BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, meni vähän arpapeliksi :tears: merkkasin tuon joka on lähinnä omaa normaalia mittausaikaa ja sitten specificseihin laitoin sleep deprived, niin muistaa että ai tämä oli se lämpö josta olen epävarma. En tosin tiedä miten FF sitten tulkitsee lämmöt ja vaikuttaako johonkin, männessä näkkee.

Mulla taas lämpö pomppasi 36,9.. olisin innoissani jos ei ois ollu tuollanen eilinen. Olin vähän ystävien kanssa ulkona ja tuli otettua vähän alkoholia. Se mulla nostaa lämmöt aina tappiin.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Se on muuten jännä, että mä ainakin saan tehdä päivän ja illan aikana mitä vain ja silti mun iltalämpö on aina se vakio, mutta auta armias jos teet illasta jotain arjesta poikkeavaa tai uneksit yöllä suu auki edes sekunnin verran niin heti vaikuttaa aamulämpöön :rolling:

Tässä mun käyrän päivitystä. Viikonloppuna tuli juotua hieman ja valvottua myöhälle, joten korkeat lämmöt voi johtua myös siitä. Katsotaan miltä huomenna näyttää. Keskiviikkona pitäis vasta alkaa menkat.

Liitteet

• 20220502_075526.jpg
    20220502_075526.jpg
    178.3 KB · Katsottu: 132
@NewMoon Ihan selkeästi tuloillaan ovis koko ajan, tuskin menee enää kauaa! Monta kertaa nyt testaat päivässä?

@Jossu123 Ompas mielenkiintoista hyppelyä, varsinkin noi alaspäin menevät laskut.

Mun oma käyrä on tosi ärsyttävä tällä hetkellä kun ei siitä pysty yhtään tulkitsemaan ja spekuloimaan mitä on tapahtunut tai tapahtumassa.
apr01-22.jpg

Sulla on luteaali 11 päivää?
Toivottavasti lämmöt lähtee taas nousuun :)

(Muokkasin tota aiempaa viestiäni, pistin uusimman testin kuvat.. Pahoittelut et meni tähän ovistestisekoiluun)
10 päivää vaan. Odottelen täs just keltarauhashormonin tuloksia labrasta. Gynelle kun aika niin pyydän tuen keltarauhaselle.
@NewMoon Ihan selkeästi tuloillaan ovis koko ajan, tuskin menee enää kauaa! Monta kertaa nyt testaat päivässä?

@Jossu123 Ompas mielenkiintoista hyppelyä, varsinkin noi alaspäin menevät laskut.

Mun oma käyrä on tosi ärsyttävä tällä hetkellä kun ei siitä pysty yhtään tulkitsemaan ja spekuloimaan mitä on tapahtunut tai tapahtumassa.
View attachment 112518
Mä teen tän mittailun niin sääntöjen vastaisesti että johtuu hyppely varmasti siitäkin. :tears: Saatan pötkötellä sängyssä 5-10min hereillä ja sit kipitän vessaan mittaamaan.:tears:

Mä teen tän mittailun niin sääntöjen vastaisesti että johtuu hyppely varmasti siitäkin. :tears: Saatan pötkötellä sängyssä 5-10min hereillä ja sit kipitän vessaan mittaamaan.:tears:
Mäkin tein aikaisemmissa kierroissa mittailut aina niin, että nousin ylös herätessäni ja menin alakertaan vessaan ja mittasin siellä ja sain siitä hirveät huudot, että eiii mikään ei pidä nyt paikkaansa. Nyt kun mittaan ennen kuin saan tyyliin ees silmät vielä auki, niin ihan samoissa lukemissa lämmöt on silti mittasimpa ennen tai jälkeen ylösnousemuksen.

Joten oman kokemuksen mukaan jos mittaamisen tekee aina samalla tavalla eikä oo mitään perskännejä ja unessa kävelyä ennen sitä niin kyllä niistä lukemista saa aika hyvin silti osviittaa missä mennään. Täähän se muakin vähän jännitti miten orjallinen ja tarkka mittaamisen sanotaan olevan ja riittääkö mulla mielenkiinto siihen, mut eihän tuo nyt ihan niin justiinsa taida ollakaan jos tekee sen mittailun vaan noin samalla tapaa joka aamu :smiling-eyes:

NewMoon, tosi lupaavasti tummenee testit siellä! :)

Jossu: oho, yllättävä pudotus! Toivotaan että se yllättääkin itsensä talas ylös sieltä vielä!

Lepus timidus: sulla on minun silmään hyvän näkönen käyrä! :)

Näytän nyt omaa, vaikka onkin vähän tylsä vaihe kierrossa. Ihmettelin viime kierrossa että ompa tasaset lämmöt. No, sama jatkuu :Eyes:

Screenshot_20220502-105522.png

Täällä myös ollut nyt pari päivää aika tasaista, tänään dpo 6.
61A9D50F-2126-4986-BF02-7EBDB9588C04.jpeg

NewMoon: hitsi, oli lupaavan näkösiä viivoja testissä! Toivotaan että kohta sieltä spurttaa kunnon LH ryöppy :D

Amandat: sun lämmöt muistuttaa tosi paljon mun viime kierron lämpöjä :D toivotaan että sun kierrolla on onnekkaampi lopputulos!

Ja aika tasanen jatkuu joo, tosin ny vähän meni ylös. Mut nää on Ouran yhen desimaalin tarkkusessa mittauksessa ollu ekaa päivää lukuunottamatta kaikki "0.2" :D eli jos en kävis lunttaa tarkempia lukuja niiden pilvestä niin olis ihan suoraa viivaa vaan :D

Screenshot_20220503-094523.png

Täällä aamusta ovisplussa (inseminaatio myös tälle päivälle), parin päivään sisään alkaa varmaan noususuhdanne lämmöissä :folded:

Liitteet

• Screenshot_20220503-110806_Flo.jpg
    Screenshot_20220503-110806_Flo.jpg
    208.8 KB · Katsottu: 115
Jes onnea hirmuisesti inssiin Harmi89!! :folded::smiling face with heart-eyes:

Odotteluvaihetta täällä muuten monella, elän kaikkien vaiheissa niin mukana kun itsellä vielä alkukierron odottelut meneillään:smiling-eyes: laitetaan nyt kierron eka käppyrä kuitenkin näytille! Tässä kierrossa ajattelin taas tikuttaa ovulaatiota ja yritetään nyt vielä "kunnolla" luomuna ennen IVF :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Liitteet

• Screenshot_20220503-112731.jpg
    Screenshot_20220503-112731.jpg
    144.7 KB · Katsottu: 123
Takaisin