BBT - basal body temperature

Dpo 9 ja lämmöt laski 36,8->36,4. Katsellaan miltä huomenna näyttää, jos taas pysyy yhtä alhaalla, niin eiköhän se vuoto sieltä melko pian ala. Jos taas nousee niin voihan tuo ovis olla ollut myös vähän myöhemminkin.
 

Liitteet

  • Screenshot_20220121_092359.jpg
    Screenshot_20220121_092359.jpg
    183.2 KB · Katsottu: 48
Kiva että tänne on tullu lisää mittailijoita! :)

Foreverfever: toivotaan että pinkaisee dropin jälkeen takas ylös! Ehkä se on vaan luteaalin aikainen estrogeeniryöppy joka siellä hetkellisesti laskee lämpöä :)

Mulla tänään ihan sama tilanne, paitsi dpo6. Lämmöt putos. Mutta mulla ei pitäs olla edes puoliväli luteaalista vielä, eli en oo vielä huolestunu, että menkkoja kohti oltas menossa. Sen sijaan oon tosi ilonen, koska oletan, että liittyy estrogeeniin! Tässä yks aika selkee artikkeli (englanniks) estrogeenista joka laskee lämpöjä, progesteronista joka nostaa lämpöjä, ja niiden toiminnasta luteaalissa: https://www.tempdrop.com/blogs/blog/taking-a-look-at-the-implantation-dip-myth-or-fact Estrogeeni usein kohoaa dpo 5-7 mistä johtuu, että joillain näkyy silloin lämmöissä hetkellinen lasku. Ja estrogeenin voimakas nousu luteaalissa on yleisempää raskauksissa, vaikka sitä kyllä tapahtuu myös ilman raskautta. Mutta pidän positiivisena merkkinä! :smiling-eyes:

Screenshot_20220121-104020.png
 
Tässä vielä mun nykynen käppyrä verrattuna mun keskiarvoon. Ei oo ainakaan normaali tuo pudotus. Liittyisköhän siihen, että ekaa kertaa lääkitys käytössä :Face With Stuck Out Tongue:

Screenshot_20220121-172227.png
 
Mulla oli alkukierrosta letrozol vahvistamassa ovulaatiota, ja nyt loppukierrosta lugesterol progesteronia vahvistamassa.
Okei. Itekkin aloitin viime kierrossa tuon letrotzolin. Huomasin tuommosen pudotuksen luteaalivaiheessa ja olin raskaana joka valui kemiallisena normaalisti kuukautisten aikaan pois. Aloin siis seurailemaan vasta viime kierros oviksen jälkeen. Mut tuommoinen pudotus oli.
 
Lämmöt lähti taas nousuun. Ihan minimissään täytyy käyrän perusteella olla dpo 6 ja jos flo oikeassa niin dpo 10. Jaiks, täytyy kai testi käydä huomiseksi ostamassa. En kyllä jaksa uskoa, että kaikki ovis oireet olisi loppunut noin paljon ennen ovulaatiota, eli ehkäpä päiviä on sitten kuitenkin enemmän kuin dpo 6.
 

Liitteet

  • Screenshot_20220122_081308.jpg
    Screenshot_20220122_081308.jpg
    180.3 KB · Katsottu: 49
Nurpun pudotus vaikuttaa lupaavalta! :smiling-eyes:

Foreverfever - hyvä että lämmöt lähti taas nousuun!

Itselläni lähti myös lämmöt nousuun, aika paljonkin nousi kerralla. Vaatetus yöllä sama kuin yleensä, makuuhuoneen lämpötila sama ja ei pitkään valvomista, alkoholia tms. eilen. Toivotaan että pysyy ylhäällä! Jospa FF pikkuhiljaa tunnistaisi ovulaationkin.

05C95292-BB4C-4E3A-8E48-8AD516435EC8.jpeg
 
Foreverfever: jee! Tosi lupaavan näköstä! Peukut pystyyn! :)

Tipi: Oikein ryhdikäs nousu siellä! Eiköhän se huomenna merkkaa ovulaation jonnekin tonne :)

Mulla nousi kans lämpö takas ylös! Toivotaan parasta! :folded: Pistin kans FF:ssä manual overriden tohon ovulaation ajankohtaan, helpottaakseni tulkintaa :Face With Stuck Out Tongue:

Screenshot_20220122-091418.png
 
Täällähän on lupaavia käppyröitä!! :smiling face with heart-eyes:

Mulla meni tän kierron lämpöjen mittaukset vähän sivu suun, mutta jännäilen teidän puolesta! :folded:
 
Mielipiteitä siihen, että entäs kun piikki onkin väärinpäin, eli ylös eikä alas? :D
Ovis FF:n mukaan olikin sitten kp14, eli nyt dpo5 ja tuo piikki tuli dpo4. Mittasin eilen aikaisemmin kuin normaalisti joo, mutta aina silloin lämpö on ollut normaalia matalampi jos mittaa normaalia aikaisin eikä tällein normaalia selkeesti korkeampi!

yk10x2.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Mielipiteitä siihen, että entäs kun piikki onkin väärinpäin, eli ylös eikä alas? :D
Ovis FF:n mukaan olikin sitten kp14, eli nyt dpo5 ja tuo piikki tuli dpo4. Mittasin eilen aikaisemmin kuin normaalisti joo, mutta aina silloin lämpö on ollut normaalia matalampi jos mittaa normaalia aikaisin eikä tällein normaalia selkeesti korkeampi!

View attachment 110343
Jaa-a :D voisko olla, että ei ollut piikki ylös, vaan tämä päivä on piikki alas? Ja huomen palaa ylös!
 
Eilen nega testattu kun en sitten malttanut olla tekemättä testiä. Lämmöt vähän tänään laski, mutta ei vielä kuitenkaan ihan alas..
Edit. Ja olihan se nega pakko tänäänkin testata.
 

Liitteet

  • Screenshot_20220123_090544.jpg
    Screenshot_20220123_090544.jpg
    178.3 KB · Katsottu: 47
Muokattu viimeksi:
Mullakin meni hitusen alaspäin, muttei radikaalisti. Lämmöt vaan ei oo noussu samoin kuin viime kuussa, vaan pysyy maltillisina. Tiedä sit kuin paljon vaikuttaa toi progesteronilääke mikä nyt on loppukierrossa. Mut vähän taas sellanen olo, että tuskin nappas... Olosuhteet oli ehkä hyvät, kun oli tuo droppikin, mut ehkei siel ollu ketään joka kiinnittyis :sad-face: toki vasta dpo8 että hyvin aikaa tilanteen muuttua :Face With Stuck Out Tongue:

Screenshot_20220123-094641.png
 
Itseasiassa, mulla ei ole tainnut kertaakaan Ouran omistamisen aikana olla näin matalat luteaalin lämmönnousut :Eyes: mä kyllä oon pitäny tän kierron sormusta oikeassa kädessä kun yleensä pidän vasemmassa. Liittyyköhän siihen, vai Lugesteroniin, vai mihin...
 
Jatkan monologiani :Relieved Face: huomasin nimittäin just, että Ourasta voi kyllä saada sen tarkemman lämpötilan ulos, eli kahden desimaalin tarkkuudella! On vaan vähän työlästä, tai en ainakaan vielä keksinyt, miten saisi helposti (piti kirjautua selaimella heidän verkkosivulle, josta sen datan saa ladattua). Mutta päivitin nyt noi lämmöt FF:n sellasina mitä Oura on ne mitannut. Ja sillä oli jopa vaikutusta, nyt FF on sitä mieltä, että ovulaatio olikin perjantaina! Se voi olla ihan totta sen perjantaina tehdyn ultran perusteella. Eli oliskin nyt dpo9 eikä dpo8!

Screenshot_20220123-163520.png
 
Jatkan monologiani :Relieved Face: huomasin nimittäin just, että Ourasta voi kyllä saada sen tarkemman lämpötilan ulos, eli kahden desimaalin tarkkuudella! On vaan vähän työlästä, tai en ainakaan vielä keksinyt, miten saisi helposti (piti kirjautua selaimella heidän verkkosivulle, josta sen datan saa ladattua). Mutta päivitin nyt noi lämmöt FF:n sellasina mitä Oura on ne mitannut. Ja sillä oli jopa vaikutusta, nyt FF on sitä mieltä, että ovulaatio olikin perjantaina! Se voi olla ihan totta sen perjantaina tehdyn ultran perusteella. Eli oliskin nyt dpo9 eikä dpo8!

View attachment 110361
Jee, nythän sitä pääsee sitten jo ihan tosissaan kohta testailemaan!

Plaah, mulla uusi kierto alkamassa, vähän tiputtelee jo, eli huomenna suurella todennäköisyydellä kp 1.
 
Mulla jatkaa tylsää tasasta matkaa tuo lämpökäyrä. Nyt en oo varma onko dpo 9 vai 10. Yöllä heräsin vähän väliä siihen että vuoronperään kuuma ja kylmä, ja aamulla oli posket ihan punaset. Oletin että olis näkyny Ourassa lämmöissä että on ollu kuumetta tms, mut ei!

Screenshot_20220124-100939.png
 
Onko kellään kokemusta, että aamuämpö menee alle coverlinen? :O Ei mitään muutoksia taaskaan mittauksessa. Ja olokin normaali ollut koko ajan. Toivottavasti nyt ei ihan vielä menkkoja kuitenkaan, kun vasta dpo7. Paitsi jos ovis ovis kp11 (yhden hieman epävarman lämpötilan poistamalla FF siirtää oviksen kp11:sta, tässä kierrossa en saanut ovisplussaa kun loppui testit, joten oviksen mahdollinen paikka arvoitus), niin voisi edeltää menkkoja. Mutta sitten jäisi tää kierto ihan superlyhyeksi. Tietysti kaikki kai mahdollista..
 

Liitteet

  • yk1.jpg
    yk1.jpg
    51.3 KB · Katsottu: 54
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top