BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille! :Heartred

Parempi ku ei pidä liikaa lomaa täältä, tosiaan perhesovun kannalta :hilarious:

täällä ei kerrottavaa vielä, kp8 ja lämmöt tasaiset, sinne kp15 odotan hyppäystä lämmöissä. Onko se muuten niin että lämpö nousee heti ovulaation jälkeisenä päivänä vai voiko siinä olla viivettä? Ihan vaan pohdiskelen täällä :bookworm:

Mulla ainakin yleensä viivettä päivä pari. Pitäisi olla normaalia, nousee sitten heti tai viiveellä :)

Mulla ainakin yleensä viivettä päivä pari. Pitäisi olla normaalia, nousee sitten heti tai viiveellä :)
Hmm okei, kiitos! Mä en tikuttele, joten vaikee siis sanoa onko ovis just lämmönnousua edellisenä päivänä vai jo aiemmin :pompus: Tai viime kierrossa paikallistin oviskivun jonka oletan olleen ovispäivä, ja silloin nousi lämmöt seuraavana päivänä, mutta aina ei oo niin selkeää. No, ehkä mä menen sillä oletuksella et ovis on edellisenä päivänä ja lasken siitä dpo:t, niin ei tuu ainakaan yliarvioitua :shy:

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille! :Heartred

Parempi ku ei pidä liikaa lomaa täältä, tosiaan perhesovun kannalta :hilarious:

täällä ei kerrottavaa vielä, kp8 ja lämmöt tasaiset, sinne kp15 odotan hyppäystä lämmöissä. Onko se muuten niin että lämpö nousee heti ovulaation jälkeisenä päivänä vai voiko siinä olla viivettä? Ihan vaan pohdiskelen täällä :bookworm:

Lähtee mulla ainakin asteittaiseen nousuun yleensä. Kipuaa päivä päivältä korkeammalle. Eli jos kolmen päivän ajan on korkeammalla kuin ennen ovulaatiota, on ovulaatio sitten varmasti tapahtunut.

Lähtee mulla ainakin asteittaiseen nousuun yleensä. Kipuaa päivä päivältä korkeammalle. Eli jos kolmen päivän ajan on korkeammalla kuin ennen ovulaatiota, on ovulaatio sitten varmasti tapahtunut.
Mulla ponnahtaa aina kerralla ylös, tai tähän asti on käynyt niin... eli ei ole tasaista nousua vaan keskimäärin 36,4 -> 36,8 suoraan. Missäs kohti se ovulaatio tapahtuu, jos nousee pikkuhiljaa? Ennen ensimmäistä nousupäivää vai jonakin niistä? o_O

Tässä mun pari esimerkkiä. Muistiinpanoista päätellen ovulaatio on molemmissa ollut päivän ennen Flon merkkaamaa. Mulla siis tulee jäätävät kivut aina jo samana päivänä kun ovistikku näyttää positiivista.

Screenshot_20200714-155123_Flo.jpg Screenshot_20200714-155101_Flo.jpg

Ja poikkeus vahvistuu säännöllä tai toistepäin :hilarious: Tämä kierto oli lämpöjen(kin) osalta todella outo. Tässä myös tunsin kivut niin, että laittaisin oviksen päivää ennen Flon tarjoamaa.

Screenshot_20200714-155354_Flo.jpg

Apua, en nyt kyllä mitenkään jaksaisi alkaa taas positiiviseksi kun kaikki toivo oli jo heitetty :hilarious: viime yönä oli taas kamalat menkkajomot, kuten viime kierrossa mutta dpo 8-9 välisenä yönä tosin :rolleyes: Silloin joku tarttui mukaan, mutta ei pysynyt. Tiputtelu ei alkanut tänään vielä.

En jotenkaan jaksa uskoa kun tuntuu, että ihan KAIKKI muut saa jonkun haamun jo ihan viimeistään dpo 10 :shifty:
Ja hei hei, olihan minullakin vasta tuolloin dpo9 kiinnittyminen :) testissä näkyi dpo12

Tsemppiä!

Tää on nyt mennyt ihan farssiksi koko kierto :banghead: Nyt illalla nimittäin alkoi jo vuodella ihan siteeseen asti ja silti lämmöt näyttää tältä. Ehdin tosiaan toivoa jo jotain tärppiäkin, mutta niin vaan vuotaa.

Screenshot_20200715-091402_Flo.jpg

Ehkä ne sit huomenna taas laskeneet. Tai sit sain sieltä päivystyksestä jonku koronan, vaikkei olo olekaan kipeä :shifty:

Vaiana! Miten sulla menee? My favorite pregnant person :happy:

Tää on nyt mennyt ihan farssiksi koko kierto :banghead: Nyt illalla nimittäin alkoi jo vuodella ihan siteeseen asti ja silti lämmöt näyttää tältä. Ehdin tosiaan toivoa jo jotain tärppiäkin, mutta niin vaan vuotaa.

View attachment 91779

Ehkä ne sit huomenna taas laskeneet. Tai sit sain sieltä päivystyksestä jonku koronan, vaikkei olo olekaan kipeä :shifty:

Vaiana! Miten sulla menee? My favorite pregnant person :happy:
No johan on! Helvatan vuotelu :smiley-angry019 lämmötkin olisi niin lupaavat!

Voi, voi mikä kunnia :wink hihi!
Hyvin menee! Kärsin kovasta pahoinvoinnista, mutta se on tuttua, ja menee kyllä ohi. Ei parane valittaa.

Huomenna olisi varhaisultra! Jännittää hirmuisesti, että onko siellä ketään elossa ja oikeassa paikassa.
:nailbiting:

Hyvin menee! Kärsin kovasta pahoinvoinnista, mutta se on tuttua, ja menee kyllä ohi. Ei parane valittaa.

Huomenna olisi varhaisultra! Jännittää hirmuisesti, että onko siellä ketään elossa ja oikeassa paikassa.

Ihanaa, kerro sit! Eiköhän siellä köllitä hyvissä voimissa :Heartred

Tsemppiä! Jaksaa, jaksaa! Ja ihana kun pääsee ultraan ihailemaan tuotostaan :grin

Lämmöt edelleen ylhäällä ja ruskeeta tuhrua :shifty:

Koska lämmöt ylhäällä ja kurkkukin vähän karhea, kävin sitten koronatestissä :hilarious: Ei päässyt mun top3 kokemuksiin ruumiinaukkoihin tunkeutumisesta :stop: Härrjösses, että oli kamala. Noh, nyt kökin kotona kolme päivää odottamassa tuloksia. Kannatti käydä päivystyksessä viikko sitten, jos sen sieltä OIKEESTI sai mukaansa.

Lämmöt edelleen ylhäällä ja ruskeeta tuhrua :shifty:

Koska lämmöt ylhäällä ja kurkkukin vähän karhea, kävin sitten koronatestissä :hilarious: Ei päässyt mun top3 kokemuksiin ruumiinaukkoihin tunkeutumisesta :stop: Härrjösses, että oli kamala. Noh, nyt kökin kotona kolme päivää odottamassa tuloksia. Kannatti käydä päivystyksessä viikko sitten, jos sen sieltä OIKEESTI sai mukaansa.
Voi ei :arghh: toivottavasti ei nyt olisi se korona ainakaan! ...täytyy todella vältellä päivystystä :nailbiting: :grin

Omia kuulumisia:
Varhaisultrassa käyty ja kaikki hyvin. Syke löytyi ja vastasi täysin lämpökäyrällä näkyvää ovulaatiota. Rv6+6 menossa. Huojentavaa, vaikka voihan tässä mitä vain sattua.

Mutta for now, pieni siellä kohdussa kasvaa.
:love7

Vitsit, että toivon teille kaikille onnistumista ja sitä parhainta palkintoa! Pieni nyytti kaikille syliin asti!
Melkein huono omatunto kalvaa, kun näin helposti meni tällä kertaa.:smiley-angelic006

Plussatuulia!
:wav

Nonii kohta mennään :cool14 ”päästään” huomenna mökiltäkin kotiin niin on ees hetken jotain yksityisyyttä :laughing002 valkkari alkoi tänään lisääntyä ja oiskohan taas kp14 ovis, saa nähdä :confused004

Liitteet

• 6AEF5E7C-DA70-4B95-B427-83CFA2555232.png
    6AEF5E7C-DA70-4B95-B427-83CFA2555232.png
    47.3 KB · Katsottu: 183
No niin, täällä tehdään ennätyslyhyttä kiertoa, jos sama meno jatkuu o_O olettaisin tästä ja limoista että ovis oli kp11 ja onneks ehittiin just sillon vielä puuhailemaan! Oviskipuja ei pahemmin ole ollut mutta limaa sitäkin enemmän. Huominen sen kertonee joko aletaan taas piinailemaan...

Liitteet

• D7910411-133B-491B-9D3B-9E344D39DB49.png
    D7910411-133B-491B-9D3B-9E344D39DB49.png
    51.8 KB · Katsottu: 185
Aamulla mittasin ensin 36,5 ja sitten 36,8 :think005 kai se on niin nähtävä että se ovis meni jo, vaikka toi eka mittaus ei kovin korkea ollutkaan. Noi kuitenkin peräjälkeen joten en tiedä miks se korkeaa näyttäis jos ei olis ollu oikeasti. Ohhoh :bored:

Onko täällä enää ketään? Yksinpuhelua :hilarious:

mitäs sanotte, kun tänään seiskalta mittasin 36,3 ja nukuin vielä tunnin ja mittasin 36,9 o_O että oliko toi eka joku väärinmittaus vai voiko olla noin isoa eroa, jos vaan jatkaa unia välissä... ite veikkaan et ekassa mittauksessa olis ollu häikkää, mutta vähän jäi kyllä mietityttämään, ku tosi pitkään pidin mittaria silloinkin :confused004 vai tarttisko vaihtaa patterit mittariin :p

Onko täällä enää ketään? Yksinpuhelua :hilarious:

mitäs sanotte, kun tänään seiskalta mittasin 36,3 ja nukuin vielä tunnin ja mittasin 36,9 o_O että oliko toi eka joku väärinmittaus vai voiko olla noin isoa eroa, jos vaan jatkaa unia välissä... ite veikkaan et ekassa mittauksessa olis ollu häikkää, mutta vähän jäi kyllä mietityttämään, ku tosi pitkään pidin mittaria silloinkin :confused004 vai tarttisko vaihtaa patterit mittariin :p

Nää on mullekin mysteereitä..kai tuo eka pitäisi laskea :wideyed: mä alan usein mittaamaan vasta oviksen jälkeen tai juuri ennen satunnaisesti, eli mulla ei vielä postattavaa :) oviksen pitäisi tulla viim ensi viikolla, letroja syön tässä kierrossa, ja jos plussa tulee muulloin kuin lauantaina, pääsen inssiin :joyful:
Edit kirjotusvirhe

Muokattu viimeksi:
Nää on mullekin mysteereitä..kai tuo eka pitäisi laskea :wideyed: mä alan usein mittaamaan vasta oviksen jälkeen tai juuri ennen satunnaisesti, eli mulla ei vielä postattavaa :) oviksen pitäisi tulla viim ensi viikolla, letroja syön tässä kierrossa, ja jos plussa tulee milloin kuin lauantaina, pääsen inssiin :joyful:
Kiitti mielipiteestä :) jos toi eka lasketaan, niin sit olis ihan kunnon dippi ja tänään dpo6 :woot:

Takaisin