella, jos ei tärppää. Jos siitä tulis huono tulos, niin ois peruste ainakin päästä aiemmin tutkimuksiin.
Täällä ei ihmeitä. Lämmöt kapus taas vähän ylemmäs. Kamppailen täällä, että testaanko vai oottelenko vaan menkkoja. Ei oo yhtään olo, et ois tärpänny
@summerlemon kuulostaa ihanalta
@SilenceSing ugh, toivottavasti ei mee päällekkäin menkkatuskat ja korona
@Mustikkamarja lämmöt kivan nousujohteiset! Näyttää hyvältä
@Vokke onnea plussasta
@Ansq joo kyllä mä sen varmasti haen sen lähetteen. Mietittiin myös miehen kans, et ehkä sen siemennesteanalyysinkin vois yrittää jotenkin saada järkkäiltyä tän vuoden puolella, jos ei tärppää. Jos siitä tulis huono tulos, niin ois peruste ainakin päästä aiemmin tutkimuksiin.
Täällä ei ihmeitä. Lämmöt kapus taas vähän ylemmäs. Kamppailen täällä, että testaanko vai oottelenko vaan menkkoja. Ei oo yhtään olo, et ois tärpänny

Älä lannistu noista eilisillan testeistä. En mäkään ikinä saa plussaa illan testiin ekoina päivinä, ainoostaan aamun. Ja kun oli vielä ei-herkät testit, niin ihme olis ollu, jos jotain näkyisi. Ja jos siel vieläpä jotain kuitenkin näkyi, niin sehän lupaa vaan hyvää! Kyl siel joku kiinnittymisyritys vähintään on meneillään. Eli mä tääl ainakin oon optimistisena, et huomen aamulla on jo selkeempi viiva tikussa, varsinkin, jos teet herkän testin.