BBT - basal body temperature

Täällä aamun tulos vahvisti 😍

IMG_1163.jpeg

Dpo10 mutta ainakin ensimmäinen askel on otettu kohti lopputulosta ☺️
 
@Kawa kaikki sympatiat ja tsempit täältä sinne ❤️❤️❤️

@Daiya ai että, näitä plussatestejä on kyllä niin ihana nähdä! 🥰

Aloitin eilen luget, jatkan varmaan dpo10 asti ja jos sitten on nega niin lopetan 😌 Saa nähdä miten pitkälle maltan odottaa testieni kanssa, koitan malttaa edes dpo9 asti tällä kertaa.

IMG_0074.jpeg
 
@Misa mulla oli kans amh yli 10 🙈 puuh. Jännä nähdä onko tällä lisäajalla tapahtunu mitään, vähän tuntuu, että tuskin on... Mut samaa mietin, että jos varsinkin se limakalvo on mullakin nyt oikeanlainen niin eikö se ovis oletettavasti joskus sieltä tulisi sitten myöhemmin. Mutta toki järkevää myös ettei kierto pitkity turhaan varsinkin, jos myöhäsempi ovis voi olla huonompi. Itsellä kun tosiaan vaan vauvaan asti johtanut raskaus on ollut siitä myöhäisestä oviksesta 🤭
Ja jes ihana, että siellä nyt ovis varmistui! Tsemppiä piina päiviin 🤩

@Kawa helpottavaa, että täällä on teitä pcos kohtalon tovereita, joiden kanssa jakaa kokemuksia. Ja voi ei tosi ikävä kuulla, että siellä negaa, pahoittelut 😭❤️

@Daiya oi että, onnea sinne ja tarrasukkia 😍 ihanaa! ❤️

Mistä ootte tilannut noita e@h testejä?

Mulla on huomenna töiden jälkeen nyt uusi kontrolliultra, huomenna on kp17. Tuntuu tosiaan, että tuskin on tilanne muuttunut positiiviseen suuntaan. Mulla on ollut nyt viikonloppuna migreeniä, vihlonu molemmin puolin alavatsaa välillä ja tänää oli vähä rinnat arat ja kovasti toivoisin, et nää liittyis lähestyvään ovulaatioon. Mut ovislimat puuttuu ihan kokonaan ja on kyllä sen verran kuiva meininki down there, että tuskinpa vaan ovista tiedossa 🫠 että eikähän se oo terolut kuuri ja toivotaan parempaa onnea ens kierrossa...
 
@Daiya EIKÄ!!! IHANAA!!! varovaiset onnittelut ❤️🥹 Monesko yk tää teillä oli?😊

@Kawa Pahoittelut negasta😭 jospa sit seuraavasta😔🤞🏼

@Misa Jee siellä hyvin lämmöt ylhäällä!! Jospa tämä kierto olisi teille 😍

Täällä ovis+ tänään ja taas perinteisesti kp13, eli kohta pääsee taas odottelemaan. Jos ne menkat sieltä alkaa niin tuskin ees harmittaa niin vietävästi kun sit pääsee jo tutkittavaksi, mutta toivotaan että tässä kierrossa olis sitä ✨taikaa✨ mukana mitä monella, että just ennen tutkimuksia onnistais🙈
IMG_2274.jpeg

IMG_2262.jpeg
 
@Minnnis mä tilasin mun e@h testit amazon.de (Saksan kaupasta). Ei tule tulleja mutta postimaksut on vähän tyyriit. Nuo on kyl ihan ehdottomasti parhaat testit 😊

Ja kiitos kaikille tsempeistä ja sympatioista ❤️ ihana kun täällä niin moni elää mukana. Mulla on entistä kovempi toivo seuraavaan siirtoon! 🌞
 
@Minnnis Amazon.de:stä tosiaan tilattu, tulee alle viikossa Suomeen. Postikuluja ei tule jos ostaa Amazonista yli 40eurolla, toki ei koske kaikkia tuotteita mitä Amazonista voi tilata. Mut suosittelen just katselemaan josko olis muutakin mitä haluais sieltä tilata, sieltä saa vähän kaikenlaista mm. kosmetiikkaa. Noita Easy@home testejä saa isoissa paketeissa tyyliin 40 ovistestitikkua ja 20 raskaustestiä samassa paketissa, kannattaa katsoa kaikki koko vaihtoehdot, mitä enemmän tilaa sitä halvemmaksi tulee. Premom on sama kuin easy@home eli löytyy myös noi testit nimellä Premom. Ja toimii Premom sovelluksessa (ovistestien skannaus ja vertailu).
 
Mä tilasin kans @Minnnis Saksan Amazonista, ekaan tilaukseen ei tullu postikuluja niin ei nekään haitannut 😁 mä oon kyllä tykänny noista ovistesteistä, on mulle toiminut paremmin ku muut kokeillut.

Kiitos kaikille ❤️
Meillä oli @Ansq vasta yk5, joista yksi toki oli pitempi kierto. Onnekkaita siis ollaan ja tiedostan sen kun näinkin nopeasti plussa saatiin vielä tälläkin iällä 😌 toisaalta niin epäreiluakin kun osa joutuu käymään niin pitkän tien näiden kanssa 😔
 
@Minnnis miltä näytti ultrassa tilanne?🤩🤞🏼

@Daiya Okei! 😊 Ja näimpä, toivottavasti kaikki sitä toivovat saisivat mahdollisimman pian plussan ❤️ miekin onnekkaana esikoisesta plussasin yk1 mutta tämä toinen antaa odottaa. Silti maailman kiitollisin jo siitä yhdestä joka ollaan saatu 🫶🏻

Tänään tai huomenna itse ovispäivä ja ennen ovista ollaan saatu talleteltua jo hyvin, huomenna pitää ihan senkin takia kun torstaina mies menee antamaan näytteen niin on pidättäytymisaika oikea😊 katotaa jaksaako tänään

IMG_2277.jpeg
 
Täytyy katella, jos itsekin noita e@h testejä jossai vaiheea tilailis! 🤭 Varsinkin ne raskaustestit kiinnostelis, mutta eipä niille kyllä näytä käyttöä olevan tällä menolla 😩 nyt kyllä turhauttaa niin saakelisti tällä hetkellä koko homma. Kävin siellä ultrassa ja limakalvo näytti nyt vaan 4mm ja edelleen vaan pieniä rakkuloita munasarjat täynnä 😔 aloitin terolutit nyt, et pääsee taas vaihteeksi seuraavaan kiertoon tupla letroja kokeilee. Oon siis ovuloinu viimeks helmikuussa ni tuntuu ettei täs oo mitää järkeä ja ei tää muuksi tästä muutu... Pieni turhautuminen siis täällä ja niin pessimistinen olo kaiken suhteen, mutta eiköhän se tästä taas, kun hetken synkistelee. Onneksi tää gyne kellä käyn on aivan ihana, tsemppaava ja ammattitaitoinen, oli nappivalinta.
 
@Ansq sitten vaan piinailemaan! 🤩 Toivotaan että nyt voisittekin jättää tutkimukset väliin, ja saisittekin helmikuisen 🥰

@Minnnis eikä, onpa syvältä! 😭 Tiedän ton tunteen, se on niin kurjaa kun tuntuu ettei kroppa toimi ja ei voi tehdä mitään… 😔 Paljon tsemppiä ja jaksamista ❤️
 
Täällä ei nyt kummempaa kuin odottelua vaan. Tykkään luteaalivaiheesta, kun voi mielessään kuvitella että JOS munasolu olisi hedelmöittynyt, mikä vaihe nyt olisi meneillään… Tässä kohtaa sen pitäisi olla päässyt kohtuun, ja kiinnittymisen pitäisi tapahtua parin päivän sisällä.

Mutta en silti usko onnistumiseen, tarpeeksi on pettymyksiä jo takana. On vaan mukavaa haaveilla, kun on mahdollisuus 😄

IMG_0117.jpeg
 
Täällä kp1. Sain suht-positiivisen ovulaatiotestin napattua tästä kuusta ja sopi hyvin tuohon FF:n ennusteeseen ajallisesti. Pinetä flunssailua kuluneessa kierrossa muttei näyttänyt hirveästi vaikuttavan lämpöihin. Tämä nyt kolmas kierto kun lämpöjä seuraillut. Tavallaan jännää ja mielenkiintoista mutta toisaalta hirveän stressaavaa... :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Siirryn odottelemaan uutta ovista... :Snail:

IMG_3034.jpg
 
@Minnnis Voin vaan kuvitella turhautumisen, ovulaatio kuitenkin tässä asiassa on tärkeä 🥺 Jospa sitten se tupla-annos toimisi odotetusti❤️

@Misa Jännät päivät edessä 🤞🏼🤭

Lämmöt pomppas, eilen illalla olin ihan syväjäässä ja yöllä sitten hiessä. Ihan ku olis just joku kuume noussu mutta ei kyllä yhtään kipeä / kuumeinen olo eli jospa vaan tässä kierrossa reilumpi ovisnousu joka noi tuntemukset aiheutti 😁
IMG_2287.jpeg
 
Voi oon kans tosi pahoillani @Minnnis 😔 ens kiertoon saat toivottavasti sellasen hevoskuurin että lähtee homma toimiin. Varmasti todella turhauttavaa 💔

@Ansq tsemppiä piinapäiviin, toivotaan että nyt on napannut 😉

@Misa minusta kans se luteaali kiva, ja aina sitä pitääkin haaveilla että tulee se paras lopputulos 🤞🏻 pidän kovasti peukkuja sulle!

Omanapa, täällä testit kivasti vahvistuneet ja lämmöt pysynyt ylhäällä ☺️ tammikuun lopulle menee laskettu aika, tässä yritän saada varhaisultraa työterveyden kautta mutta jos ei onnistu niin mennään sitte omalla kustannuksella olikohan 7+2, hirveä odottelu 🙈 mutta, raskaana kunnes toisin todistetaan ja koitan pysyä positiivisena (heh).

Kiitos kaikille tässä ketjussa ihanasta tsempistä ja neuvoista, täällä on aivan mahtava henki 🤩 toivon kovasti pikaisia plussia ihan kaikille teille 🩷

IMG_1205.jpeg

IMG_1206.jpeg
 
@Ansq kyllä näyttää ovisnousulta! Nyt vaan odottelemaan 😍

@Daiya hyvältä näyttää testin tummiminen kyllä siellä ❤️ Aina ihanaa kun joku pääsee täältä siirtymään lasketun ajan ryhmään!

Tässä taas käyrää. Ei edes tehnyt mieli testata tänään vielä, vaikka yleensä jo dpo 8 aamuna testit kuumottelee kauheasti. On vaan niin nega olo. 😔Toissayönä heräsin outoon oikean jalan kipuun, tuntui että joku jalkapohjan lihas kramppasi ja säteili ylöspäin, mutta googlailun lopputuloksena tuollainen ei ole raskausoire 🤣 Muuta erityistä ei olekaan ollut, välillä munisten kipuja (mitä on aina luteaalissa mulla) ja alavatsan nipistelyä (mitä myöskin mulla aina luteaalissa).

IMG_0134.jpeg


Koitan siis odotella vielä huomiselle, tai jos testit alkaakin kuumotella tänään niin sallin sen kyllä itselleni. Mutta nyt ei tunnu siltä 😒
 
Testasin sittenkin (ylläri 😂) ja totesin että oon kyllä aika hyvä kuvittelemaan noita viivoja, ja kuvaamaan viivanpaikkoja. Parissa eri valaistuksessa kuvattu:

IMG_0144.jpeg


IMG_0145.jpeg


Väriä ei ole joten ei ole plussa 😏 Testiajalla ei tietty näkynyt mitään.
 
Voi oon kans tosi pahoillani @Minnnis 😔 ens kiertoon saat toivottavasti sellasen hevoskuurin että lähtee homma toimiin. Varmasti todella turhauttavaa 💔

@Ansq tsemppiä piinapäiviin, toivotaan että nyt on napannut 😉

@Misa minusta kans se luteaali kiva, ja aina sitä pitääkin haaveilla että tulee se paras lopputulos 🤞🏻 pidän kovasti peukkuja sulle!

Omanapa, täällä testit kivasti vahvistuneet ja lämmöt pysynyt ylhäällä ☺️ tammikuun lopulle menee laskettu aika, tässä yritän saada varhaisultraa työterveyden kautta mutta jos ei onnistu niin mennään sitte omalla kustannuksella olikohan 7+2, hirveä odottelu 🙈 mutta, raskaana kunnes toisin todistetaan ja koitan pysyä positiivisena (heh).

Kiitos kaikille tässä ketjussa ihanasta tsempistä ja neuvoista, täällä on aivan mahtava henki 🤩 toivon kovasti pikaisia plussia ihan kaikille teille 🩷

View attachment 133680

View attachment 133681
Tervetuloa myös tuonne Raskaana-osion Raskausklubeihin, siellä on oma ketju BBT-ketjusta (täältä) plussaneille :Winking Face: :red-heart: 🌈
 
@Ansq kyllä näyttää ovisnousulta! Nyt vaan odottelemaan 😍

@Daiya hyvältä näyttää testin tummiminen kyllä siellä ❤️ Aina ihanaa kun joku pääsee täältä siirtymään lasketun ajan ryhmään!

Tässä taas käyrää. Ei edes tehnyt mieli testata tänään vielä, vaikka yleensä jo dpo 8 aamuna testit kuumottelee kauheasti. On vaan niin nega olo. 😔Toissayönä heräsin outoon oikean jalan kipuun, tuntui että joku jalkapohjan lihas kramppasi ja säteili ylöspäin, mutta googlailun lopputuloksena tuollainen ei ole raskausoire 🤣 Muuta erityistä ei olekaan ollut, välillä munisten kipuja (mitä on aina luteaalissa mulla) ja alavatsan nipistelyä (mitä myöskin mulla aina luteaalissa).

View attachment 133685

Koitan siis odotella vielä huomiselle, tai jos testit alkaakin kuumotella tänään niin sallin sen kyllä itselleni. Mutta nyt ei tunnu siltä 😒
Mulla tää nykyinen raskaus alko silleen et oli outo kramppi oikessa reidessä, ei oo koskaan ollu semmosta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat::tears: Itekki googlettelin silloin et onko tää joku mahdollinen raskausoire 🌈
 
Mulla tää nykyinen raskaus alko silleen et oli outo kramppi oikessa reidessä, ei oo koskaan ollu semmosta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat::tears: Itekki googlettelin silloin et onko tää joku mahdollinen raskausoire 🌈
Haha, mulla oli kanssa esikoisen raskauden alussa joskus näillä dpo:illa vihlontaa oikeassa takareidessä 😄 Mutta jalkapohjasta heijastava kipu ei varmaan ole ihan sama asia 😁
 
Takaisin
Top