Kawa
Puuhakas puhuja
@Tyty ah ihanaa, en muistanutkaan enää tuota että siellä olikin ihan samanlainen tilanne tässä kierrossa! Lohduttavaa!
Mäkin menen sillä et se oli kp1 ja käynnistyi vaan hitaasti, seuraavassa kierrossa ilmoittelen vasta sitten tokana päivänä polille
Mulla kans mentiin jo pidempään yksityisellä sillä kp2 letrojen aloituksella niin eipä hirveää muutosta tulisi. En kysynyt, kysyn sitten lääkäriltä vielä ensi viikolla että mites jatkon suunnitelmat. Tämä kierto vielä ihan tällä oi-hoidolla ja varmaan joulukuu samoin
Vähän muuteltiin gonalin määriä ja pistopäiviä, niin saa nähdä vaikuttaako.
Älä älä vielä heitä kirvestä kaivoon!

Älä älä vielä heitä kirvestä kaivoon!
Näyttää hyvältä luteaalin alulta 
Katsoin vanhoja käyriä ja yleensä on noussut tuohon 36.8 juuri dpo11, vaikka muuten ei ole ollut näin kauniin tasaisia käyriä.

Tätä päiväkodin alkua on niin odotettu, leikkauksestakin toivuttiin "pian pääset päiväkotiin" ajatuksella. Tänään ollaan onneks sentään 2t 30min ja olen nyt 30min "piilossa". Tuskin edes huomaa sitä 
Jatkossakin tule kertomaan meille ultra-kuulumisia jne.
Mä tulen sit hieman teidän perässä
Toivottavasti teidän esikoisen immuniteetti olis nyt tuosta parantunu et ei tulis mitään pitkään aikaan
Oli esikoisella itseasiassa kerran joku ripulipöpö, pahimpana päivänä piti vaihtaa vaippa 12kertaa, ripulia tuli melkeen viikon