Lepus timidis: harmi että putosi tikku ja perässä käyrä :/ mutta samaa mieltä että hienoa että näin pian näyttäis vakiintuneen kierto! :)
Foreverfever: heh, paha tuo kun tuleekin vastakkainen vaikutus :P mulla vähän kans kun aloin ottaa sitä melatoniinia tunnin ennen nukkumaan menoa, niin tajusin pian että siitä lähtee sit kyl mahikset iltapuuhailuun kun oon ihan död sit sänkyyn mennessä :D oon nyt ottanu sit vähän myöhemmin kun en välttämättä nukahtamiseen sitä tarvi vaan kuvitteelliseen hedelmällisyysbuustiin. Toivotaan että viikonloppu tuo teille nyt enemmän tilaisuuksia! :)
NewMoon: kyllä näyttää hyvältä! En osaa tuost testistä sanoa mut tosi lähellä plussaa jo :) niin ja unohtu vastata, että joo, kolmen kohonneen lämmön jälkeen FF vahvistaa oviksen!
Jossu: joo varmaan kannattaa oman rauhan takia lopettaa mittailu jos se aiheuttaa stressiä! Kyl nyt on kaikki sormet ja varpaat ristissä et tää jää pysyvästi kiinni!! :))
Voihan Harmi ja korona

toivottavasti helpottaa oireet pian, ja joo onpa tuskasta vältellä ibuprofeiinia samalla

mutta sulla on kyllä niin siistit nousut! Ei jää hitustakaan epäselväks missä kohtaa ovulaatio oli
Mulla näköjään mun tasanen käyrä on hivuttautunu hitaasti alaspäin ja tänään pyöristy Ouran appissakin jo -0,3:een. Combo breaker. Eli kyllä se hitaasti valuu kohti ovista, mutta ellei huomenna nouse jo lämmöt ni myöhästyy kyllä tästä kelkasta :P