Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tervetuloa myös tuonne Raskaana-osion Raskausklubeihin, siellä on oma ketju BBT-ketjusta (täältä) plussaneilleVoi oon kans tosi pahoillani @Minnnis ens kiertoon saat toivottavasti sellasen hevoskuurin että lähtee homma toimiin. Varmasti todella turhauttavaa
@Ansq tsemppiä piinapäiviin, toivotaan että nyt on napannut
@Misa minusta kans se luteaali kiva, ja aina sitä pitääkin haaveilla että tulee se paras lopputulos pidän kovasti peukkuja sulle!
Omanapa, täällä testit kivasti vahvistuneet ja lämmöt pysynyt ylhäällä tammikuun lopulle menee laskettu aika, tässä yritän saada varhaisultraa työterveyden kautta mutta jos ei onnistu niin mennään sitte omalla kustannuksella olikohan 7+2, hirveä odottelu mutta, raskaana kunnes toisin todistetaan ja koitan pysyä positiivisena (heh).
Kiitos kaikille tässä ketjussa ihanasta tsempistä ja neuvoista, täällä on aivan mahtava henki toivon kovasti pikaisia plussia ihan kaikille teille
View attachment 133680
View attachment 133681
Mulla tää nykyinen raskaus alko silleen et oli outo kramppi oikessa reidessä, ei oo koskaan ollu semmosta Itekki googlettelin silloin et onko tää joku mahdollinen raskausoire@Ansq kyllä näyttää ovisnousulta! Nyt vaan odottelemaan
@Daiya hyvältä näyttää testin tummiminen kyllä siellä Aina ihanaa kun joku pääsee täältä siirtymään lasketun ajan ryhmään!
Tässä taas käyrää. Ei edes tehnyt mieli testata tänään vielä, vaikka yleensä jo dpo 8 aamuna testit kuumottelee kauheasti. On vaan niin nega olo. Toissayönä heräsin outoon oikean jalan kipuun, tuntui että joku jalkapohjan lihas kramppasi ja säteili ylöspäin, mutta googlailun lopputuloksena tuollainen ei ole raskausoire Muuta erityistä ei olekaan ollut, välillä munisten kipuja (mitä on aina luteaalissa mulla) ja alavatsan nipistelyä (mitä myöskin mulla aina luteaalissa).
View attachment 133685
Koitan siis odotella vielä huomiselle, tai jos testit alkaakin kuumotella tänään niin sallin sen kyllä itselleni. Mutta nyt ei tunnu siltä
Haha, mulla oli kanssa esikoisen raskauden alussa joskus näillä dpo:illa vihlontaa oikeassa takareidessä Mutta jalkapohjasta heijastava kipu ei varmaan ole ihan sama asiaMulla tää nykyinen raskaus alko silleen et oli outo kramppi oikessa reidessä, ei oo koskaan ollu semmosta Itekki googlettelin silloin et onko tää joku mahdollinen raskausoire