BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Tyty oon vielä toistaiseksi mittaillut lämpöjä, ylhäällä ovat pysyneet 😊 Flo'hun en enää saa raskaustilan vuoksi lämpöjä kirjattua, mutta tuossa Natural Cyclesin käyrä, vaikka sitä onkin ainakin omasta mielestä vähän ärsyttävä lukea.. 😅 Lopettelen mittaamisen varmaan ihan fiiliksen mukaan jossain vaiheessa.

Screenshot_20231110_213031_Natural Cycles.jpg


Sykettä en oo mittaillut. Olis mulla Polarin kello, mutta en oo käyttänyt sitä enää pitkään aikaan, kun tuntui että se oli esim. öisin vaan tiellä.. Ei siis oo omasta normaalista leposykkeestä mitään tuoretta tietoa. 😅

Ja todellakin hei näkyy haamulaista! 😍😍 toivottavasti kyseessä ihan muuta kuin se ovitrelle ja lähtis vahvistumaan 🌈🌈🤞🏻
 
Muokattu viimeksi:
@Tyty Mä sanoisin et näyttää oikein hyvältä, juurikin oikealta dpo9 testiltä! 🤞🌈

Mulla on nyt tullu joitain päiviä melkee vesiripulia 🤢 Onneksi vain aamuisin herättyä, eli ei silleen oo mikään ripulitauti menossa. Mä nostin vähän aikaa sitten sen myo-inositolin 500mg :Black Rightwards Arrow: 2000mg. Googlessa luki et sen sivuvaikutus on ripulia ja mä tiedän et mulla tulee kyl herkästi sivuvaikutuksena lääkkeistä ripulia. Onko muilla tullu myo-inositolista löysempää? :Grimacing Face: Jos tuli alkuun niin kestiko kauan et keho tottui?
 

Liitteet

  • Screenshot_20231111_071226.jpg
    Screenshot_20231111_071226.jpg
    512.5 KB · Katsottu: 45
@Däumeline katotaan mihin suuntaan huomenna menee 🤞 mulla vaan aiemminkin ollu et irrotuspiikki on näkynyt pc:ssä pitkään niin todella skeptinen olen et nytkään ois mikään muu. Mutta vielä malttia... 🤪 Voihan ripuli, se on ikävä vaiva! "Onneksi" vain aamuisin mut auttaisiko jos pienentäisit määrää vaikka 1000mg eka sit siitä nostaisit pikku hiljaa. Aika kova nousu kertalaakista toi 500>2000. Mulla auttoi macan kanssa annostuksen pienennys vähentämään ilmavaivoja 💨😅 kuinka pitkään jatkat linnan tekoa vielä (miten pitkä luteaali sulla yleensä on)? 😁
 
@Tyty Jännäksi menee, toivotaan että huomenna on selkeä viiva ❤️🌈

@Däumeline Onpas kurja vaiva. 🤐 Mulla ei tuota vaivaa ole ollut, mut olenkin sellainen että ei mene maha mistään sekaisin. Toivottavasti annoksen pienentäminen helpottaa! 🤞 Ja hienoa että sun esikoinen on viihtynyt hyvin päikyssä!

@Kuuttituutti Tsemppiä sinne ❤️

Omaa napaa: Tulihan se sieltä saatana.

Screenshot_20231111_084531_Premom.jpg
Screenshot_20231111_084548_FF App.jpg
 
Tyty toivottavasti testi lähtee vahvistumaan. ❤️

Tekis mieli taas testata.. mulla tää tylsä pitkä luteaali. Tänään oli kova kipu vasemmalla, mietin et onko kysta.. ei se kovin kauaa kestänyt. 20sek? Ehkä keltarauhanen? Hajoamassa 😅 mut ei ole tullut hormonifinnejä vieläkään. Toki voi olla vaikka ovuloimaton kierto. Jos maanantaina ei menkkoja niin testaan.. vaikka saattaa vasta ma ip alkaa
 
@jannn Pissaa tikkuun vaan! 😍 tän sun viestin myötä tajusin ettei mullakaan ole tullut yhen yhtä finniä vielä! Viime kierroissa on meinaan tullut useampi paukama jo joskus dpo4-5. Ja mulla oli kunnon nipistys perjantaina klo18 n.30sek mutta voihan se olla mitä vaan, tai sitten kiinnittyminen 🤷‍♀️
 
Huhhuh. En meinannut unta saada illalla ja pyörinkin 2h sängyssä ennen ku uni tuli. Ekana herätessä mielessä testin teko, mikäpä muukaan.

Pc aika mitätön, ei taida kuvassa edes mitään näkyä (?) kun luonnossakin hankala nähdä mitään. Onneks oli apteekin herkkätesti ❤️‍🔥 sen myötä uskalsin tehdä cb:n digin jonka sain antaa isänpäivälahjaksi 😭😭😭❤️❤️❤️

Ja koska pessimisti niin ei kai ovitrelle enää voi näkyä.... 😩
 

Liitteet

  • 20231112_083258.jpg
    20231112_083258.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 155
  • 20231112_071007.jpg
    20231112_071007.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 156
Muokattu viimeksi:
Huhhuh. En meinannut unta saada illalla ja pyörinkin 2h sängyssä ennen ku uni tuli. Ekana herätessä mielessä testin teko, mikäpä muukaan.

Pc aika mitätön, ei taida kuvassa edes mitään näkyä (?) kun luonnossakin hankala nähdä mitään. Onneks oli apteekin herkkätesti ❤️‍🔥 sen myötä uskalsin tehdä vb:n digin jonka sain antaa isänpäivälahjaksi 😭😭😭❤️❤️❤️

Ja koska pessimisti niin ei kai ovitrelle enää voi näkyä.... 😩


AIVAN IHANAA, onnea ja tarrasukkia 🥰❤️🥰❤️
 
@jannn Tsemppiä, pitkä luteaali on tylsä mutta hyvä. Ja jospa testi vielä pääsisikin yllättämään 🌈

@Däumeline On kyllä hieno, tasainen ja pitkä toi sun luteaali! Kohta se alkaa se teidän uusi kiertonne, jännää ❤️

Ja jep ei nyt jäänyt tällä kertaa ovisplussasta arvuuteltavaa. 🤪Täällä varmaan tänään ovulaatio, kivut on sen mukaiset (tosin monta päivää jo jomottanut). Menee tallettelut iltaan jos edes jaksetaan mut on nyt ainakin dpo -1 & -3 pankissa. 😁 Juotiin eilen puoliksi viinipullo, mikä on nykymaailmassa mulle todella paljon niin piti ihan laittaa "drinking" tonne FF.

Screenshot_20231112_085911_Premom.jpg

Screenshot_20231112_085302_FF App.jpg
 
Huhhuh. En meinannut unta saada illalla ja pyörinkin 2h sängyssä ennen ku uni tuli. Ekana herätessä mielessä testin teko, mikäpä muukaan.

Pc aika mitätön, ei taida kuvassa edes mitään näkyä (?) kun luonnossakin hankala nähdä mitään. Onneks oli apteekin herkkätesti ❤️‍🔥 sen myötä uskalsin tehdä cb:n digin jonka sain antaa isänpäivälahjaksi 😭😭😭❤️❤️❤️

Ja koska pessimisti niin ei kai ovitrelle enää voi näkyä.... 😩

Ihana 😍😍😍❤️❤️ mulla näkyi ovitrelle kai n. 11 päivää mutta kun sulla dpo10 vahvempi kui 9 niin luulis olevan oikea 😍😍😍😍😍😍😍🙏🙏🌈🌈 plus oliko sulla jo 11 päivää ovitrellestä?

Mä tein sofin ja ihan nega on 😅 eiköhän huomenna/tiiistaina menkat ala
 
Takaisin
Top