Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oho, vähän mielenkiintosta! Mulla on nyt raskauskeijun testejä ja ne on vielä ihan oma lajinsa (ainakin tämä erä mitä mulla on!), kun värjää yleensä tummaksi vaan sitä yhtä ohutta reunaa, loppuosa jää aina haaleeksi :D halpoja olivat mutta laadun kanssa vähän hankaluuksia!Nurppu: toivottavasti huomenna alkais jo nousu lämmöissä!
Mua ärsyttää näissä sofin liuskoissa tää sama kuin pregcheckissä. Pitkin kiertoa on tosi vahvaa viivaa! Sit taas rfsu ei tuu mitään, paitsi ovisplussapäivänä n. Kontrollia puolet haaleampi..
Esim tässä: Oikealla pc ja vasemmalla rfsu. Viimeiset 2 menee niin, että toiseksi viimeinen on aamu ja viimeinen aamupäivä. Eli jos olisin vaan aamusta testannut rfsu niin sen huippu ois mennyt ohi..)
View attachment 112650
Paljon paranemisia Harmille
Jossu123, voihan se olla että yritti vaikka oli kyllä kaikinpuolinen oireetonta tuolloin!
Toivottavasti sulla tämä pieni nyt tarraa tiukasti kiinni![]()
Joo, näyttää värin puolesta (vaaleanvihree) ainakin samalta kuin nää mun :)Mulla tais toimia raskauskeijun testit samalla lailla kuin rfsu, eli ei juuri mitään paitsi sitten ovisplussapäivänä haaleaa viivaa ja muistan kans että oli de toinen reuna vaan Tumma!
Nää kotitestin sofit näyttää olevan aika samanlaista mulla kuin pc. Digi toki toimis hyvin, mut ei raaski niitä vielä ainakaan..
View attachment 112651
Tää alempi tais olla jotain raskauskeijun liuskoja ainakin.. Ylempi tässä pc..
mut ilmeisesti se oli sit jotain varhaista LH aaltoilua vaan! Tän perusteella kyllä veikkaan nyt että jää ovulaatio tulematta ennen huomista.

.
mut se eilinen ovistesti kyl oli niin haalea että ei sillä tänään ovuloida. Illalla tein vielä toisen ja haalea oli sekin. Mutta päästään huomenna näkemään että nostaako se Primolut heti lämmöt!
en tiiä minkä takia se on muuttunut! Tänään oli taas tän päivän lämpö -0,2, ja nyt on siis tuon eilisen lämmön muutoksen seurauksena siellä appissa ollut 10 päivää putkeen -0,2 se lämpö! ;D 
Tulihan se ovis @NewMoon sullekin! Jee!
Toivottavasti @Aloy kierto normalisoituu nopeasti.
Enhän mä mitään voinut olla mittaamatta, ja onneksi en kun on lämmöt lähteneet nousuun myös.![]()
en enää muista mitä oon kommentoinu aiemmin ja mitä en kun nyt joitain päiviä ollut taustalla ja pitänyt taukoa
mutta ihan mahtavaa kun NewMoonilla ja Aloylla tuli ovisplussat!! Ja voi rähmä kun ei Nurppu ehtinytkään tulla sitä plussaa ennen tätä päivää, oli niin lupaavaa aiemmin!
mietinkin tossa että onpa kauheen kiva jos luteaalioireet (jotka tietty samat kun raskausoireet) leviää tähän alkukiertoonkin, ei saa hetkenkään rauhaa 

nyt harmittaa etten testannu eilen illalla, olisko se huippu voinu mennä niin nopeesti
mä en oo taas tottunut käyttämään noita tikkutestejä, aina digitesteillä riittänyt se kerran päivässä testaus niin en sit jaksanu varsinkin kun eilinenkään viiva ei mikään vahva ollut
tai sitten se plussa olis vielä tuloillaan!
mitähän ihmettä siellä nyt tapahtuu
ja katos, lämpödippi tullu! Mulla sillon tällön tullu se kunnon dippi monta päivää ennen ovista! Katotaan miten sulla menee nyt!
seuraillaan tilannetta!
en kestä! :D olin ihan varma että myös tollasen lisäprogesteronin pitäs nostaa lämpöä! Voikohan toi melatoniini olla niin vahva lämmönlaskija ettei kukana pääse siitä läpi :D tai sit pitää oikeesti olla ovulaation tullu että lämmöt nousee sen vaikutuksen läpi. Todellinen mysteeri ny!