BBT - basal body temperature

@Daiya äh pahoittelut negasta 😔 Onneksi on vielä aikaista, toivotaan että tilanne muuttuu.

FF laittoi oviksen kp29. Katkoviivat koska normaalia myöhempi ovis, ja jotain puuttuvia lämpöjä 😄 Veikkaan että ovis oli kp29 illasta, ja siksi lämmöt ei vielä kp30 aamulla olleet juuri nousseet.

IMG_0048.jpeg
 
Nyt kävin vielä kattoon sen testin (just niinku ei sais tehä 1,5h myöhemmin) ja joku roskishaamu siinä on :Eyes: Mutta en ees kuvaan kunnolla saanu joten tuskinpa se mitään on. Ehkä huomenna uusi yritys sitte eikä kirvestä ihan kaivoon vielä 🙈 poskia kuumottaa edelleen ja sellanen vähän kuumeinen olo, vaikka lämmöt matalalla.
 
Nyt kävin vielä kattoon sen testin (just niinku ei sais tehä 1,5h myöhemmin) ja joku roskishaamu siinä on :Eyes: Mutta en ees kuvaan kunnolla saanu joten tuskinpa se mitään on. Ehkä huomenna uusi yritys sitte eikä kirvestä ihan kaivoon vielä 🙈 poskia kuumottaa edelleen ja sellanen vähän kuumeinen olo, vaikka lämmöt matalalla.
Kokeile ottaa kuvia? 😍 Jossain luonnonvalossa. Täällä tykätään tihrustella 🤭
 
@Minnnis voi harmi, toivottavasti maanantaina olisi parempi onni ultrassa. Tuo on kyllä tosi kurjaa ja tuttua, että ovistestit näyttää ihan mitä sattuu pcos kanssa. 😞 Mutta hyvä että saat jo seuraavaan tarvittaessa isomman annoksen!

@Misa jee, hyvä että lämmöt onneksi nousi! Ja tuo mukihomma on kyllä niin tarpeen kun on pitkään yrittänyt eikä jona päivä vaan millään jaksa 🫣

@Daiya Oho, jännä! Toivottavasti ehtisi vielä muuttua 🤞🤞 pidetään peukkuja. Mulla negaan ei oo kyllä ikinä ilmestynyt myöhemminkään mitään.

@Ansq Kiva että saitte heti suunnitelman ja kaikki mahdolliset testit, vaikka ei nyt tästä kierrosta vielä pääsekkään aloittamaan. 🤞 Toki toivotaan että tästä nyt vielä tärppäisi, juuri ennen hoitojen alkua 😊

Täällä testi vitivalkoinen nega 😢 Ei ollut tämäkään meidän vuoro, nokka kohti kesäkuun siirtoa. Torstaina vasta virallinen testipäivä, eli terolut jatkuu vielä muutaman päivän. Ajattelin kyllä keskiviikkona jo lopettaa. Tänään dpo11 ja pp5.
 
Kokeile ottaa kuvia? 😍 Jossain luonnonvalossa. Täällä tykätään tihrustella 🤭
Tällasen sain napattua, voi olla joku viivanpaikkakin toki 🤔 meidän kylppärissä tosi huono valo, mutta tää on otettu luonnonvalossa. Mä en yleensä oo saanu yhtään mitään tihrusteltavaa joten en yhtään tiiä miten suhtautua mutta eiköhän huominen sitten varmista, malttais vaan :excited001

IMG_1148.jpeg
 
Ja siis, oon ihan realisti, että testiajan jälkeen näkyi ja voi olla tosiaan vaan viivanpaikka, mulla ei oo pitempään kokemusta näistä e@h testeistäkään ja aikaistakin on. 😌
 
Tällasen sain napattua, voi olla joku viivanpaikkakin toki 🤔 meidän kylppärissä tosi huono valo, mutta tää on otettu luonnonvalossa. Mä en yleensä oo saanu yhtään mitään tihrusteltavaa joten en yhtään tiiä miten suhtautua mutta eiköhän huominen sitten varmista, malttais vaan :excited001

View attachment 133601
Näihin testeihin ei tule viivanpaikkoja :Hugging Face: 🌈 Katsoin jo aiemmin et sun lämmöt näyttää tosi hyvältä, lämpöjen pudotus vaikuttais kiinnittymiseltä ja siksi vasta nyt haamuilee :Winking Face::red-heart: Sormet ristissä!
 
Ja siis, oon ihan realisti, että testiajan jälkeen näkyi ja voi olla tosiaan vaan viivanpaikka, mulla ei oo pitempään kokemusta näistä e@h testeistäkään ja aikaistakin on. 😌
Mun eka haamu tässä nykyisessä raskaudessa.
Jos linkki ei toimi, mene 461 sivulle tässä BBT-keskustelu ketjussa, sieltä löytyy :Winking Face:
Tässä vielä mun plussakierron lämmöt, eli tuli laskua kiinnittyessä, sit nousi ja taas vähän laski. Jos sullakin käy näin, älä pelästy, ihan normaalia et plussan jälkeen lämmöt saattaa jälleen laskea kun ovat nousseet.
 

Liitteet

  • Screenshot_20240518_094928.jpg
    Screenshot_20240518_094928.jpg
    710.1 KB · Katsottu: 35
Mun eka haamu tässä nykyisessä raskaudessa.
Jos linkki ei toimi, mene 461 sivulle tässä BBT-keskustelu ketjussa, sieltä löytyy :Winking Face:
Tässä vielä mun plussakierron lämmöt, eli tuli laskua kiinnittyessä, sit nousi ja taas vähän laski. Jos sullakin käy näin, älä pelästy, ihan normaalia et plussan jälkeen lämmöt saattaa jälleen laskea kun ovat nousseet.
Kiitos 😍 ihana kun täältä saa tukea ettei heti luovuta, vaikka perus pessimistinä on mieluummin varovainen 😅
 
Kiitos 😍 ihana kun täältä saa tukea ettei heti luovuta, vaikka perus pessimistinä on mieluummin varovainen 😅
Mä täällä tykkään tsempata muita vaikka nyt menossa itsellä 26+4, kovasti toivon lisää plussia tähän ketjuun 🌈 :smiling face with heart-eyes:
Tuolla 461 sivulta alkaen näkyy päivittäin mun testien tummuminen, toivottavasti niistä olis vähän apua vertailuun. Oli mulla yks joku viallinenkin testi siellä, joka oli yhtenä päivänä edellistä haaleampi, mut muuten nää e@h testit on kyl markkinoiden luetettavimpia ja aikaisimpia.
 
Tällasen sain napattua, voi olla joku viivanpaikkakin toki 🤔 meidän kylppärissä tosi huono valo, mutta tää on otettu luonnonvalossa. Mä en yleensä oo saanu yhtään mitään tihrusteltavaa joten en yhtään tiiä miten suhtautua mutta eiköhän huominen sitten varmista, malttais vaan :excited001

View attachment 133601
Ilmiselvä plussa! Koska testaat uudelleen? 😊

Edit / no sehän lukikin tossa, eli huomenna 😄
 
@Daiya, noi e@h testit ollu mulla myös vuosia käytössä, ja ei ole koskaan turhaan haamuillut, ei edes testiajan jälkeen. Ja mulla oli ainakin yhdessä raskaudessa voimakasta poskien kuumotusta just oletetun kiinnittymisen aikaan, ihan siinä määrin, että se kiinnitti huomiota aikaisena oireena. Toivottavasti huomenna näkyy toinen viiva jo testiajalla! 🤞🙏🥰
 
@Daiya, noi e@h testit ollu mulla myös vuosia käytössä, ja ei ole koskaan turhaan haamuillut, ei edes testiajan jälkeen. Ja mulla oli ainakin yhdessä raskaudessa voimakasta poskien kuumotusta just oletetun kiinnittymisen aikaan, ihan siinä määrin, että se kiinnitti huomiota aikaisena oireena. Toivottavasti huomenna näkyy toinen viiva jo testiajalla! 🤞🙏🥰
Kiitos, hyvä kuulla kokemuksia! 😍 vähän hirvittää kun tiputteluvuotoa yrittää olla mutta toivotaan ettei merkkais vielä mitään 😮‍💨 tää päivä on ollu ihan vuoristorataa, kun vuorotellen varma että ei oo natsannu ja sitten taas toivo herää uudelleen ja sitte taas säikähtää ku tiputtelee 😪
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos, hyvä kuulla kokemuksia! 😍 vähän hirvittää kun tiputteluvuotoa yrittää olla mutta toivotaan ettei merkkais vielä mitään 😮‍💨 tää päivä on ollu ihan vuoristorataa, kun vuorotellen varma että ei oo natsannu ja sitten taas toivo herää uudelleen ja sitte taas säikähtää ku tiputtelee 😪
Se tiputtelu tässä vaiheessa voi hyvin johtua kiinnittymisestä 🌈
 
Kiitos ihanan tsemppaavista viesteistä @Misa, @Däumeline ja @Aloy 🙏🏻 enhän mä malttanut odottaa aamuun vaan testasin vielä illalla 🥲
Eka testiajalla ja toinen vähän myöhemmin. Eka kuva vaan vähä huono ku piti mieheltä salaa hiippailla ees taas kylppäriin 😆 sille puhuin vähä tossa että huomenna aamulla vois ehkä tehä testin… 🤭 aamuksi olis digi oottamassa!
IMG_1158.jpeg
IMG_1160.jpeg
 
Kiitos ihanan tsemppaavista viesteistä @Misa, @Däumeline ja @Aloy 🙏🏻 enhän mä malttanut odottaa aamuun vaan testasin vielä illalla 🥲
Eka testiajalla ja toinen vähän myöhemmin. Eka kuva vaan vähä huono ku piti mieheltä salaa hiippailla ees taas kylppäriin 😆 sille puhuin vähä tossa että huomenna aamulla vois ehkä tehä testin… 🤭 aamuksi olis digi oottamassa!
View attachment 133618
View attachment 133620
Oi, ihanaa, siellä hän on! Onnittelut jo vaikka aikaista onkin, mutta aivan selvä plussahan tuo jo on! 🥰
 
@Daiya ihanaaa, onnea!! 😍❤️ Hyvältä näyttää! 🤞

@Kawa pahoittelut negasta… 😭 Jos nyt ei vielä muutu posiksi, niin kunpa seuraava pakkastyyppi olisi sitten se joka tarttuu kiinni ❤️
 
Oon niin pahoillani @Kawa 😢 anteeksi, omassa keuhkoamisessani en aiemmin huomannut sanoa mitään ❤️
 
Takaisin
Top