Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kokeile ottaa kuvia? Jossain luonnonvalossa. Täällä tykätään tihrustellaNyt kävin vielä kattoon sen testin (just niinku ei sais tehä 1,5h myöhemmin) ja joku roskishaamu siinä on Mutta en ees kuvaan kunnolla saanu joten tuskinpa se mitään on. Ehkä huomenna uusi yritys sitte eikä kirvestä ihan kaivoon vielä poskia kuumottaa edelleen ja sellanen vähän kuumeinen olo, vaikka lämmöt matalalla.
Tällasen sain napattua, voi olla joku viivanpaikkakin toki meidän kylppärissä tosi huono valo, mutta tää on otettu luonnonvalossa. Mä en yleensä oo saanu yhtään mitään tihrusteltavaa joten en yhtään tiiä miten suhtautua mutta eiköhän huominen sitten varmista, malttais vaanKokeile ottaa kuvia? Jossain luonnonvalossa. Täällä tykätään tihrustella
Näihin testeihin ei tule viivanpaikkoja Katsoin jo aiemmin et sun lämmöt näyttää tosi hyvältä, lämpöjen pudotus vaikuttais kiinnittymiseltä ja siksi vasta nyt haamuilee Sormet ristissä!Tällasen sain napattua, voi olla joku viivanpaikkakin toki meidän kylppärissä tosi huono valo, mutta tää on otettu luonnonvalossa. Mä en yleensä oo saanu yhtään mitään tihrusteltavaa joten en yhtään tiiä miten suhtautua mutta eiköhän huominen sitten varmista, malttais vaan
View attachment 133601
Mun eka haamu tässä nykyisessä raskaudessa.Ja siis, oon ihan realisti, että testiajan jälkeen näkyi ja voi olla tosiaan vaan viivanpaikka, mulla ei oo pitempään kokemusta näistä e@h testeistäkään ja aikaistakin on.
Kiitos ihana kun täältä saa tukea ettei heti luovuta, vaikka perus pessimistinä on mieluummin varovainenMun eka haamu tässä nykyisessä raskaudessa.
Jos linkki ei toimi, mene 461 sivulle tässä BBT-keskustelu ketjussa, sieltä löytyy
Tässä vielä mun plussakierron lämmöt, eli tuli laskua kiinnittyessä, sit nousi ja taas vähän laski. Jos sullakin käy näin, älä pelästy, ihan normaalia et plussan jälkeen lämmöt saattaa jälleen laskea kun ovat nousseet.
Mä täällä tykkään tsempata muita vaikka nyt menossa itsellä 26+4, kovasti toivon lisää plussia tähän ketjuunKiitos ihana kun täältä saa tukea ettei heti luovuta, vaikka perus pessimistinä on mieluummin varovainen
Ilmiselvä plussa! Koska testaat uudelleen?Tällasen sain napattua, voi olla joku viivanpaikkakin toki meidän kylppärissä tosi huono valo, mutta tää on otettu luonnonvalossa. Mä en yleensä oo saanu yhtään mitään tihrusteltavaa joten en yhtään tiiä miten suhtautua mutta eiköhän huominen sitten varmista, malttais vaan
View attachment 133601
Kiitos, hyvä kuulla kokemuksia! vähän hirvittää kun tiputteluvuotoa yrittää olla mutta toivotaan ettei merkkais vielä mitään tää päivä on ollu ihan vuoristorataa, kun vuorotellen varma että ei oo natsannu ja sitten taas toivo herää uudelleen ja sitte taas säikähtää ku tiputtelee@Daiya, noi e@h testit ollu mulla myös vuosia käytössä, ja ei ole koskaan turhaan haamuillut, ei edes testiajan jälkeen. Ja mulla oli ainakin yhdessä raskaudessa voimakasta poskien kuumotusta just oletetun kiinnittymisen aikaan, ihan siinä määrin, että se kiinnitti huomiota aikaisena oireena. Toivottavasti huomenna näkyy toinen viiva jo testiajalla!
Se tiputtelu tässä vaiheessa voi hyvin johtua kiinnittymisestäKiitos, hyvä kuulla kokemuksia! vähän hirvittää kun tiputteluvuotoa yrittää olla mutta toivotaan ettei merkkais vielä mitään tää päivä on ollu ihan vuoristorataa, kun vuorotellen varma että ei oo natsannu ja sitten taas toivo herää uudelleen ja sitte taas säikähtää ku tiputtelee
Oi, ihanaa, siellä hän on! Onnittelut jo vaikka aikaista onkin, mutta aivan selvä plussahan tuo jo on!Kiitos ihanan tsemppaavista viesteistä @Misa, @Däumeline ja @Aloy enhän mä malttanut odottaa aamuun vaan testasin vielä illalla
Eka testiajalla ja toinen vähän myöhemmin. Eka kuva vaan vähä huono ku piti mieheltä salaa hiippailla ees taas kylppäriin sille puhuin vähä tossa että huomenna aamulla vois ehkä tehä testin… aamuksi olis digi oottamassa!
View attachment 133618
View attachment 133620