Nyt näyttää tältä. Muutoin täysin samaa kaavaa edelleen kuten kaikki negakierrot, mutta vielä ei ole lämpö tipahtanut, tosin ihan vielä ei menkkojen pitäisi alkaakaan, että kerkee tuo tippua.
(tän aamun lämpö oli siis 36,58'C, ei 35,58'C kuten olin näköjään eka kirjoittanut)
Lueskelin tosta pistejutusta, niin ei se taida oikein kellään pitää paikkansa, osa plussanut alhaisilla pisteillä ja osa saanut negan isoillakin pisteillä. Ja jaahas, nyt mun pisteet olikin jo 55, ei mitään käryä minkä tähden ne on yks kaks aamusta muuttunut
(tän aamun lämpö oli siis 36,58'C, ei 35,58'C kuten olin näköjään eka kirjoittanut)
Lueskelin tosta pistejutusta, niin ei se taida oikein kellään pitää paikkansa, osa plussanut alhaisilla pisteillä ja osa saanut negan isoillakin pisteillä. Ja jaahas, nyt mun pisteet olikin jo 55, ei mitään käryä minkä tähden ne on yks kaks aamusta muuttunut

Se oli nyt virallisesti vika kierto ennen hoitoja. Tammikuussa inssi (tosin oon 99% varma, että jää välistä kun ovulaatio la-su ja ollaan julkisella.)

Nyt on dpo 10. Pc edelleen ihan blanco ja enempää testejä ei ole, eikä tähän kiertoon myöskään tule. Pitää osata luovuttaa
Luteaali on yleensä 13 päivää, menkat alkaa 14. päivänä. Tiputtelu yleensä alkaa pari päivää ennen. Sekin on jännä, että joissain kierroissa tiputtelee ja toisissa ei. Nyt pari kiertoa on ihan uus juttu ollut luteaalin krampit.

ei se auta kuin odottaa mitä se kuuluisa huominen tuo tullessaan.