@Magnoliae SiellÀ lÀhestytÀÀn jÀnniÀ pÀiviÀ
Joko on testi uinut?
@Kwv Tiistaita odottaen
@Misa PÀivittele tÀnne jos koet geleessÀ ja macassa olevan jotain vaikutusta kierron kulkuun
TsemppiÀ
@jannn ettÀ tÀÀ alkukierto voikin olla puuduttavaa
Tuohon limakalvon paksuuntumiseen auttaa vissiin E-vitamiini ja L-arginiini. Kofeiininkin vÀhentÀminen
Miten muuten toi reumalÀÀkitys, saatko ottaa niitÀ lÀÀkkeitÀ raskauden aikana? Mua kiinnostaa tÀÀ siksi, et mun olis pitÀny jo pitkÀn aikaa mennÀ lÀÀkÀrille samankaltaisesta syystÀ. Nyt oon jÀttÀnyt menemÀttÀ, koska oon aatellu (mitÀ olen netistÀ artikkeleja lukenu) et niitÀ lÀÀkkeitÀ olis turha tÀhÀn vÀliin hankkia, kun en sais niitÀ kuitenkaan raskauden aikana syödÀ
MÀ otin nyt kunnolla kopin taas elÀmÀntapaprojektista, joka oli tosiaan monta viikkoa jÀissÀ stressitekijöiden takia. Heti huomaa et on parempi olo ilman sitÀ hiilihydraattipöhöÀ. Nyt merkkaan ylös et tulee juotua vÀhintÀÀn 2litraa vettÀ per pÀivÀ, se tuppaa aina unohtumaan.
Kun oli juttua noista kurpitsansiemenistÀ; mÀ löysin eilen kaupasta semmosen bio-kurpitsansiemen/juustokorpun, vÀhÀn kuin hapankorppu, mut siemenillÀ. Maistu hyvÀltÀ, niilla korvaan paahtoleivÀn, huomattavasti terveellisempÀÀ ja tulee sit samalla syötyÀ niitÀ siemeniÀ