Onpas tumma tai siis vahva viiva! Luulin että medigoon testit! Tarrasukkia pienellekerro kun bongaat jotain oireiluita :)
Kiitos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onpas tumma tai siis vahva viiva! Luulin että medigoon testit! Tarrasukkia pienellekerro kun bongaat jotain oireiluita :)
@Magnoliae onpa hienosti vahvistunut! Onnea paljon!
@Däumeline tosta imetysasiasta, mullakin ollut paljon erilaisia selkäkipuja. Yläselässä melkein kokoajanEn arvannut että voisi liittyä imetykseen. Mulla on pienehköt rinnat mutta joudun silti usein myös painamaan rintaa ettei vauvan nenä uppoa siihen
Kiitos kun kerroit myöskin kokemuksia!
Sielläpä sopivasti ajoittuu ovis, että mies ehtii kotiin reissusta
@Kwv hyviä piinapäiviä!Toivotaan tosiaan että nyt olisi teidän kierto, eikä siitä joulutauosta tarvitsisi murehtia
@jannn itse säädän aina tällä laskurilla lämmöt: https://www.omnicalculator.com/health/bbt
Vaikka heräisi eri aikaan, niin saa sitten säädettyä lämmöt vastaamaan sitä, mitä olisi ollut aiemmin/myöhemmin
Käppyrää, vaikka ei tässä vielä aikoihin tapahdu mitään, jos edes tulee tapahtuumaankaan. Limoja oli eilen, mutta oli niitä viimeksikin pitkin kiertoa vaikka ovis jäi tulematta.
Ihan joulufiilis kun sataa lunta ja maa ollut valkoinen pari päivääToivottavasti ei enää sula pois ennen joulua!
View attachment 127888
@Tyty Ootko vielä testaillut?Ei ole enempää vuotoja ollut?
On iso ero! Oliko nää 10miu? Se on ihanaa nähdä ku viiva piirtyyJaksattekohan mun testispämmiä? Lupaan että hiljenen parin päivän sisään täällä.
Alin parin tunnin pidätyksellä tänään ip. Melko sama kuin yöllä, mutta tosi iso ero eilisiin!
View attachment 127896
Joo, mielestäni nää on 10miu! Koukuttavaa puuhaa, toivottavasti viimeistä kertaa minä seuraan viivan vahvistumistaOn iso ero! Oliko nää 10miu? Se on ihanaa nähdä ku viiva piirtyy![]()
Hyvin vahvistuu!
Piti tulla kurkkimaan heti aamusta @Magnoliae testi
@Kwv hyvältä näyttää lämmön nousukin! Taas toistan itseäni mutta mulla nousi myös noin
Sorruin tänään testaamaan tai jostain takaraivosta rutiinisti olin mittarivm suussa heti ku olin hereillämutta olipa lämmöt ihan samassa siinä 36.8 niinkuin ollutkin cyclotestin lopettamisen jälkeen. Jospa huomenna rutiinit rikkoontuu eikä mittari eksy suuhun
@Kuuttituutti Ikävää että lääkäri "syytti" ylipainoa mutta ehkä ei keksinyt muuta syytä toistuville keskenmenoille ja heitti sitten tuonsun bmi ei kuitenkaan kovin korkealle kuulosta. Mulle sanottiin esikoista tehdessä et pari kiloa voisin lihoa vaikka olin normaalipainoinen ja bmi jossain ylärajan tuntumassa. Fyysinen työ ja tykkäsin käydä lenkillä (helposti 20 000 askelta päivässä) niin ehkä lääkäri ajatteli "kovan treenin" haittaavan. Joskus niillä pienillä viilauksilla voi olla merkitystä, toisinaan ei
vaikeita juttuja selvittää!

Mustakin tuntuu et yritti vaan etsiä jotain syytä pakosta, kun ei mitään muuta selitystä löydä
Kokoajan eri kokoiset naiset on synnärillä synnyttämässä ihan yhtä terveitä vauvoja ja lapsettomuuttakin on yhtälailla hoikilla sekä isompikokoisilla.
Mä haluan toisen lapsen ja varsinkin ettei esikoinen jää jokupäivä täysin yksin, koska esikoisella ei ole serkkuja eikä sitten hirveästi muitakaan sukulaisia..
Nää ajatukset taistelee mun päässä jokapäivä.. Haluan painaa jarrua tulevan ovulaation suhteen, en tiedä edes miten pystyn nauttimaan seksistä vauvaa yrittäessä, kun ajattelen vaan et mitä sitten jos raskaudun. Samalla toivon et tää olis meidän kierto ja kaikella olis onnellinen loppu.