Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vaikka on ennenkin dippejä ollut, vaan eihän sitä tiedä. Monesti oon tässä vaiheessa jättänyt lämpöjen mittailut pois, koska pelottaa se lämpöjen tippuminen, mutta nyt ajattelin jatkaa mittailua koko kierron 

Mulla laski lämmöt kp 12&13. Ovisplussa oli kp 14. Aamulämpöjen perusteella ovulaatio oli kp 16, eli 3-4 vrk ennen ovista oli lämmönlasku. Laski 35,7 ja normaalilämpö on 36,10.Mites muilla tuo ovulaation aikainen lämmön lasku ajoittuu? Onko se ennen ovulaatiota vai juuri samana päivänä?
Eilen ihmettelin että onkohan ovis tulossa tässä kierrossa normaalia aiemmin kun alkoi limailut, halut yms. Tänään olikin sitten lämmöt tippunut kunnolla ja mietin ehtiikö tänään enää talletella, kun muuten eilinen kerta jää ainoaksi yritykseksi.
Tässä käyrää
View attachment 108830
Mites muilla tuo ovulaation aikainen lämmön lasku ajoittuu? Onko se ennen ovulaatiota vai juuri samana päivänä?
Eilen ihmettelin että onkohan ovis tulossa tässä kierrossa normaalia aiemmin kun alkoi limailut, halut yms. Tänään olikin sitten lämmöt tippunut kunnolla ja mietin ehtiikö tänään enää talletella, kun muuten eilinen kerta jää ainoaksi yritykseksi.
Tässä käyrää
View attachment 108830

Itselläni lämpö laskee yleensä ~ 0.15 - 0.5 astetta päivää ennen ovisplussaa, plussapäivän aamuna on jo nousemaan päin. Ovisplussasta (joka sattuu tulemaan näköjään aina lauantai-iltainaMites muilla tuo ovulaation aikainen lämmön lasku ajoittuu? Onko se ennen ovulaatiota vai juuri samana päivänä?
Tässä käyrää
View attachment 108830
) seur. aamuna mulla on jo lämmöt reilusti yleensä koholla ollut ja ovisoireet tipotiessään, eli nopeaa on itse oviksen toiminta täälläkin ilmeisesti.
No sen näkee huomenna jos lämmöt on nousussa. Toivottavasti, tallettelut olis mennyt nyt niin täydellisesti. 
Mä vielä odottaisin muutaman päivän lähteekö lämmöt nousuun. Mun edellisessä plussa kierrossa ei ainakaan ihan oikeaoppisesti heti noussut. Tässä käyrä, ovis ultrien ja raskaustestin plussan mukaan kp 15, kun flo sanoo lämpöjen perusteella kp 22Eikö tästä nyt voi päätellä että en oo ovuloinut? Ovisplussa kp 12 digiin ja kp 13 rfsu liuskaan.