BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Mustikkatäplä, joo oon samoilla linjoilla ja haluun kyllä selvittää kaiken mitä pystyy jo itse 😅 mä kävinkin jo gynellä ultrassa viime kuussa, kaikki oli ok. Myös suht laajat labrat otatutin.

@summerlemon kuulostaa ihanalta 😍 nauttikaa!

@SilenceSing ugh, toivottavasti ei mee päällekkäin menkkatuskat ja korona 😬 tsemppiä!

@Mustikkamarja lämmöt kivan nousujohteiset! Näyttää hyvältä 🌈 tuu ilmottelee, jos päädyt testaamaan! 🤞

@Vokke onnea plussasta 😍

@Ansq joo kyllä mä sen varmasti haen sen lähetteen. Mietittiin myös miehen kans, et ehkä sen siemennesteanalyysinkin vois yrittää jotenkin saada järkkäiltyä tän vuoden puolella, jos ei tärppää. Jos siitä tulis huono tulos, niin ois peruste ainakin päästä aiemmin tutkimuksiin.

Täällä ei ihmeitä. Lämmöt kapus taas vähän ylemmäs. Kamppailen täällä, että testaanko vai oottelenko vaan menkkoja. Ei oo yhtään olo, et ois tärpänny 😅

Screenshot_2024-10-18-14-31-35-42_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
 
Noh, tässäpä pari testiä (ensimmäisen mokasin, kun pidin vain 10s astiassa 😅) En kyllä näe näissä yhtikäs mitään. Kuvat otettu 5 min kohdalla.

Katellaan huomenna lämpöjä, ja jospa sit uutta testiä. Päivällä olin niin väsynyt, että nukuin 10 min pikapäikkärit, mittasin myös lämmön ja oli 37,0C. Nyt illalla taas piristynyt olo.

20241018_162208.jpg

20241018_212759.jpg
 
@Ansq oon vaan kerran aiemmin testannut näin aikaisin kun käyttänyt Ovitrellea, ja silloin ei näkynyt mitään testissä. Eilen oli siis 11 päivää Ovitrellesta.

Anteeksi, taas vaan omanapailen kun tässä kiirettä piisaa. Myöhemmin tuun kommentoimaan teille paremmin ❤️

Tänään dpo10 / 12 päivää Ovitrellesta testissä enintään samanlainen hailura kuin eilen, eli joko Ovitrellen jämät siellä tai vaan törkeä viivanpaikka 😔 Kieltämättä vähän petyin, muttei tää suuri yllätys kyllä ollut.

IMG_2049.jpeg
 
@Vokke onnea plussasta! 😍 Onko hcg jatkanut nousua/viiva vahvistunut? Ja miten muuten toimi tuo tauko forumilta, veikö ajatuksia pois yrittämisestä? Itsekin oon miettinyt samaa, mut en kyl haluais pysyä poissa, kun on niin kivoja ihmisiä ja kiinnostaa miten kaikille käy. 🙈

@Misa voi eih 😩 Mut toivotaan viel parasta, et siel lähtis viiva vahvistumaan 🤞🌈
 
Muokattu viimeksi:
@Mustikkamarja mä en kyllä oikein erota tosta puhelimen näytöllä, näkyykö siinä vielä mitään vai onko viivanpaikka? 🫣 toki tosi aikaista ja pidän sormet ristissä 🤞 🌈

@Misa voi ei 😔 jospa ois vielä mahdollisuus, että viiva vahvenee? ❤️🌈 Lämmöt ainakin menossa hyvään suuntaan ✨ oliko rankka muuttopäivä?
 
Täällä on kyllä jännät päivät monilla käsillä, toivotaan plussatuulia ja viivojen vahvistumista jo tikuttelujen aloittaneille 🤩
@Misa pahoittelut pettymyksestä 🩷 toivotaan kuitenki ettei vielä tartteis heittää kirvestä kaivoon, jos vaikka vahvistuu vain vähän hitaammin? Miten teidän muutto sujui?

Täällä selvittiin koronasta yllättävänkin helpolla, vain torstain tein kuolemaa mutta perjantai ja tämä aamu on jo oikein hyvä olo ollut, eikä kuumettakaan enää. Loppukierron lämmöt ovat tuon koronan takia nyt mitä ovat, ja tänään annoin itselleni luvan nukkua normaalin klo 5 mittausajankohdan ohi.
Vielä tein tänä aamuna rfsu 25mlU testin, mutta siinä ei kyllä mitään esiteltävää ole, eli negatiivinen oli edelleen. Miun luteaali on ollut kutakuinkin 14-16 päivää parin viime kierron perusteella (kierto keskimäärin 27-29 päivää), joten kaiken järjen mukaan kuukautiset alkaa tänään tai huomenna. Olishan se aika ihme ollut jos tästä olisi plussakierto tullut, kun tallettelujakin ehdittiin tehdä vain ovulaatiopäivän iltana 😂 silti se aina vähän harmittaa, vaikka mahdollisuus olikin tositosi pieni.
Mutta kylläpä olisi ollut aika lailla paras mahdollinen vuosipäivän/kihlapäivän yllätys, jos tänään olisi plussaviiva testiin tullut 🥰🤭 ei tällä kertaa kuitenkaan.

IMG_20241019_093357.jpg
 
@Mustikkamarja minunkin silmään näkyy hento viiva! 🤞

Toivottavasti testi muuttuu positiiviseksi @Misa, kun lämpötilatkin on selvästi nousujohteiset.

Onnea @Vokke! 😍 Tosi kiva kuulla, että pitkän yrittämisen jälkeen saitte plussan.

Joko @minttutuuli testasit, vai odotatko vielä? 😁

Millainen vointi @SilenceSing on? Tsemppiä taudin selättämiseen!

Mulla on ovis näillä näppäimillä. Ajoitukset ei ollu ihan optimaaliset miehen työreissu takia mutta jospa ne riittäisi. Nyt vaan piinailemaan 😄
s_lXepf7.png
 
@SilenceSing hyvä jos alkaa tauti helpottaa! Toivottavasti pääset pian uuteen kiertoon ja mahdollisuuteen 🌈 ja ihanaa vuosipäivää! 😍

@Bella95 huomisen lämmöt varmaan vahvistaa tarkemmin, mut tän päivän nousun perusteella näyttäs että ovis ois ollut varmaan tossa kp13 kohdalla? Tsemppiä piinailuun ✨

No mä testasin aamulla ja negahan se oli. En kyllä muuta odottanutkaan olojen perusteella. Vielä on tietysti pieni mahis, mut varmaan mielelle tekee parempaa miettii tätä jo negakiertona. Pessimisti ei pety jne. 😅
 
@SilenceSing hyvä jos alkaa tauti helpottaa! Toivottavasti pääset pian uuteen kiertoon ja mahdollisuuteen 🌈 ja ihanaa vuosipäivää! 😍

@Bella95 huomisen lämmöt varmaan vahvistaa tarkemmin, mut tän päivän nousun perusteella näyttäs että ovis ois ollut varmaan tossa kp13 kohdalla? Tsemppiä piinailuun ✨

No mä testasin aamulla ja negahan se oli. En kyllä muuta odottanutkaan olojen perusteella. Vielä on tietysti pieni mahis, mut varmaan mielelle tekee parempaa miettii tätä jo negakiertona. Pessimisti ei pety jne. 😅
Voi hyvinkin olla! Mulla on yleensä ovis vasta kp 16-17 paikkeilla, joten en odottanut sitä ihan vielä.

Harmi, että sulla tuli negatiivinen testi.
 
Täällä päästiin nyt uuteen kiertoon, kun kuukautiset vihdoin alkoivat. Vielä ei ole hirviökramppeja tullut🤩 vähän malttamattomana sai odotella alkaako kuukautiset vai ei, koska nyt niiden alkamisen myötä päästiin vihdoin ostamaan liput ensi viikolle viskitastingiin, missä ollaan kovasti tykätty käydä🤭😂 tulevan kierron ovulaatiokin sattuu oletettavasti just täydellisesti meidän yhteiselle lomaviikolle!😍
Alla vielä menneen kierron käppyrä. Tosi lupaavan näköinen oli, mutta tallettelut eivät onnistuneet kovin hyvin. Alku- ja loppukierrosta myös sairastelin, mikä antaa vähän epätarkkuutta lämpöihin.

IMG_20241019_182633.jpg
 
@Misa voi ei, harmi että viiva ei ollut vahvistunut 🙁, mutta eikös toivoa vielä ole! Sun lämmöthän on tosi jees ja kiinnittyminen voi hyvin olla dpo10.

@SilenceSing kiva kuulla, että korona selätetty! Ikävää, ettei tällä kierrolla tärpännyt, mutta tuo viskitasting kuulostaa kivalta ja tuleva loma ja ajoitus 😍

@Bella95 tervetuloa piinailemaan ja kyllähän teillä ihan hyvät tsäänssit tallettelujen suhteen 😊

@minttutuuli no voihan kökkö negasta 😔 miltä sun lämmöt näyttää? Eikös sulla nyt ole dpo10, eli hyvin voisi vielä tulla plussa kuitenkin!

Minulla testilabra käynnissä, ei ollut enää herkkää testiä, joten ajattelin nyt innokkuuttani kokeilla näitä muita. Tossa rfsu:ssa taas jotain ehkä 🧐 Aamulla sit uudestaan 🤣
20241019_203542.jpg
20241019_204306.jpg
 
Täällä piirtyy näköjään joku kissahahmo tohon mun kuvaajaan 😅 en ole testannut tänään, jotenki rupesi ärsyttää noi negat ja ei pitäisi edes noilla ei herkillä testata näin aikaisin. Myös Ourassa vieläkin ihan ok lämmöt. Tänään aamulla kyllä vähän apeampi fiilis tästä kierrosta, että ei kyllä varmaankaan ole onnistunut.

Muoks, vai olisko toi Batman? 🤣 (pakko repiä jotain huumoria tästä touhusta)

Screenshot_20241020_082656_FF App.jpg
 
@SilenceSing tsemppiä uuteen kiertoon ❤️ toivottavasti selviät tällä kertaa ilman kovia kipuja. Ihana, että on kivoja juttuja mitä odottaa ja lomakin täydellisellä ajoituksella tulossa 😍

@Mustikkamarja hauska käppyrä 😂😺 toivon kovasti, että tää ois teille plussakierto 🤞

@Bella95 minne suuntaan lämmöt meni tänään? Vahvistuiko ovis FF.ään?

En usko, että itse testaan enää, ellei menkat ole myöhässä. Lämmöt yhä ihan ylhäällä, mut niin ne on aina tässä vaiheessa kiertoa olleet, ja ovat varmaan vielä päivän-pari ennenkuin lähtee laskuun.

Screenshot_2024-10-20-10-18-58-98_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
 
Miltäs siellä @Misa tänään vaikuttaa? Onpas harmi jos oli vaan viivanpaikka 😔

@SilenceSing, hyvä että on tauti nyt selätetty! Toivottavasti menkkakivut pysyivät poissa. Viskitasting kuulostaa oikein mainiolta ja kiva että pääsette nyt sinne 🤩

@Bella95, onko FF vahvistanut jo oviksen että mihin aikoihin oli?

@Mustikkamarja, vielä on aikaista joten toivottavasti muuttuu vielä plussaksi 🤞

Jos en vastannut kaikille niin suokaa se anteeksi. Eilen palattiin illalla kotiin ja mä pikaisesti selailin viestit läpi 😅
Me juhlittiin meidän perinteisen kaavan mukaan, eli käytiin syömässä sellainen fine dining maistelumenu ja otettiin viiniä myös ruoan kanssa. Harvoin käydään syömässä ulkona, joten parin vuoden välein herkutellaan kunnolla 🤭 Alkoholi myös laittoi lämpötilat ihan sekaisin, joten poistin suosiolla eiliset lämmöt 😄 Tänään aloitin tiputtamaan ovista ja sekin kolkuttaa vissiin jo ovella.
1000003905.jpg

1000003903.jpg
 
@Bella95 musta näyttää oikein hyvältä noi ajoitukset. Ja vaik oviksella menis viel päivä tai kaks, niin silti viikonloppuna on alla pari kertaa. :thumbs-up: Ainakin viime kierrossa sun luteaalilämmöt näytti olevan 36.6 yläpuolella, niin varmaan ovis tosiaan vasta tuloillaan. Tsemppiä joka tapauksessa alkavaan piinailuun! 🌈

@SilenceSing äh, kun tuli menkat, onneksi sentään ei hirviökramppeja. Ja kivalta kuulostaa suunnitelmat tähän kiertoon. Mä oon kans menossa perjantaina viini- ja ruokamessuille ja sitä pidin mielessä viime kierrossa, kun valmistauduin pettymykseen, et pääsen ainakin sinne maistelee viinejä. :No Evil Monkey:

@Mustikkamarja hah, hyvä käppyrä! 🦇:tears: Älä lannistu noista eilisillan testeistä. En mäkään ikinä saa plussaa illan testiin ekoina päivinä, ainoostaan aamun. Ja kun oli vielä ei-herkät testit, niin ihme olis ollu, jos jotain näkyisi. Ja jos siel vieläpä jotain kuitenkin näkyi, niin sehän lupaa vaan hyvää! Kyl siel joku kiinnittymisyritys vähintään on meneillään. Eli mä tääl ainakin oon optimistisena, et huomen aamulla on jo selkeempi viiva tikussa, varsinkin, jos teet herkän testin. 🌈

Täällä tylsä alkukierto menossa. Tänään oli jtn hassua jomotusta vatsassa lyhyen aikaa ja hetken ehdin miettiä raskausoireita (muistutti sitä jomotusta), kunnes muistin, et nyt on kp 6 :tears: Oviskin on aikasintaan viikon päästä, mut luultavasti vasta joskus kp16. Et tässä ei nyt oo mitään jännättävää hetkeen, plääh. Onneks on sentään muiden kierrot, joita voi syynätä ja jännätä. 😅 Vaikka oikeesti pitäis varmaan käyttää tää aika tekemällä ja miettimällä kaikkea muuta ku yritystä. :No Evil Monkey: Onneks on sentään tapahtumantäyteinen viikko alkamassa, niin nopsaa ollaan sit taas oviksessa.
 
Pikainen käppyrän lataus. Mut eipä mitään ihmeellistä. Olen jo asennoitunut, että täti sieltä on tulossa kylään kolmen päivän sisään. En aio enää testailla, paitsi jos ei täti ole myöhässä. Ourassa hieman pidempään kuin normaalisti olleet nämä trendikäyrän lämmöt ylhäällä.

Screenshot_20241021_071839_FF App.jpg
Screenshot_20241021_072428_Oura.jpg
 
Takaisin
Top