@Magnoliae Aivan, ehkä se on toi Mä haluan toisen lapsen ja varsinkin ettei esikoinen jää jokupäivä täysin yksin, koska esikoisella ei ole serkkuja eikä sitten hirveästi muitakaan sukulaisia..
Mutta mulla on yhä vahvempana pelko siitä mitä tulee tapahtumaan tulevissa raskauksissa, varsinkin kun mun kehokaan ei ole täysin siinä ideaalissa kunnossa niin pelottaa miten keho kestää tulevan raskauden. Kestääkö mun pää jos vielä jotain menee pieleen? Jotenkin on vahvana ajatus et mitä jos vaan heitetään pyyhe kehään, meillä on kuitenkin jo yksi lapsi ja tästä olis hyvä jatkaa helppoa elämää. Tää maailman tilanne (sodat jne.) ahdistaa valtavasti ja on jopa olo et olenko itsekäs, kun haluan lapsen Nää ajatukset taistelee mun päässä jokapäivä.. Haluan painaa jarrua tulevan ovulaation suhteen, en tiedä edes miten pystyn nauttimaan seksistä vauvaa yrittäessä, kun ajattelen vaan et mitä sitten jos raskaudun. Samalla toivon et tää olis meidän kierto ja kaikella olis onnellinen loppu.
Anteeksi synkistelyt, mä olen oikeasti tosi positiivinen ihminen ja haluan uskoa hyvään Tää tulee olemaan mulle tosi vaikeaa kävi miten kävi, koitan vaan olla mahdollisimman zen kaiken kanssa.
Mä ymmärrän kaiken mitä sanot. Jos me joudutaan kohtaamaan uusi (etenkin myöhäinen) menetys niin eiköhän tää yrittäminen ole meidänkin osalta sit siinä ja hyväksytään että meidän perhe on sit kolmihenkinen. Mutta nyt toivotaan että tästä raskaudesta saadaan vauva syliin asti. Samaa toivon niin kovasti teille.