Mä veikkaan kyllä että sulla oli kiinnittymisyritys tuo :) mutta syystä tai toisesta ei jäänyt matkaan. Tosiaan mun ymmärtääkseni suurin osa noin varhasista plussista päätyy lopulta menee kesken. Epäilen että tähän liittyen sit jotkut tulkitsee testit viallisiksi, vaikka oikeasti olis ollu hCG:t oikeastikin vähän koholla varhasen kiinnittymisyrityksen takia. Mut eipä sillä nyt niin väliä :) paitsi se on tietty positiivista, että jos oli kiinnittymisyritys, niin sit todistetusti teidän sukusolut reagoi toisiinsa kun siellä on hedelmöittyminen onnistunut! (Näin mulle sanoi lääkäri :D )
Tässä vielä kokonaisuudessaan tuo mun viime kierron käppyrä. Merkkasin ittelleni tuonne plussaksi sen ekana löytämäni haamun. Varmaan toi loppukierron sikasak lämmössä oli joku merkki siitä että yritystä oli mutta ei onnistunu!

Tässä vielä kokonaisuudessaan tuo mun viime kierron käppyrä. Merkkasin ittelleni tuonne plussaksi sen ekana löytämäni haamun. Varmaan toi loppukierron sikasak lämmössä oli joku merkki siitä että yritystä oli mutta ei onnistunu!

Jokohan huomenna uskaltais kokeilla testata herkällä... kun on kuitenkin lämpöjen mukaan todennäköisesti kiinnittyminen nyt tapahtunut...

ja mulla oli perjantai-iltana ja lauantaiyönä tosi menkkamaisia kipuja, eli siinä pe iltana / pe-la yönä se mun oletuksen mukaan oli. Ehkä tuo lauantai on siihen nähden ihan OK arvaus, eli nyt olis sit dpo1