BBT - basal body temperature

@Daiya ymmärrän hyvin 😔 Paljon paljon tsemppiä, ja toivotaan nyt pikaista plussaa ❤️

@Minnnis muistaakseni ekassa letrokierrossa ultrattiin useamman kerran, mutta kun ei johtofolli lähtenyt kasvuun ja limis pysyi 4mm paikkeilla, aloitin Primolutit että pääsisi uuteen kiertoon. Toisessa kierrossa tuplattiin annos mutta lopputulos oli sama, mitään ei tapahtunut 😒 Eli ultrattiin molemmissa kierroissa. Jos vastetta tulee niin tietääkseni silloin letrojen kanssa voi tehdä just noin, että kaikissa kierroissa ei ultrata.
Hööh tsemppiä sinne kans ja pikaista paranemista! ❤️

Mulla tauti jatkuu samanlaisena, ehkä jopa pahempi kuin eilen. En jaksanut mitata lämpöäkään tänään.
 
Pitkästä aikaa kirjoittelen tänne! On ollu tosi hektistä elämää maanantaihin asti, kun oli ison työprojektin deadline, mutta nyt siis on rauhallista. Meni vaan pari päivää toipua siitä urakasta.

Täällä tosiaan ylläriplussa vahvistui ihan leffaviivoiksi ja nyt taitaa olla DPO29. Laskettu on siis joulukuun puolenvälin jälkeen. Lämmöt on täysin tasaista, joka päivä en oo jaksanu mitata. Tänään oli ekan kerran selkeää pahoinvointia, varhaisultra olis ens viikon perjantaina, mut mietitittiin et jos tänään käytäisiin sairaalalla niin mies vois ultrata jo tänään 😅 on vaan vähän ristiriitaista tietoa, et näkyykö mahan päältä tässä kohtaa vai ei, gyneanturia ei tossa ultrassa meinaan ole.
 

Liitteet

  • Screenshot_20240427_114804_FF App.jpg
    Screenshot_20240427_114804_FF App.jpg
    584.7 KB · Katsottu: 36
@Misa kiitos selostuksesta, hyvä tietää! 😊 Ja kiitos tsempeistä ❣️ toivottavasti siellä pikkuhiljaa tauti kääntynyt parempaan! Mulla muuten jo hyvä olo, mutta edelleen yskää, limaa nousee ja poskionteloissa tuntuu 🤧

@Unitupuna onnittelut sinne 🥰 kiva nähdä, miltä se lämpökäyrä voi näyttää sitten raskaana ollessa! Päivittele sitten ultra kuulumisia! Onnistuiko eilen jo ultra?
 
@Unitupuna tsemppiä huomiseen ultraan! 😊

@Minnnis tää on nyt joku tosi sitkeä virus taas, edelleen kipeänä 😪 Toivottavasti sä oot jo tervehtynyt!

Täällä tosiaan edelleen kipeänä. Oon jo alistunut kohtalooni, että ei tässä hoitovapaalla mitään oikein pysty tekemään, kun oon koko ajan vaan kipeä. Mies ja lapsi ei ole saaneet tätä, joten ilmeisesti kyseessä ei ole kovin helposti tarttuva tauti. Vissiin mun vastustuskyky on jostain syystä nyt heikentynyt kun sain tän. Aiemmin mä olin se, joka oli kerran vuodessa flunssassa enkä koskaan saanut tartuntaa vaikka olisin ollut tekemisissä flunssaisen kanssa. Nyt tää on neljäs tauti 4 kk sisällä. Oon niin kyllästynyt.

Munasarjatuntemuksia alkoi tulla jo kp 12 illalla, joten ajattelin, että ehkä tässä kierrossa olisikin aikaisempi ovis. Mutta ei nyt siltä näytä testien puolesta 🙄

IMG_9865.jpeg


IMG_9866.jpeg
 
@Unitupuna tsempit ultraan, toivottavasti siellä kaikki hyvin! 🌈🤞

@Misa voi ei, onpa rasittavaa 😞 kunpa siellä nyt alkaisi olo helpottaa. Ikävä jos menee hoitovapaa kokonaan kipeänä. Tsemppiä! Ja toivotaan myös että ovis ilmaantuisi piakkoin. 🤞

Meillä oli tänään ultra ekaa siirtoa varten ja näyttää vahvasti siltä että siirtoon ei päästä tässä kuussa. Ovis ei saisi osua su eikä maanantaille tuon helatorstain takia, tiistai vasta olisi ok. Folli oli tänään 13mm eli tosi pieni, ja lääkärin laskujen mukaan osuu aika suurella todennäköisyydellä su-ma. Tänään digissä vilkkuva hymynaama.
Mutta ei mahda mitään, irroitusta ei voida kuulemma tässä punktion jälkeisessä kierrossa käyttää, mutta seuraavassa se on sitten onneksi mahdollista, että pitäisi siirron onnistua varmemmin. Yritetään toki sitten luonnollisin keinoin, kun lääkkeetkin on maksettu tähän kiertoon. 😮‍💨 Kaikki mahdollinen menee kyllä pieleen 🥲 Mutta tulen tänne ihan perinteisesti sitten mukaan vaihteeksi 😅🫣

IMG_9094.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Voihan pylly. Ultrassa sikiöllä ei sykettä ja koko 6+0 eli keskeytynyt keskenmeno tai tulee hitaasti jäljessä. Ja ovulaatiopäivähän on tismalleen tiedossa ja siitä laskien olis 7+0 (menkoista 7+3). Kävin just hcg-mittauksessa ja maanantaina uudelleen, jos on laskusuunnassa tai ei nouse normaalisti niin saan lähetteen TAYSiin tyhjennykseen. Nyt vaan toivoisin et alkaisi menkat itsekseen vaikka vkonloppuna 🫠 palaan aktiivisemmin bbt-ketjuun ens kierrossa!
 
@Kawa ääh voi harmi että näyttää huonolta nyt oviksen ajoittuminen 😪 Toivotaan silti että venyisi tiistaille asti!

@Unitupuna voi ei 😭 oon pahoillani! Paljon tsemppiä tilanteeseen 💔

Täällä ei mitään uutta, tauti alkaa nyt väistyä. Kuivaa yskää ja vähän nuhaa vielä, mutta ihan ok olo muuten. Ovistestit edelleen ihan negaa, eli odottelu jatkuu.

IMG_9884.jpeg
 
Vanha ketju, onko tästä uudempaa keskustelua. Mulla raskaus alussa ja todettu myoomia ja n. viikolla 7 alkoi verinen vuoto. Mietin että voiko se johtua niistä? Erikoislääkäri vielä tutkii myooma uktraus kuvat ja viikon päästä on uusi ultra kun sikiöltä ti vielä löytynyt sykettä
 
Vanha ketju, onko tästä uudempaa keskustelua. Mulla raskaus alussa ja todettu myoomia ja n. viikolla 7 alkoi verinen vuoto. Mietin että voiko se johtua niistä? Erikoislääkäri vielä tutkii myooma uktraus kuvat ja viikon päästä on uusi ultra kun sikiöltä ti vielä löytynyt sykettä
Tulikohan väärään ketjuun? Vastausta en kyllä tiedä, kun ei ole myoomista kokemusta. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin.
 
@Kawa Voi hittolainen😫 ei auta kun toivoo parasta 🤞🏼

@Misa Oviksen odottelu on kyllä pitkästyttävää🥲 toivottavasti tulisi mahdollisimman pian 🙏🏼

@Unitupuna Oon pahoillani😭💔 isosti tsemppiä😔

Täällä on menny kierto kun sekunnissa, meille tuli viikko sitten koiranpentu joten menny sen kanssa aika ripeästi. Lämpöjä nostanu kun pentu on pitäny yöllä hereillä ja käyty muutamana yönä ulkona, ja tää kello on mitannu senkin 😆 no mutta, viime yönä näin unta että menkat alkaa ja lämpökin vaikuttais siltä. MUTTA me saatiin aika ensikäynnille 15.5. eli ihan pian!!!😍

IMG_1933.jpeg
 
@Unitupuna voi ei, ikävä kuulla, paljon tsemppiä sinne 😭💔 päivittele miten tilanne etenee!

@Misa huh siellä oli kyllä pitkä tauti! Täällä oli kans, muutama päivä sit alko tuntuu vihdoin et tauti alkaa olla takana päin, sit alkoikin silmätulehduksen oireet ja kävin tänää hakee tipat siihen sitte 🫠 mitähän seuraavaks.

@Kawa ääh eikä, menee kyllä jännäksi siellä, että miten käy siirron kanssa. Täällä sormet ristissä, että ovis tulisi oikeaan aikaan!! 🤞

@Ansq oi onnittelut koiran pennusta 🥰 hän kyllä varmasti pitää sopivan kiireisenä! Ja voi jännää, että siellä ensi käynti ihan pian tulossa! 🤩

Täällä alkoi tänää uusi kierto terolut kuurin jäljiltä, jes🥳 vihdoinkin konkreettista apua nyt sit tiedossa tähän kiertoon. Maanantai aamulle oon varannu labrat ja aloitan niiden jälkeen sen letrozolin ja kp12 varasin ultran. Täytyy alkaa huomisesta taas lämpöjä seuraamaan!
 
@Unitupuna Voi ei, paljon tsemppiä 😔💔

@Misa Ihana jos siellä alkaa pian pahin tauti olemaan ohi! Toivottavasti nyt ei tulisi mitään tauteja pitkään aikaan. 🤞

@Ansq Oi että, onnea koiranpennusta! Ne saa kyllä unohtamaan murheet ja muun stressin 😄 ja hei huippua että saitte noin pian jo ensikäynnin. Toivottavasti siitä lähtee asiat nopeasti eteenpäin 🤞😊

@Minnnis Ihana juttu että sielläkin asiat etenee! Toivottavasti letroista olisi heti apua 😊🌈 päivittele sitten ultrakuulumisia kun sen aika on.

Tänään vielä nega ovistesti, joten enää pitää toivoa että huominen olisi negaa ja sitten saisi tulla plussa mikä päivä vaan. Sitten päästäisiin hakemaan eka pakastepallero kyytiin. Nyt kyllä oireet alkaa lupailla lähestyvää ovista että pelko tietty on että huomenna pärähtää testiin. Mutta kaikki peukut ja sormet ristissä että ei tulisi. 🤞🤞🤞🌈 Jännä kyllä miten erilainen tämä punktion jälkeinen kierto on. Ikinä ei oo venynyt näin pitkälle.

IMG_9108.jpeg
 
Pidän kovasti peukkuja @Kawa teille, voitais sopia että universumi toimittaa sen plussatestin tänne meille huomiselta nii ota sä sitte myöhempi 😁
 
@Ansq ihanaa, koiranpentu! 🥰 Ja mahtavaa että ensikäynti on noin pian! 😍

@Minnnis äääh voi ei että vielä silmätulehduskin 😫 Onnea uuteen kiertoon, ja toivotaan että letrot toimii! 😊

@Kawa toivottavasti siellä on ovistesti pysynyt negana vielä 🤞

Täällä vaikuttaa olevan nyt ovuloimaton kierto meneillään. 😭 Munasarjoja jomottaa, ovismaiset alavatsakivut oli ja meni jo… Lämmöt alhaalla ja ovistestit negaa. Että vissiin ei nyt onnistunut munasolu irtoamaan, ja siellä joku kysta taas kasvaa oikealla, jos ei molemmissa munasarjoissa. Sen verran kovaa jomotusta molemmin puolin. Muistuttaa aika paljon viime lokakuun ovuloimatonta kiertoa, jolloin ultrassa näkyikin kierron lopussa oikealla puolella follikkelikysta.

Kyllä tää masentaa. Taas yksi kierto ihan hukkaan. 😪

IMG_9910.jpeg


IMG_9909.jpeg
 
Takaisin
Top