BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
@Daiya Ă€h pahoittelut negasta 😔 Onneksi on vielĂ€ aikaista, toivotaan ettĂ€ tilanne muuttuu.

FF laittoi oviksen kp29. Katkoviivat koska normaalia myöhempi ovis, ja jotain puuttuvia lĂ€mpöjĂ€ 😄 Veikkaan ettĂ€ ovis oli kp29 illasta, ja siksi lĂ€mmöt ei vielĂ€ kp30 aamulla olleet juuri nousseet.

IMG_0048.jpeg

Nyt kĂ€vin vielĂ€ kattoon sen testin (just niinku ei sais tehĂ€ 1,5h myöhemmin) ja joku roskishaamu siinĂ€ on :Eyes: Mutta en ees kuvaan kunnolla saanu joten tuskinpa se mitÀÀn on. EhkĂ€ huomenna uusi yritys sitte eikĂ€ kirvestĂ€ ihan kaivoon vielĂ€ 🙈 poskia kuumottaa edelleen ja sellanen vĂ€hĂ€n kuumeinen olo, vaikka lĂ€mmöt matalalla.

Nyt kĂ€vin vielĂ€ kattoon sen testin (just niinku ei sais tehĂ€ 1,5h myöhemmin) ja joku roskishaamu siinĂ€ on :Eyes: Mutta en ees kuvaan kunnolla saanu joten tuskinpa se mitÀÀn on. EhkĂ€ huomenna uusi yritys sitte eikĂ€ kirvestĂ€ ihan kaivoon vielĂ€ 🙈 poskia kuumottaa edelleen ja sellanen vĂ€hĂ€n kuumeinen olo, vaikka lĂ€mmöt matalalla.
Kokeile ottaa kuvia? 😍 Jossain luonnonvalossa. TÀÀllĂ€ tykĂ€tÀÀn tihrustella đŸ€­

@Minnnis voi harmi, toivottavasti maanantaina olisi parempi onni ultrassa. Tuo on kyllĂ€ tosi kurjaa ja tuttua, ettĂ€ ovistestit nĂ€yttÀÀ ihan mitĂ€ sattuu pcos kanssa. 😞 Mutta hyvĂ€ ettĂ€ saat jo seuraavaan tarvittaessa isomman annoksen!

@Misa jee, hyvĂ€ ettĂ€ lĂ€mmöt onneksi nousi! Ja tuo mukihomma on kyllĂ€ niin tarpeen kun on pitkÀÀn yrittĂ€nyt eikĂ€ jona pĂ€ivĂ€ vaan millÀÀn jaksa đŸ«Ł

@Daiya Oho, jĂ€nnĂ€! Toivottavasti ehtisi vielĂ€ muuttua đŸ€žđŸ€ž pidetÀÀn peukkuja. Mulla negaan ei oo kyllĂ€ ikinĂ€ ilmestynyt myöhemminkÀÀn mitÀÀn.

@Ansq Kiva ettĂ€ saitte heti suunnitelman ja kaikki mahdolliset testit, vaikka ei nyt tĂ€stĂ€ kierrosta vielĂ€ pÀÀsekkÀÀn aloittamaan. đŸ€ž Toki toivotaan ettĂ€ tĂ€stĂ€ nyt vielĂ€ tĂ€rppĂ€isi, juuri ennen hoitojen alkua 😊

TÀÀllĂ€ testi vitivalkoinen nega 😱 Ei ollut tĂ€mĂ€kÀÀn meidĂ€n vuoro, nokka kohti kesĂ€kuun siirtoa. Torstaina vasta virallinen testipĂ€ivĂ€, eli terolut jatkuu vielĂ€ muutaman pĂ€ivĂ€n. Ajattelin kyllĂ€ keskiviikkona jo lopettaa. TĂ€nÀÀn dpo11 ja pp5.

Kokeile ottaa kuvia? 😍 Jossain luonnonvalossa. TÀÀllĂ€ tykĂ€tÀÀn tihrustella đŸ€­
TĂ€llasen sain napattua, voi olla joku viivanpaikkakin toki đŸ€” meidĂ€n kylppĂ€rissĂ€ tosi huono valo, mutta tÀÀ on otettu luonnonvalossa. MĂ€ en yleensĂ€ oo saanu yhtÀÀn mitÀÀn tihrusteltavaa joten en yhtÀÀn tiiĂ€ miten suhtautua mutta eiköhĂ€n huominen sitten varmista, malttais vaan :excited001

IMG_1148.jpeg

Ja siis, oon ihan realisti, ettĂ€ testiajan jĂ€lkeen nĂ€kyi ja voi olla tosiaan vaan viivanpaikka, mulla ei oo pitempÀÀn kokemusta nĂ€istĂ€ e@h testeistĂ€kÀÀn ja aikaistakin on. 😌

TĂ€llasen sain napattua, voi olla joku viivanpaikkakin toki đŸ€” meidĂ€n kylppĂ€rissĂ€ tosi huono valo, mutta tÀÀ on otettu luonnonvalossa. MĂ€ en yleensĂ€ oo saanu yhtÀÀn mitÀÀn tihrusteltavaa joten en yhtÀÀn tiiĂ€ miten suhtautua mutta eiköhĂ€n huominen sitten varmista, malttais vaan :excited001

View attachment 133601
NĂ€ihin testeihin ei tule viivanpaikkoja :Hugging Face: 🌈 Katsoin jo aiemmin et sun lĂ€mmöt nĂ€yttÀÀ tosi hyvĂ€ltĂ€, lĂ€mpöjen pudotus vaikuttais kiinnittymiseltĂ€ ja siksi vasta nyt haamuilee :Winking Face::red-heart: Sormet ristissĂ€!

Ja siis, oon ihan realisti, ettĂ€ testiajan jĂ€lkeen nĂ€kyi ja voi olla tosiaan vaan viivanpaikka, mulla ei oo pitempÀÀn kokemusta nĂ€istĂ€ e@h testeistĂ€kÀÀn ja aikaistakin on. 😌
Mun eka haamu tÀssÀ nykyisessÀ raskaudessa.
Jos linkki ei toimi, mene 461 sivulle tÀssÀ BBT-keskustelu ketjussa, sieltÀ löytyy :Winking Face:
TÀssÀ vielÀ mun plussakierron lÀmmöt, eli tuli laskua kiinnittyessÀ, sit nousi ja taas vÀhÀn laski. Jos sullakin kÀy nÀin, ÀlÀ pelÀsty, ihan normaalia et plussan jÀlkeen lÀmmöt saattaa jÀlleen laskea kun ovat nousseet.

Liitteet

• Screenshot_20240518_094928.jpg
    Screenshot_20240518_094928.jpg
    710.1 KB · Katsottu: 131
Mun eka haamu tÀssÀ nykyisessÀ raskaudessa.
Jos linkki ei toimi, mene 461 sivulle tÀssÀ BBT-keskustelu ketjussa, sieltÀ löytyy :Winking Face:
TÀssÀ vielÀ mun plussakierron lÀmmöt, eli tuli laskua kiinnittyessÀ, sit nousi ja taas vÀhÀn laski. Jos sullakin kÀy nÀin, ÀlÀ pelÀsty, ihan normaalia et plussan jÀlkeen lÀmmöt saattaa jÀlleen laskea kun ovat nousseet.
Kiitos 😍 ihana kun tÀÀltĂ€ saa tukea ettei heti luovuta, vaikka perus pessimistinĂ€ on mieluummin varovainen 😅

Kiitos 😍 ihana kun tÀÀltĂ€ saa tukea ettei heti luovuta, vaikka perus pessimistinĂ€ on mieluummin varovainen 😅
MĂ€ tÀÀllĂ€ tykkÀÀn tsempata muita vaikka nyt menossa itsellĂ€ 26+4, kovasti toivon lisÀÀ plussia tĂ€hĂ€n ketjuun 🌈 :smiling face with heart-eyes:
Tuolla 461 sivulta alkaen nÀkyy pÀivittÀin mun testien tummuminen, toivottavasti niistÀ olis vÀhÀn apua vertailuun. Oli mulla yks joku viallinenkin testi siellÀ, joka oli yhtenÀ pÀivÀnÀ edellistÀ haaleampi, mut muuten nÀÀ e@h testit on kyl markkinoiden luetettavimpia ja aikaisimpia.

View attachment 133601
IlmiselvĂ€ plussa! Koska testaat uudelleen? 😊

Edit / no sehĂ€n lukikin tossa, eli huomenna 😄

@Daiya, noi e@h testit ollu mulla myös vuosia kĂ€ytössĂ€, ja ei ole koskaan turhaan haamuillut, ei edes testiajan jĂ€lkeen. Ja mulla oli ainakin yhdessĂ€ raskaudessa voimakasta poskien kuumotusta just oletetun kiinnittymisen aikaan, ihan siinĂ€ mÀÀrin, ettĂ€ se kiinnitti huomiota aikaisena oireena. Toivottavasti huomenna nĂ€kyy toinen viiva jo testiajalla! đŸ€žđŸ™đŸ„°

@Daiya, noi e@h testit ollu mulla myös vuosia kĂ€ytössĂ€, ja ei ole koskaan turhaan haamuillut, ei edes testiajan jĂ€lkeen. Ja mulla oli ainakin yhdessĂ€ raskaudessa voimakasta poskien kuumotusta just oletetun kiinnittymisen aikaan, ihan siinĂ€ mÀÀrin, ettĂ€ se kiinnitti huomiota aikaisena oireena. Toivottavasti huomenna nĂ€kyy toinen viiva jo testiajalla! đŸ€žđŸ™đŸ„°
Kiitos, hyvĂ€ kuulla kokemuksia! 😍 vĂ€hĂ€n hirvittÀÀ kun tiputteluvuotoa yrittÀÀ olla mutta toivotaan ettei merkkais vielĂ€ mitÀÀn 😼‍💹 tÀÀ pĂ€ivĂ€ on ollu ihan vuoristorataa, kun vuorotellen varma ettĂ€ ei oo natsannu ja sitten taas toivo herÀÀ uudelleen ja sitte taas sĂ€ikĂ€htÀÀ ku tiputtelee đŸ˜Ș

Muokattu viimeksi:
Kiitos, hyvĂ€ kuulla kokemuksia! 😍 vĂ€hĂ€n hirvittÀÀ kun tiputteluvuotoa yrittÀÀ olla mutta toivotaan ettei merkkais vielĂ€ mitÀÀn 😼‍💹 tÀÀ pĂ€ivĂ€ on ollu ihan vuoristorataa, kun vuorotellen varma ettĂ€ ei oo natsannu ja sitten taas toivo herÀÀ uudelleen ja sitte taas sĂ€ikĂ€htÀÀ ku tiputtelee đŸ˜Ș
Se tiputtelu tĂ€ssĂ€ vaiheessa voi hyvin johtua kiinnittymisestĂ€ 🌈

Kiitos ihanan tsemppaavista viesteistĂ€ @Misa, @DĂ€umeline ja @Aloy đŸ™đŸ» enhĂ€n mĂ€ malttanut odottaa aamuun vaan testasin vielĂ€ illalla đŸ„Č
Eka testiajalla ja toinen vĂ€hĂ€n myöhemmin. Eka kuva vaan vĂ€hĂ€ huono ku piti mieheltĂ€ salaa hiippailla ees taas kylppĂ€riin 😆 sille puhuin vĂ€hĂ€ tossa ettĂ€ huomenna aamulla vois ehkĂ€ tehĂ€ testin
 đŸ€­ aamuksi olis digi oottamassa!
IMG_1158.jpeg
IMG_1160.jpeg

Kiitos ihanan tsemppaavista viesteistĂ€ @Misa, @DĂ€umeline ja @Aloy đŸ™đŸ» enhĂ€n mĂ€ malttanut odottaa aamuun vaan testasin vielĂ€ illalla đŸ„Č
Eka testiajalla ja toinen vĂ€hĂ€n myöhemmin. Eka kuva vaan vĂ€hĂ€ huono ku piti mieheltĂ€ salaa hiippailla ees taas kylppĂ€riin 😆 sille puhuin vĂ€hĂ€ tossa ettĂ€ huomenna aamulla vois ehkĂ€ tehĂ€ testin
 đŸ€­ aamuksi olis digi oottamassa!
View attachment 133618
View attachment 133620
Oi, ihanaa, siellĂ€ hĂ€n on! Onnittelut jo vaikka aikaista onkin, mutta aivan selvĂ€ plussahan tuo jo on! đŸ„°

@Daiya ihanaaa, onnea!! đŸ˜â€ïž HyvĂ€ltĂ€ nĂ€yttÀÀ! đŸ€ž

@Kawa pahoittelut negasta
 😭 Jos nyt ei vielĂ€ muutu posiksi, niin kunpa seuraava pakkastyyppi olisi sitten se joka tarttuu kiinni ❀

Oon niin pahoillani @Kawa 😱 anteeksi, omassa keuhkoamisessani en aiemmin huomannut sanoa mitÀÀn ❀

Takaisin