Mulla on koko tän viikon lämmöt kyllä ihan kökköröö eikä mitään luottoa niihin.. heräilen jostain syystä koko ajan puolen yön jälkeen tunnin välein. Sit teen mittauksen tyyliin yhdeltä yöllä ja merkkaan sen täysin unenpöpperössä FF:n ja kun nousen ylös viideltä ja mittaan ja olen laittamassa sitä lukemaa FF:n, nii katon et mitäs helvettiä täällä jo on joku lukema yöllä laitettu
vaihdoin sen tähän herätessä mitattuun, mutta ei tuo tämänkään aamuinenkaan lukema ole varmaan ihan faktaa, kun tänäkin aamuna heräsin 4:30 kattomaan kelloa eli ei oo unta tarpeeksi alla varmaan. Perhanan räksäparvet rääkyy niin että heti kun vähänkin valostuu niin alkaa kauhea säksätys eikä saa aamuyöstä siksi kunnolla unta.
Luteaali on viimeisessä 11 kierrossa vaihdellut 11-16 ja FF antaa keskiarvoksi 13, että kohta puolii pitäisi alkaa lämmöt tippumaan jos täti on tulossa. Yhtään r-testiä ei ole enkä pääse hankkimaankaan kun auto prakaa ja lähin kauppa 15km päässä, että tosiaan menee piinailuksi ja lämpöjen kyttäilyksi, että osais varautua tätiinkin kun ei tiedä millanen niagara on mahdollisesti tulossa.

Nurpulla se on niin kauniin tasaisen käyrä :D
vaihdoin sen tähän herätessä mitattuun, mutta ei tuo tämänkään aamuinenkaan lukema ole varmaan ihan faktaa, kun tänäkin aamuna heräsin 4:30 kattomaan kelloa eli ei oo unta tarpeeksi alla varmaan. Perhanan räksäparvet rääkyy niin että heti kun vähänkin valostuu niin alkaa kauhea säksätys eikä saa aamuyöstä siksi kunnolla unta.Luteaali on viimeisessä 11 kierrossa vaihdellut 11-16 ja FF antaa keskiarvoksi 13, että kohta puolii pitäisi alkaa lämmöt tippumaan jos täti on tulossa. Yhtään r-testiä ei ole enkä pääse hankkimaankaan kun auto prakaa ja lähin kauppa 15km päässä, että tosiaan menee piinailuksi ja lämpöjen kyttäilyksi, että osais varautua tätiinkin kun ei tiedä millanen niagara on mahdollisesti tulossa.

Nurpulla se on niin kauniin tasaisen käyrä :D

toivotaan! 

ja mulle ovikseen sopivaa paineentunnetta lantiossa jne.

ei vaan, tosi hyvä juttu