BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei nyt apua tarvitaan kanssatiirailijoilta. Dpo 8/9. Näettekö te mitään?

20231121_110824.jpg
Screenshot_20231121_110910_FF App.jpg



EDIT: Tässä vielä sama testi kuivuneena. Päiväpissasta tämä hetken mielijohteesta, huomenna aamulla uutta. 🤞🌈😭

20231121_115439.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos @Tyty tsempeistä 💕

@Magnoliae no kyllä näkyy ihan vaaleanpunaista! Kyllä se plussa on 🤞🌈 miten ihana juttu! Nyt vaan sormet ristiin että vahvistuu.

Ultrassa 23mm johtofolli oikealla ja limiskin oli kasvanut 8,3mm. Eli kaikki ois nyt erittäin hyvin. Äsken pistin Gonasin vaikka lääkäri oli sitä mieltä että saattaa puhjeta itselläänkin pian. Lämmötkin kyllä näytti tänään siltä että ovis lähellä. 🤞🙉🌈 Testit tosin ei näytä yhtään siltä, haalenee vaan. Vissiin mulla ei toimi myöskään tuo e@h. Joulukuu joudutaan sitten pitkään taukoa yrityksestä kokonaan joulutauon takia 😓 Tää tuli ihan puskista tänään polilla, luulin että ehditään. Harmittaa 😥

IMG_8542.jpeg

IMG_8543.jpeg
 
Kiitos @Tyty tsempeistä 💕

@Magnoliae no kyllä näkyy ihan vaaleanpunaista! Kyllä se plussa on 🤞🌈 miten ihana juttu! Nyt vaan sormet ristiin että vahvistuu.

Ultrassa 23mm johtofolli oikealla ja limiskin oli kasvanut 8,3mm. Eli kaikki ois nyt erittäin hyvin. Äsken pistin Gonasin vaikka lääkäri oli sitä mieltä että saattaa puhjeta itselläänkin pian. Lämmötkin kyllä näytti tänään siltä että ovis lähellä. 🤞🙉🌈 Testit tosin ei näytä yhtään siltä, haalenee vaan. Vissiin mulla ei toimi myöskään tuo e@h. Joulukuu joudutaan sitten pitkään taukoa yrityksestä kokonaan joulutauon takia 😓 Tää tuli ihan puskista tänään polilla, luulin että ehditään. Harmittaa 😥

View attachment 127866
View attachment 127867

Mahtavat kuulumiset ultrasta!! 🤩🌈🤞
 
Kiitos @Tyty tsempeistä 💕

@Magnoliae no kyllä näkyy ihan vaaleanpunaista! Kyllä se plussa on 🤞🌈 miten ihana juttu! Nyt vaan sormet ristiin että vahvistuu.

Ultrassa 23mm johtofolli oikealla ja limiskin oli kasvanut 8,3mm. Eli kaikki ois nyt erittäin hyvin. Äsken pistin Gonasin vaikka lääkäri oli sitä mieltä että saattaa puhjeta itselläänkin pian. Lämmötkin kyllä näytti tänään siltä että ovis lähellä. 🤞🙉🌈 Testit tosin ei näytä yhtään siltä, haalenee vaan. Vissiin mulla ei toimi myöskään tuo e@h. Joulukuu joudutaan sitten pitkään taukoa yrityksestä kokonaan joulutauon takia 😓 Tää tuli ihan puskista tänään polilla, luulin että ehditään. Harmittaa 😥

View attachment 127866
View attachment 127867

Jospa nyt tärppäisi 🙏🌈 mikä poli? Milloin tauko?
 
@Magnoliae No onhan siellä haamua ja väriä!!! 😍❤️🌈 jesjes! Mietinkin sua tuossa aamulla kun lähetin tuon tsemppiviestin mut en tohtinut kysellä mitään kun eilen taisit laittaa ettet taidakaan vielä testailla 🙈 Pysy kiinni pikkuinen! 🤞

@Kwv Jes, hyviä uutisia! Hyvänkokoinen folli sinne kasvanut. Toivottavasti ei tartte enää polille mennäkään jatkamaan hoitoja ensi vuonna vaan nyt onni on myötä teille 🫶❤️🌈 pidän kovasti peukkuja!
 
Huh huh, en tosiaan ehtinyt vastata enempää esikoisen fyssaripäivän takia, mutta oli pakko aikaisemmin kuitenkin reagoida @Magnoliae :n haamuun, edelleen täällä niin fiiliksissä siitä 🥳:red-heart: Pakko kysyä, onko jotain oireita/tuntemuksia? :smiling face with heart-eyes:🌈

@Kwv Onnea hyvistä ultrakuulumisista! 🌈✨ Täällä myös sormet ristissä ettei teidän tarvitsis sinne polille mennä, mutta kuitenkin mahtavaa et on nyt selkeät suunnitelmat sen suhteen 🤞:red-heart:
 
Huh huh, en tosiaan ehtinyt vastata enempää esikoisen fyssaripäivän takia, mutta oli pakko aikaisemmin kuitenkin reagoida @Magnoliae :n haamuun, edelleen täällä niin fiiliksissä siitä 🥳:red-heart: Pakko kysyä, onko jotain oireita/tuntemuksia? :smiling face with heart-eyes:🌈

@Kwv Onnea hyvistä ultrakuulumisista! 🌈✨ Täällä myös sormet ristissä ettei teidän tarvitsis sinne polille mennä, mutta kuitenkin mahtavaa et on nyt selkeät suunnitelmat sen suhteen 🤞:red-heart:

Kiitos ihana. 🌈🤞 Tää on kyllä ihan hiljaiseksi vetävä juttu. En mä olis uskonut todellakaan että heti tärppäisi. Tosin sen tiedän nykyään paremmin kuin hyvin että tämähän ei ole tae mistään niin ei oikein osaa vielä innostua. Katsellaan sit ru:n jälkeen josko uskaltaisi iloita. 🙃🤪 No ei vaan, tietty yritän myös nauttia raskaudesta jos tässä nyt päästään etenemään, mutta vaikeaa tulee olemaan.

Ei mitään oireita tai tuntemuksia kuten ei aikaisemmissakaan plussissa, tosin nyt mielenkiintoista se että toi näkyy näin aikaisin! Mun aiemmat plussat näkyneet vasta dpo 12 tienoilla niin oon tästä ihan ihmeissäni.

Jos tämä pysyy kyydissä niin parin viikon sisään alkanee etominen ja röyhtäily ja aamuyöllä herääminen, mun alkuraskauksien pyhä kolminaisuus. 😁 Mutta yhdestäkään oireesta tai vaivasta en kyllä aio valittaa jos vaan kaikki menisi hyvin. ❤️‍🩹

EDIT: Se piti vielä sanoa että tein myöhemmin ip vielä toisen testin kun tuli epäusko siitä että oliko vaan viallinen testi, mutta ihan samanlainen hailura haamulainen siihenkin jäi. Huomisaamun testi jännittää!
 
@Magnoliae Ihan varmasti tulee olemaan tosi tunteikas alkuraskaus :crying-face::red-heart:

Siis nää e@h ja premom-testit on ihan parhaita, en enää vaihtais muihin :smiling face with heart-eyes: 🌈 Mä näin haamun niillä myös dpo8-9, mut en saanu kännykällä kuvia et olis näkyny yhtä hyvin kuin omiin silmiin. Muistan ku hehkutin täällä et kyllä mä aivan varma olen et testissä jotain näkyy.

Mä täs mietin et yritänkö taas käyttää samaa taktiikkaa kuin viimeksi: oviksen jälkeen teen yhä aamuisin ovistestin ja jos ne tummuu niin sit teen r-testinkin, jos ei tummu niin jätän r-testit kaappiin :Relieved Face: No mut, sinne on vielä pitkä aika. Mies lähtee torstaina työmatkalle Berliiniin, tulee lauantaina illalla takas. Ovulaatio ensiviikon alussa (ti-ke?) et ehtii takas paikalle :Grinning Face With Smiling Eyes:
 
@Magnoliae Ihan varmasti tulee olemaan tosi tunteikas alkuraskaus :crying-face::red-heart:

Siis nää e@h ja premom-testit on ihan parhaita, en enää vaihtais muihin :smiling face with heart-eyes: 🌈 Mä näin haamun niillä myös dpo8-9, mut en saanu kännykällä kuvia et olis näkyny yhtä hyvin kuin omiin silmiin. Muistan ku hehkutin täällä et kyllä mä aivan varma olen et testissä jotain näkyy.

Mä täs mietin et yritänkö taas käyttää samaa taktiikkaa kuin viimeksi: oviksen jälkeen teen yhä aamuisin ovistestin ja jos ne tummuu niin sit teen r-testinkin, jos ei tummu niin jätän r-testit kaappiin :Relieved Face: No mut, sinne on vielä pitkä aika. Mies lähtee torstaina työmatkalle Berliiniin, tulee lauantaina illalla takas. Ovulaatio ensiviikon alussa (ti-ke?) et ehtii takas paikalle :Grinning Face With Smiling Eyes:

Mulla ovistestit tummenee aina loppukierrosta 😬 mut en nyt oo varma tapahtuuko se vasta joskus dpo10 jälkeen reilummin.

Oon 4 aamua mitannut lämpöjä. Eka aamu oli 7 aikaan, sit 7.30, sit vikaa 8 aikaan. En tiedä johtuuko noi "korkeet" lämmöt myöhäisistä aamuista? Tai onko aamuyö levotonta ja lämmöt nousee, ihmeen korkeita kuitenkin. No ovis- ja luteaalilämmöt tärkeämpiä.
 

Liitteet

  • Screenshot_20231121_212158_FF App.jpg
    Screenshot_20231121_212158_FF App.jpg
    474.5 KB · Katsottu: 44
@jannn Joo siis dpo4 tulee se sekundaarinen estrogeenin nousu, jonka takia testi hieman tummenee muutenkin, pieni tummuminen on normaalia. Mä tein tänä vuonna aiemmin mielenkiinnosta testin, niin et uitin molemmat ovistestin sekä r-testin joka päivä koko luteaalin ajan raskautuessa. Ovistesti oli kirkuvan punainen, siis ihan täysin plussa kun vasta eka haamu piirty r-testiin :Grinning Face With Smiling Eyes:
 
@jannn Joo siis dpo4 tulee se sekundaarinen estrogeenin nousu, jonka takia testi hieman tummenee muutenkin, pieni tummuminen on normaalia. Mä tein tänä vuonna aiemmin mielenkiinnosta testin, niin et uitin molemmat ovistestin sekä r-testin joka päivä koko luteaalin ajan raskautuessa. Ovistesti oli kirkuvan punainen, siis ihan täysin plussa kun vasta eka haamu piirty r-testiin :Grinning Face With Smiling Eyes:

Mäki oon tehnyt alkuraskaudesta ja muistelen että kirkuvan punainen olis ovistesti ollut vasta joskus dpo12 tmv 😁 mut en mee vannomaan muistanko oikein 😅 ois hauskaa testata luteaalissa enempi ovistesteillä mut en taida tuhlata niitä, ainakaan montaa, siihen 😁 tilasin kotitestiltä jo valmiiksi pinkkejä digitestejä odottamaan pasia. Sieltä sai halvimmalla, vinkkinä jos joku meinaa niitä myös ostaa!
 
@Däumeline Joo, nää e@h testit on kyllä ihan loistavia! 😍 Toivottavasti pääset sit loppukierrosta ihailemaan tummuvia ovistestejä 😉

@jannn Mulla kans joskus alkukierrosta outoja korkeita lämpötiloja mut kyllä ne siitä sit on ennen ovista jonkin verran tippuneet 🤔

Aamun (tai itse asiassa aamuyön -- heräsin kolmelta ja oli pakko mennä vessaan) testi ja käppyrä tässä. Lämpöjen mittauksen taidan jättää taas tähän turhan stressin välttämiseksi (yeah right 🫠). Tossa siis kaks ylintä eiliseltä ja alin yöltä. Pitää tehdä tässä aamupäivällä jollain pidätyksellä uusi kun häiritsee että toi kontrolliviiva on levinnyt. Nyt siis dpo 9/10. 🌈🤞🥹

20231122_074343.jpg
Screenshot_20231122_074641_FF App.jpg
 
@Däumeline Joo, nää e@h testit on kyllä ihan loistavia! 😍 Toivottavasti pääset sit loppukierrosta ihailemaan tummuvia ovistestejä 😉

@jannn Mulla kans joskus alkukierrosta outoja korkeita lämpötiloja mut kyllä ne siitä sit on ennen ovista jonkin verran tippuneet 🤔

Aamun (tai itse asiassa aamuyön -- heräsin kolmelta ja oli pakko mennä vessaan) testi ja käppyrä tässä. Lämpöjen mittauksen taidan jättää taas tähän turhan stressin välttämiseksi (yeah right 🫠). Tossa siis kaks ylintä eiliseltä ja alin yöltä. Pitää tehdä tässä aamupäivällä jollain pidätyksellä uusi kun häiritsee että toi kontrolliviiva on levinnyt. Nyt siis dpo 9/10. 🌈🤞🥹

View attachment 127885View attachment 127886

Onpas tumma tai siis vahva viiva! Luulin että medigoon testit! Tarrasukkia pienelle ❤️ kerro kun bongaat jotain oireiluita :)
 
Takaisin
Top