BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä laitoin sen ovitrellen viime viikon tiistaina niin ei nyt auta ku odottaa vaan että se häipyy 🙈 (ja nousis sit raskauden takia hcg) Muistan kyllä nähneeni joskus ton sun ovis- ja r-testiprojektin foorumilla, oikein mielenkiintoinen 👍
Ah aivan! Unohdin ihan ton ovitrellen :No Evil Monkey: No mut sepäs olis mielenkiintoista nähdä miten ovitrellen kanssa ovistesti reagois tulevaan raskauteen 🤔
 
Mä laitoin sen ovitrellen viime viikon tiistaina niin ei nyt auta ku odottaa vaan että se häipyy 🙈 (ja nousis sit raskauden takia hcg) Muistan kyllä nähneeni joskus ton sun ovis- ja r-testiprojektin foorumilla, oikein mielenkiintoinen 👍

Oliko sulla @Miumiuu muuten mistä dpo lähtien tota runsasta vv? Onko vetistä?
Siinä dpo 8 tienoilla (samalla päivä kun nippailu alkoi) taisin muistaakseni kiinnittää huomiota myös siihen, ettei vv:n määrä ookaan hiipunut niinku yleensä kierron loppua kohden tapahtuu 🤔 Ei nyt mitään ihan juoksevan vetistä, mutta suht. kirkasta kuitenkin. Sen verran kosteat oltavat, että koko ajan tuntuu, että pikkarit olis muka täynnä tavaraa.. 🤣

Ehkä ihan hivenen eilistä vahvempi viiva piirtyi myös tänään testiin eli kai se on pakko todeksi alkaa uskoa, että joku pieni tuolla kovasti nyt yrittää alkaa kehittyä. 🥹🫶🏻
 
Varmaan saan vaan turhaa toivoa tästä, mutta tein alle 2h päiväpissasta valmed-merkkisen testin. Testiajalla ei näkynyt mitään, mutta sit katsoin sitä vähän alle puolen tunnin päästä ja oli selkeä (harmaa?) viiva. Tai siis silminnähtävä. Nyt se on jo ehkä vähän haalistunut. Enkä tiedä näkyykö kuvassa. Luultavasti siis viivanpaikka vain. En tunne testiä, joskus vuosia sit tein noita. Ja päikkäreiltä kun heräsin niin alavatsassa tuntui kipua. Siitä asti on vähän tuntunut jotain, ekan tunnin varsinkin mutta ajoittain jotain vieläkin. En oikein osaa kohdistaa kipua, onko edes kohdussa. No kunhan ei menkat ala liian aikaisin, että pääsis kohdun tähystykseen loppuvuodesta. Mut juu, aamulla uusiks.. kuvien välissä siis noin 25min aikaa
 

Liitteet

  • 20231107_165311.jpg
    20231107_165311.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 108
  • 20231107_162631.jpg
    20231107_162631.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 108
@jannn näen tossa ekassa kuvassa JOTAIN 🤔 ja mulla jos jollain on tosi huonot viivalasit 😅 sun alavatsatuntemukset kuulostaa kyllä lupaavilta 🌈🤞🏻🤞🏻 Mikä dpo sulla on nyt?
 
@jannn näen tossa ekassa kuvassa JOTAIN 🤔 ja mulla jos jollain on tosi huonot viivalasit 😅 sun alavatsatuntemukset kuulostaa kyllä lupaavilta 🌈🤞🏻🤞🏻 Mikä dpo sulla on nyt?

Jännä et se lähti pois sit :/ ehkä se on samanlainen viivanpaikka kuin sofi ja one step antaa joskus, ja ilmeisesti pc joillekin myös! Mulla nyt dpo9. Et jos huomenna ei ala näkymään oikeesti niin en usko enää..
 
Jännä et se lähti pois sit :/ ehkä se on samanlainen viivanpaikka kuin sofi ja one step antaa joskus, ja ilmeisesti pc joillekin myös! Mulla nyt dpo9. Et jos huomenna ei ala näkymään oikeesti niin en usko enää..
No jep, vähän kyllä hassu.. Tosi aikaista vielä, kaikki on mahdollista! 🌈
 
Viimeinen päivitys. Sit onkin enää 2 kiertoa joista vain ensimmäisessä normaali yritys/piinailu? Koska toisessa kierrossa kohdun tähystys eikä välttämättä voi yrittää/ole mahdollisuutta raskautua. Sit toivottavasti pääsis alkuonsiirtoon. Lämmöt aamulla 36,65. Voiko semmoista edes olla raskaana.. mulla harvoin näin matalia luteaalissa. Toki aamuyön heräilyt voi vaikuttaa.
 

Liitteet

  • 20231108_075829.jpg
    20231108_075829.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 88
@Däumeline On kyllä niin hieno toi sun tasanko. 😁😁

@jannn Pahoittelut negoista. 😔

@Tyty Tsemppiä piinapäiviin, olisipa aivan mahtava isänpäivälahja. ❤️🌈🤞

Täällä FF viimein muutti mielensä. 😁😁 Vähän on vv muuttanut muotoaan / lisääntynyt niin jospa se ovis jossain vaiheessa tulisi. Mulla siis molempina yritysaikoina ollut ovis aina kp 13-15 välillä niin tämä on nyt poikkeuksellista että on kp 15 ja ei mitään merkkejä siitä että olis tässä ihan lähipäivinä. 🫠
Screenshot_20231108_083518_FF App.jpg
 
Täällä alkoi vahvistumaan ❤️ voi kun nyt pysyisi minin alku kyydissä 🤞🏻🤞🏻

20231108_075709.jpg


Ylhäältä alas dpo8, 10, 11 ja alin tältä aamulta dpo12.

@jannn mulla oli lämmöt kans nyt aamulla just tuon 36,65. Yksilöllisiähän nuo. 😊 Tsemppiä sinne, jos tää seuraava kierto nyt olis teidän! 🌈🌈
 
Ihanaa @Miumiuu, toivotaan että pieni on tarrannut lujaa kiinni! 😍

Pitää tulla jakamaan äsken tekemäni ovistestit. Jo innostuin kun huomasin vähän eggiksiä. Mutta en ole varmaan KOSKAAN tehnyt näin blankoja ovistestejä. 😁😁😁 Odotellaan odotellaan...

20231108_102657.jpg
 
@Miumiuu ihanaa, onnea ja tarrasukkia! 🥰🌈 hienosti alkanut viiva vahvistuu.

@Magnoliae No johan nyt ovis antaa odotuttaa 🙈 jospa se ovistesti pärähtääkin plussaksi sit nopeasti!

Mä alan seota mitä lähemmäksi viikonloppua mennään 🤪🤪🤪 huuooohh 😂 eilen illalla nipisteli sohvalla oikea puoli alavatsaa mutta varmaan oli päivän kaasuja mikä siellä meni 🤷‍♀️

Screenshot_20231108_104828_FF App.jpg


Jospa huomenna lähtee se kamelin kaula käppyrään piirtymään 😂
 
Pienet nuhanenät täällä kotona on pitäny mut kiireisenä. Mutta täällä siis menkat alkoi eilen juuri niin kuin arvelinkin. Nyt on jo suurin harmitus tiessään ja täynnä tarmoa uuteen kiertoon 💪 Lämpöjä en mittaa näin alkukierrosta ja yritän nyt keskittyä hetken taas enemmän muihin juttuihin ja oman kehon hyvinvointiin. Liikuntaa ja hyvää ravintoa. Tilasin uuden mittarinkin niin aloitan vasta sillä sitten mittailut tässä kierossa. Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiin ❤️ palailen tänne ehkä vasta kun ovulaatio oireet pukkaa päälle.
 
@Indira22 Vauvapölyä uuteen kiertoon! ✨ Mä koitan myös aina aatella et jos sitä ei vielä raskaudu, niin ainakin voi jatkaa elämäntaparemppaa vähän pidempään :Flexed Biceps:

@Tyty Kameli näyttää yhä vaan hyvältä! 🤞🌈

@Magnoliae No höh, kylläpäs se kierto on siellä sekaisin 😥 Nyt kun katsoin noita mun kiertoja, siis sen synnytyksen-jälkeisen-kierron jälkeisiä, niin olihan nekin ehkä hieman "poikkeavia" 🤔 Sen synnytyksen-jälkeisen-kierron (joka oli 36pv) jälkeen oli kierto 28pv, eipä ole koskaan ennen ollut niin lyhyt mulla. Sen jälkeen oli pari kiertoa 29pv. Ja sen jälkeen kaksi kiertoa 31pv, joka on mulla yleensä normi. Eli synnytyksen-jälkeisen-kierron jälkeen tässä on ollut 5 kiertoa+nykyinen kierto.

@Miumiuu Jes, hyvin vahvistuu! :smiling face with heart-eyes::red-heart:🌈

Saas nähdä milloin mun tasanko romahtaa :rolling: Sen kyllä huomaa et lämmöt nousee, kun kokoajan on kauheen kylmä olo.
 

Liitteet

  • Screenshot_20231108_135103.jpg
    Screenshot_20231108_135103.jpg
    510.6 KB · Katsottu: 45
Kiitokset kaikille! 🫶🏻 Jos tää menee maaliin saakka, niin heinäkuun 20. pv tienoilla olis LA. 🥰 Mut en kyllä ihan vielä tohdi siirtyä heinäkuisiin..

@Tyty nipistely on kyllä lupaavaa! 🌈🤞🏻 Mäkin olin ihan varma omistani, että joku hampparinpala siellä vaan jumittaa jossain suolen mutkassa..! 🤣🤣
 
Muokattu viimeksi:
@Magnoliae Voi harmi, että ovis nyt siellä antaa odotuttaa. Mullakin kyllä menee lähes negaksi ovistestit aina juuri ennen plussaa, että voi se siltiki olla muutaman päivän sisällä tulossa 🤔🌈 toivotaan!

@Däumeline toi sinun käppyrä se jaksaa vaan huvittaa! Miten voikin olla noin tasaista. Pian sielläkin sitten pääsee tositoimiin, jännittävää! 🙉🌈

@Tyty voi vitsit, kaikki sormet ja varpaat on kyllä ristissä viikonloppuun että siellä plussa pärähtäisi! 🤞😍

Kp2 täällä. Eilen oli tosi niukkaa vuotoa mutta kuitenkin ihan kirkasta verta, ehdin polille jo sitten päivällä ilmoittaa että kp1 ja tehtiin suunnitelma tähän kiertoon. Tänään alkoi runsaampi vuoto ja mietin olisiko tää kuitenkin ollut se kp1 ennemmin. Pitikin olla niin hätähousu. Mulla ei kyllä koskaan oo kirkasta verta tiputellut ennen vuotoa, ja siksi ilmoitin polille heti. Ehkä se oli kp1 kuitenkin.. mistähän nää aina voi tietää? 🙉 En viitsisi enää soittaa uudelleen, kun menee sitten aivan kaikki alusta loppuun uusiksi.
 
@Kwv Ihan samanlainen kierron alotus oli mulla tässäkierrossa kuin sulla nyt! 😆 Oli vielä perjantai niin siks soittelin hätäsemmin. Lauantai aamuna yöside sitten jo ihan tulvi. Menin sit sillä et se kp1 oli se ja sillä siisti. Kuitenkin jotkut alottaa letrot jo kp2. Mikäs teillä on nyt plääni? Kysyitkö jo siitä ivf:stä? Kiitos tsempistä, yritän pysyä positiivisena mut alkaa tää hulluus iskee ja toivo ja usko karista mitä lähemmäs testin tekoa mennään 😬 mutta ei nyt kirvestä kaivoon vielä! 🌈

Mukava nähdä @IiJa-99 🙋‍♀️ hyvään aikaan alotit mittaamaan, kyllä lämmöt kovasti kertoo et ovis oli! 🌈
 
Takaisin
Top